
капак на клапани
- auubau
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Това за изчукването в зоната на отворите има голяма логика и сигурно е вярно. Има обаче един друг съществен проблем - тръбичката за маслени пари идваща от картера се задръства много често от една смесица между малени и водни пари особено като се кара на LPG. В следствие на това се повишава налягането на картерните газове и се качат нагоре в главата през отворите за оттичане на маслото и повишават налягането под капака на главата - ефекта ви е ясен, затова протича често. Аз си я чистя поне 2-3 пъти годишно и пак я намирам запушена особено зимата с оная гнусна гъста бледо бежова гняс. Сори за израза ама си е гадна. 

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
auubau написа:Това за изчукването в зоната на отворите има голяма логика и сигурно е вярно. Има обаче един друг съществен проблем - тръбичката за маслени пари идваща от картера се задръства много често от една смесица между малени и водни пари особено като се кара на LPG. В следствие на това се повишава налягането на картерните газове и се качат нагоре в главата през отворите за оттичане на маслото и повишават налягането под капака на главата - ефекта ви е ясен, затова протича често. Аз си я чистя поне 2-3 пъти годишно и пак я намирам запушена особено зимата с оная гнусна гъста бледо бежова гняс. Сори за израза ама си е гадна.
Най - точното обяснение което прочетох!!!!!Ама точно така си е...
Как чистиш тръбичката...сваляш ли я?
- STAMENOV
- Мнения: 112
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 19:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Златица
отгоре покрая на капака има едни такива метални пластини дълги от край до край които натискат целия капак като го стегнеш,стоят ли ти?Данеби предишния собственик да ги е икономисал.Доколкото гарнитурите-само коркова и стягаш с глухо ключе но без върток,защото ще ги пренатегнеш.Стяга се съвсем леко и наблюдаваш ако тече донатягаш иначе при първоначално пренатягане и се ебава мамата.Аз от 2-години не съм сменял и дори натягал.Дано съм ти бил полезен.Успех
- kras
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Hissar
- Контакти:
Някой път теч от гарнитурата се получава, след като се кара с по-тънко масло - например 10w40, полусинтетиката или пълната синтетика. Тези наши стари коли трябва да се карат само с минерално масло. Това го казвам от опит, защото съм манияк като вас и съм слагал масла дори и 5w50. Едно приятелче наскоро си смени гарнитурата с нова от типа гума и пластина и е доволен. Няма течове. Но той кара кротко до 140 км. Със силикон става пробвал съм го и работи без течове.
- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Вангел
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
:)
хубава .....истинска гарнитура и....мноо мноо внимателен монтаж:)
те тава му е майката според мене......
ако не е крив капака!
ако не са сваляни шпилките на капака и сложени обратно.....
те тава му е майката според мене......
ако не е крив капака!
ако не са сваляни шпилките на капака и сложени обратно.....
- auubau
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Свалям я махам онова телче дето е в горния край, поизтривам единия край добре, другия насочвам нанякъде дето няма да изцапа нищо и надувамКак чистиш тръбичката...сваляш ли я?

- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако се сменя гарнитурката с гумена (която е по- кофти защото е от 3 отделни части) до колкото съм чувал се взима капака и на местата където са дупките за шпилките се изчуква със желязна съчма за да може шпилките да легнат хубаво. Друго полезно е да се изчисти много хубаво ръба на главата както и самия капак по ръба. Аз лично предпочитам корковата гарнитурка понеже е цяла. Чувал съм за теча че се получава защото блока е наклонен назад (незнам дали е вярно).
Успех.
Успех.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта