Става въпрос за Г3 1.8моно мотор ABS проблема е следния:
Когато е студена не пали на бензин или ако запали само за момент и след това заглъхва и изгасва почти веднага при леко подаване на газ ако запали пак гасне.След загряване обаче е като часовник, не мени обороти ,нищо ненормално. За отбелязване има и газ на газ си работи нормално.
Бихте ли дали съвет дали е степ мотор или някой датчик.
проблем с палене на бензин...
- menkata123
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- menkata123
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
този ли е датчика дето казва на компа колко е "студено".още утре ще го метна.А между другото може ли тази мембрана дето го играе регулатор на налягането в инжекциона да ми е прее'ала бенз.помпа че за една година хвърлих 2 и ако е от тая въшка направо ще я изям. Лесно ли се сменя ако е одървена.Ориентировъчно колко струва този датчик?
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
menkata123 написа:този ли е датчика дето казва на компа колко е "студено".още утре ще го метна.А между другото може ли тази мембрана дето го играе регулатор на налягането в инжекциона да ми е прее'ала бенз.помпа че за една година хвърлих 2 и ако е от тая въшка направо ще я изям. Лесно ли се сменя ако е одървена.Ориентировъчно колко струва този датчик?
след 2 часа слизам да го проверя моя регулатор...лесно е май...ако до тогава никой не е обяснил ще пиша.../и аз гръмнах 2 помпи/
махаш капака на моното - 3 коларски болта 10-ки. Виждаш дюзата и до нея стигат едни 4 кабелчета. Те минават през едно завито с 4 торкса. /номера не знам ама е от малките/. Отвиваш има една пружина. Внимателно махаш всичко и стигаш до гадната гумичка...мойта ми е в ръцете сега ама не знам дали е прецакана....леко е твърда и прокъсанка ама малко....


-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
въпросната мембрана я намерих от морга за 5 лева колега.
Нова върви с целия горен капак и ... не питай колко евро е.
Ако е накъсана е лошо.
А и трябва да е еластична.
За всеки случай намери манометър или отиди някуде да ти измерят налягането в горвината система 0,8 до 1,2 бара трябва да е, а в близките 5 минути при изгасен мотор не трябва да пада с повече от 0,5 бара.
Нова върви с целия горен капак и ... не питай колко евро е.
Ако е накъсана е лошо.
А и трябва да е еластична.
За всеки случай намери манометър или отиди някуде да ти измерят налягането в горвината система 0,8 до 1,2 бара трябва да е, а в близките 5 минути при изгасен мотор не трябва да пада с повече от 0,5 бара.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта