Хидравликата оправих, сега температурен проблем - Б5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Вто 14 авг 2007 7:52


jivkojj написа:Оказа се че наистина рейката си е заминала. Като долях с хидравлично масло спря да вие, но самата рейка капе стабилно. Вижда се и от 2-те и страни. Сега предсти смяна.

Междодругото като ходих при майстора имаше и едно Ауди А4 със същия проблем. При него в началото се губело хидравличното масло без да омаслява. Оказало се че се събирало в маншоните. Естествено като се е насъбрало достатъчно единия маншон се е пръснал и е станало мазало.

Точно така се получава! :wink:
Moят майстор ми рече, че рейка от AUDi ставала на B5-ака, като разликата била в някакъв допълнителен амортисьор само...

igci84 написа:ChimeyJimmey в 10 блок на ТУ ли си рециклира рейката?

Рециклирана е в "Царството на Хидравликата" ( :roll: ) на бул. "Сливница", при арменеца Рафи...




Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Пон 20 авг 2007 19:59


Най-после ми смениха рейката, реглаж на предницата и сега пак си карам :).

Да не отварям нова тема само междинен въпрос. Паралелно с рейката ми смениха и температурния датчик който също се беше повредил. Докато се връщах към къщи ми направи впечатление, че когато се спускам по баир надолу на скорост с отнета газ колата почва да изстива. Когато пипна газта за малко или карам или спра на кръстовище пак заковава на 90°C. Това нормално ли е? Някъде бях чел че инжекционите практически спирали подаване на гориво при спускане на скорост без газ, но ми се вижда пресилено, чак да почне да пада температурата на водата.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Пон 20 авг 2007 20:24


Да не би перката ти да е включена (принудително) направо на втора степен?


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Пон 20 авг 2007 22:18


Не мога да кажа засега дали е пусната постоянно, но като я карам утре ще видя.
Но това ме озадачава, че нормално държи 90град. Само като се спусках без газ падна температурата доста после като почнах да натискам макар и съвсем леко и то по надолнището се върна. Като е спряла също е на 90. Ще пробвам и по инерция да видя дали е така.
Другото за което се сетих е, че при смяната на датчика може да е глътнало въздух.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 20 авг 2007 22:26


jivkojj написа:Другото за което се сетих е, че при смяната на датчика може да е глътнало въздух.

Не ми се вярва да е глътнало. В четвъртък смених един, а в петък- още един датчик, защото предния беше много злобно менте!
Вода ми истече само защото бърках с пръста, за да извадя гумените пръстенчета - съвсем малко.
А да истива според мен е нормално, но зависи колко истива, все пак. 5* не мисля, че е проблем


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Пон 20 авг 2007 22:36


Ами според мен бяха повече от 5°. Стрелката докато стигне от дебелте бели линии до 90° преминава през 2 черти, при мен падна до първата, т.е. следващата след белите линии:
Изображение


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Вто 21 авг 2007 6:29


Това, според мен, не е нормално!!! :shock


Потребителски аватар
pitbullkb
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 09 юни 2007 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

пасат

Мнениеот pitbullkb » Вто 21 авг 2007 9:07


колега ще се оправи


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 23 авг 2007 9:18


Нормално е да изстива по инерция без газ. Карай спокойно. Важно е да не отива много над 90 градуса! :twisted:


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Чет 23 авг 2007 11:25


Мерси за отговорите. Тея дни карам само из града и си е ОК. Като изляза извънградско ще видя как е по някой баир надолу.


dimitar iv
Мнения: 243
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimitar iv » Чет 23 авг 2007 12:51


На мен това не ми се струва нормално. При мен като се закове на 90 не мърда - на горе, на долу, зима, лято. Все там си стои. Преди имах Сеат Ибиза и там си беше така, само като беше много студено (-10) съм виждал да изстива мотора при дълго спускане без газ. Но стрелката се мърдаше много леко на ляво. Може би термостата ти не работи както трябва.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 23 авг 2007 15:14


Това с температурата според мен не е нормално. Бях чел някъде (при братушките) че уреда ти показва 90* когато температурата е в някакви (нормални) граници - да кажем, от 85* до 100* (последните малко си ги измислих). Явно датчика, който са ти сменяли, не е съвсем наред. А е възможно и от термостата да е - щом пада толкова температурата, че виждаш това на уреда на таблото. При мен (е, вярно че моята е с дизелов двигател и малко по-нова) температурата стигне ли 90* (което става сравнително бързо), заковава се там и никакви други условия (освен гасене на двигателя за повече от няколко часа) не могат да я помръднат.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 23 авг 2007 15:58


"Докторе" моя мАтор е същия като на колегата -> АЕВ(1.8Т). Абсолютно същото е и при мен -> пускам нанадолно примерно при Ихтиман -> няколко километра на пета без газ и стрелката пада с едно деление надолу. При подаване на газ, демек ускорение за около половин минута веднага стига пак 90 градуса.
Странно, но факт.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 23 авг 2007 16:06


Не е странно, при движение "без газ" по нанадолнище е нормално да изстива леко - компютъра спира горивото (режим икономайзер) и двигателя изстива.

Виж ако изстива при нормално каране с по-висока скорост и пада на 70-80 значи термостата седи отворен постоянно. :-)


dimitar iv
Мнения: 243
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimitar iv » Чет 23 авг 2007 17:16


madmen ама и моя мотор е баш същия и стрелката си е като закована. Преди като имах проблем с термостата си изстиваше като карам с над 70 км/ч. После като го смених си стои на 90. Да не би онази перка дето е закачена към двигателя с някакъв виско-съединител да е нещо блокирала. И така да се върти по-бързо от необходимото ?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта