Теч на антифриз

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Теч на антифриз

Мнениеот FELIPE » Пон 04 юли 2005 20:46


Гледам на вентото сълзи антифриз от един пластмасов детайл м/у първи и втори цилиндър, срещу датата на производство на двигателя,на него е закачен някакъв датчик и влизат две тръби,като излиза и една по-тънка към разширителния съд.
От какво се получава това-там гарнитурка ли има или трябва да се сменя целия детайл,той самия скъп ли е и мога ли да отстраня теча сам.
Извенете ме за невежеството,за пет години бях научил и кътните зъби на предишната ми кола(Опел) но двигателя на WV е коренно различен-най-малкото,че колекторните му тръби бяха отпред ,а не отзад :lol: .




Потребителски аватар
badboy_pl
Мнения: 313
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот badboy_pl » Вто 05 юли 2005 0:13


Пробвай да го намажеш с херметик


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Вто 05 юли 2005 10:32


Има един О-пръстен отзад, възможно е да е от него, но в много случаи това пластмасово нещо се пука и изпуска. Двайсе и няколко лева е,.... от собствен опит - моето и на двама приятели Вентата са със сменени такива х..йни . Изглежда са си калпави "по дефолт"!
Поздрави!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта