Пасата ми губи по малко антифриз-РЕШЕНО!!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 14 авг 2007 8:06


One написа:....... ефективен начин освен най-долния маркуч към радиатора няма :)
е някои го смучат със сламка през раширителния съд, други през ауспуха. - въпрос на вкус ;)


Това малко ми заприличва да ти вадят мозъка през носа :wink: :P , но благодаря все пак, аз си мислех че има нещо като пробка, на место , където не съм я забелязвал :wink:




One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Вто 14 авг 2007 8:09


mafiota написа: ....аз си мислех че има нещо като пробка, на место , където не съм я забелязвал :wink:

;) и да махнеш капачката на разширителния съд - да стане по-бързо :)


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 14 авг 2007 8:14


One написа:
;) и да махнеш капачката на разширителния съд - да стане по-бързо :)


Еии верно бе, това го бях чувал някъде, но изобщо нямаше да го приложа ако не ме беше напомнил, а да попитам още - маи най- проблемен ще ми се окаже не тройника, а оня другия пласмасовия пишлиок тои имаше ли си някакво по-специално име освен пласмасов щуцер?
Тук някой колеги бяха коментирали че би могъл да се изработи от алуминии!


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Вто 14 авг 2007 8:48


mafiota написа: Тук някой колеги бяха коментирали че би могъл да се изработи от алуминии!


туй е баш тройника и не знам кой може да ти го изработи

и пак да те попитам сигурен ли си че през изпарителя ти не губи антифриз - щото ако са ти заминали мемраните.....


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 14 авг 2007 9:03


около изпарителя няма теч (ел. ловато), но чесно казано не ми се вярва мембраната да е спукана - тя си е бая дебела гума, освен това съм разкачал и раглобявал изпарителя - до ниво 2-ра степен и не видях следи от теч на антифриз!


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Вто 14 авг 2007 9:20


колеги прочетете моята тема в голф :радиатор за парното: и аз така се чудех къде ми отива антифриза по-малко при положения че всичко по с-мата е наред става въпрос за запушвания и се оказа накрая гадния термостат.Колегата с въпроса бих го посъветвал да сравни горния и долния маркуч на пипане дали при загрял двигател са еднакво топли,ако не са значи термостата не му отваря напълно или съвсем малко и от там темп.на горния кръг се завишава много и водата или антифриза ги изхвърля от казанчето и нивото му пада като погледне на другия ден.. :wink:


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Вто 14 авг 2007 9:22


здравейте,
да споделя малко опит
преди имах ГОЛФ II 1.6 RF с LANDI- електрически изпарител
сега ПАСАТ АБФ - с газов инжекцион без изпарител.
и двете коли си държаха нивото на антифриза
докато не им сложих газ.
Според мен проблема е от връзките на газовата с охладителната система.
а пък и съм чувал, че на газ колата работи с 2-3 градуса по висока температура - може и от това да е.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 14 авг 2007 9:35


jagler написа:колеги прочетете моята тема в голф :радиатор за парното: и аз така се чудех къде ми отива антифриза по-малко при положения че всичко по с-мата е наред става въпрос за запушвания и се оказа накрая гадния термостат.Колегата с въпроса бих го посъветвал да сравни горния и долния маркуч на пипане дали при загрял двигател са еднакво топли,ако не са значи термостата не му отваря напълно или съвсем малко и от там темп.на горния кръг се завишава много и водата или антифриза ги изхвърля от казанчето и нивото му пада като погледне на другия ден.. :wink:


Колега нямам олято около разширителния съд, то ако имаше нещо такова щеше да се вижда, другото което съм си помислял (двигателя е 1,8РП) дали някъде отзад около колекторите не се просмуква течност в резултат на заминала гарнитурка, помня че преди време един колега разправяше за подобен проблем тук из форума.
И друго което си мисля, че ако се просмукваше от някъде течност в цилиндрите, то досега все някоя от свещите трябваше да "избие"!


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Вто 14 авг 2007 16:30


може да имаш теч в купето виж си стелките ,ако е протекъл радиатора на парното огледай хубаво навсякъде все някъде е... :wink: ,ако е в цилиндрите ще ти изкарва пара и гърмеж от аспуха и ще нагнетява в с-мата още налягане ,което е най-лошия вариант :(


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Emo » Сря 15 авг 2007 16:29


mafiota написа:
One написа:....... ефективен начин освен най-долния маркуч към радиатора няма :)
е някои го смучат със сламка през раширителния съд, други през ауспуха. - въпрос на вкус ;)


Това малко ми заприличва да ти вадят мозъка през носа :wink: :P , но благодаря все пак, аз си мислех че има нещо като пробка, на место , където не съм я забелязвал :wink:


Колега, сменяй го тоя тройник бе, 13.40 струва с о-пръстена и с двете уплътнения за тапата/датчика и другия датчик. Едни клещи или отвертка за скобите, една 'десятка' и си в джаза. Охладителната система се 'източва' като се свали мъркуча от нагнтателната страна на помпата (така пише по книгите), но ти трябва да свалиш само нивото под това на тройнка на главата, затова намираш един мъркуч от тези прозрачните (по-дебел или от система, ще почакаш малко повече какво толкова), навираш мъркуча по дупките и смучеш (как звучи само). Новият тройник няма да разпробиваш никъде, само ще повериш дали има проходимост през щутцера за малкия мъркуч към разширителния съд пак с 'духане', ако 'фука' е 'сичко е наред, ако не отиваш и сменяш тройника (абе проверяваш го още в магазина). Разпробиеш ли го ще 'добиеш' една келява паразитна циркулация през разширителния съд, но това е друга тема. Сваляш мъркучите, откачаш кабелите на свещите, развиваш стария тройник, почистваш челото на главата от 'гадости', монтираш новия тройник, закачаш всичко, наливаш антифриза, палиш, изчакваш, навиваш капачката на разширителния съд, загряваш докато ти включи вентилатора, загасяш мотора, пиеш бира, на другия ден доливаш малко антифриз, ако се налага и воала, караш на воля.

(смени целия тройник, челото на стария е 100% изметнато, до 15 кинта и си отново в джаза)

Успех.


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Сря 15 авг 2007 23:28


Emo написа: Едни клещи или отвертка за скобите, една 'десятка' и си в джаза. Охладителната система се 'източва' като се свали мъркуча от нагнтателната страна на помпата (така пише по книгите), но ти .....


spam

Това е най доброто описание на процедура за сменяне на тройник, което съм чел някога!

:) :)


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Чет 16 авг 2007 6:06


много ви благодаря на всички за отзивите :) , тези дни очаквам да ми направят пласмасовия щуцер от алуминии (вълдушевен от снимките по-доло!!) и започвам със смяната!
Благодаря ви още беднъж :beer

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 21 авг 2007 7:10


Пластмасовия щуцер е вече сменен,наблюденията ми до тук вече около 300км, са че течноста не се губи, и явно това сълзене, макар и малко е давало отражение!
Новият щуцер е BIRTH (уж Италиански) незнам колко ще удържи,но преди това почистих с телена четчица и после с финна шкурка мястото където ляга щуцера, и освен това намазах тънък слои силикон от тоя червения.
Същата процедура направих и с пласмасовия тройник, но той още не ми е за смяна.
В цялата процедура мисля че малко се изложих при обезвъздушаването, но...... човек се учи от грешките си :dontknow: :)
Поне за сега мога да считам този проблем за решен, и :drive



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта