Омасляване на делко Г-3 1.8 АБС

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Омасляване на делко Г-3 1.8 АБС

Мнениеот Kokoo » Нед 19 авг 2007 1:34


здравейте от няколко дни забелязвам че ми се омаслява делкото,като с течение на времето теча става все по-голям .
В момента има масло дори в основата на палеца. :shock
Според мен е от О-пръстена на делкото но за съжаление съм със система Ducellier и при питане в над 30 магазина ми отговарят че такова нещо няма в БГ.
Ауто плюс могат да ми поръчат но доставката от Германия ще е поне след 10-на дни.
:banghead:
Въпросът е че ми предстои дълго пътуване и се чудя дали ако карам така нещата няма да се влошат.
Ако някой знае от къде мога да си купя такъв О-пръстен или някакъв взаимнозаменяем да се обажда а аз после ще :beer
Предварително Благодаря




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 19 авг 2007 7:15


В Пловдив си имаме фирма и магазини "Хубата" - произвеждат и продават всякакви,о-пръстенчета,семеринги,гумени сУединения и улътнения.В Сф също трябва да ги има.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 19 авг 2007 9:47


дюселие нямат О пръстен а имат някво кече и нямат горна втулка.
ялови са генерално-сигурно са били по евтини от бош за първо вграждане...балига
намери си читав бош 2ра ръка и го сложи-и консумативите после са по евтини и намираеми а разлика в работата на 2те делка няма. просто да ти го смени някой дето знае какво да прави, защото тея делка могат да се зацепват в произволно положение. :wink:


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Нед 19 авг 2007 10:08


vaskoto1 написа:дюселие нямат О пръстен а имат някво кече и нямат горна втулка.
ялови са генерално-сигурно са били по евтини от бош за първо вграждане...балига
намери си читав бош 2ра ръка и го сложи-и консумативите после са по евтини и намираеми а разлика в работата на 2те делка няма. просто да ти го смени някой дето знае какво да прави, защото тея делка могат да се зацепват в произволно положение. :wink:


Хм а тия от Ауто плюс какъв О-пръстен са ми поръчали тогава :roll:
Мисля за сега да пробвам да това кече ,пък ако пак прави мизерии ще си търся Бош делко,че вече смених капачка и палец.
Vaskoto 1 ако се внимава да се постави както е свалено и да се спази старото зацепване дали ще има проблеми или трябва да спазят някакви белези.
Ако го карам за сега 10дни дали може да се п...бе нещо?
Делко от 2Е дали е съвместимо?
Благодарности предварително :bowdown


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 19 авг 2007 10:37


ми има малък шанс да ти отгърми датчика в хола...mhihi
той не обича много да му е мазно-разпадат му се кабелчетата и фуфва.
но ти така или иначе няма да можеш да го ползваш с бош делкото-карай и се кръсти да те изкара.
иначе кечето няма да можеш да го стигнеш-разпробива се щифта на оста и се вади цялата ос-безсмислено упражнение.
зацепването много трудно се запазва старото и никога не става от първия път-има 2 неща за уцелване-маслената помпа и зъбите на паразитния вал-все едното е на чомпек... затва ти викам да го праи некой дето е наясно. :wink:

п.с. ааа и да-съвместимо е. :wink:


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Пон 03 сеп 2007 0:14


vaskoto1 написа:ми има малък шанс да ти отгърми датчика в хола...mhihi
той не обича много да му е мазно-разпадат му се кабелчетата и фуфва.
но ти така или иначе няма да можеш да го ползваш с бош делкото-карай и се кръсти да те изкара.
иначе кечето няма да можеш да го стигнеш-разпробива се щифта на оста и се вади цялата ос-безсмислено упражнение.
зацепването много трудно се запазва старото и никога не става от първия път-има 2 неща за уцелване-маслената помпа и зъбите на паразитния вал-все едното е на чомпек... затва ти викам да го праи некой дето е наясно. :wink:

п.с. ааа и да-съвместимо е. :wink:


За съжаление не са съвместими, забчатката е по-голяма и няма как да влезе на мястото на старото. :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], val4ana и 31 госта