капак на клапани

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот auubau » Пет 17 авг 2007 10:23


Това за изчукването в зоната на отворите има голяма логика и сигурно е вярно. Има обаче един друг съществен проблем - тръбичката за маслени пари идваща от картера се задръства много често от една смесица между малени и водни пари особено като се кара на LPG. В следствие на това се повишава налягането на картерните газове и се качат нагоре в главата през отворите за оттичане на маслото и повишават налягането под капака на главата - ефекта ви е ясен, затова протича често. Аз си я чистя поне 2-3 пъти годишно и пак я намирам запушена особено зимата с оная гнусна гъста бледо бежова гняс. Сори за израза ама си е гадна. :036:




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 17 авг 2007 10:26


auubau написа:Това за изчукването в зоната на отворите има голяма логика и сигурно е вярно. Има обаче един друг съществен проблем - тръбичката за маслени пари идваща от картера се задръства много често от една смесица между малени и водни пари особено като се кара на LPG. В следствие на това се повишава налягането на картерните газове и се качат нагоре в главата през отворите за оттичане на маслото и повишават налягането под капака на главата - ефекта ви е ясен, затова протича често. Аз си я чистя поне 2-3 пъти годишно и пак я намирам запушена особено зимата с оная гнусна гъста бледо бежова гняс. Сори за израза ама си е гадна. :036:

Най - точното обяснение което прочетох!!!!!Ама точно така си е...
Как чистиш тръбичката...сваляш ли я?


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Пет 17 авг 2007 15:54


Моята не беше запушена, и пак издуха гарнитурата за 2 месеца.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 17 авг 2007 16:41


brum написа:Моята не беше запушена, и пак издуха гарнитурата за 2 месеца.

тогава си провери гумичките на клапаните,защото това може да е другата причина за издухването на гарнитурата...


Потребителски аватар
STAMENOV
Мнения: 112
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златица

Мнениеот STAMENOV » Пет 17 авг 2007 20:08


отгоре покрая на капака има едни такива метални пластини дълги от край до край които натискат целия капак като го стегнеш,стоят ли ти?Данеби предишния собственик да ги е икономисал.Доколкото гарнитурите-само коркова и стягаш с глухо ключе но без върток,защото ще ги пренатегнеш.Стяга се съвсем леко и наблюдаваш ако тече донатягаш иначе при първоначално пренатягане и се ебава мамата.Аз от 2-години не съм сменял и дори натягал.Дано съм ти бил полезен.Успех


Потребителски аватар
kras
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Hissar
Контакти:

Мнениеот kras » Пет 17 авг 2007 20:35


Някой път теч от гарнитурата се получава, след като се кара с по-тънко масло - например 10w40, полусинтетиката или пълната синтетика. Тези наши стари коли трябва да се карат само с минерално масло. Това го казвам от опит, защото съм манияк като вас и съм слагал масла дори и 5w50. Едно приятелче наскоро си смени гарнитурата с нова от типа гума и пластина и е доволен. Няма течове. Но той кара кротко до 140 км. Със силикон става пробвал съм го и работи без течове.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 17 авг 2007 20:38


С полусинтетика 15W50 :lol: не става ли да се карат, едва ли тази гарнитура тече от вискозитета.


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Пет 17 авг 2007 20:57


от визкозитете едва ли протича май проблема идва от задкормилното устройство ако оборотите стоят постоянно около червената зона с тез ментак гарнитури май е нормално нещо прочетох че до 140 нямало проблем :roll:


Потребителски аватар
kalinveliki
Мнения: 289
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
Автомобил: VW T4
Двигател: 2.4D
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот kalinveliki » Пет 17 авг 2007 21:56


тече си и си няма ни една, ама чак да доливате? то по скоро сълзи над делкото и се стича и маца целия блок надолу! :D


Потребителски аватар
fourkoa
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 12:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот fourkoa » Съб 18 авг 2007 13:42


аз е смених с коркова. Намазах я от двете страни с един черен силикон 4лв. струва, онези лунички от страни също и сега спи града


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Съб 18 авг 2007 14:17


Става с такъв силикон, виждал съм специален /на "Виктор Ренц"/, май беше купуван от Аутохелп, по спомени...


Потребителски аватар
Вангел
Мнения: 117
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот Вангел » Съб 18 авг 2007 15:07


хубава .....истинска гарнитура и....мноо мноо внимателен монтаж:)
те тава му е майката според мене......
ако не е крив капака!
ако не са сваляни шпилките на капака и сложени обратно.....


Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот auubau » Нед 19 авг 2007 14:37


Как чистиш тръбичката...сваляш ли я?
Свалям я махам онова телче дето е в горния край, поизтривам единия край добре, другия насочвам нанякъде дето няма да изцапа нищо и надувам :insane (оо гнусна работа)и след това запушвам от едната страна наливам малко разредител, запушвам и другата, клатя, изливам - така няколко пъти. Може и на някакво тънко жило да се върже парцалче пъхаш жилото в тръбата и теглиш парцала - само да не се заклещи и да остане вътре!!!


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Сря 08 окт 2008 10:41


И при мене тече по-малко ... на 10000 губя около 200 гр масълце, но може би да е и от другаде или да го гори незнам. Със сигурност знам, че избърсах старателно блока под капака и отново е мазен ...


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Сря 08 окт 2008 11:11


Ако се сменя гарнитурката с гумена (която е по- кофти защото е от 3 отделни части) до колкото съм чувал се взима капака и на местата където са дупките за шпилките се изчуква със желязна съчма за да може шпилките да легнат хубаво. Друго полезно е да се изчисти много хубаво ръба на главата както и самия капак по ръба. Аз лично предпочитам корковата гарнитурка понеже е цяла. Чувал съм за теча че се получава защото блока е наклонен назад (незнам дали е вярно).
Успех. :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта