One написа:....... ефективен начин освен най-долния маркуч към радиатора няма
е някои го смучат със сламка през раширителния съд, други през ауспуха. - въпрос на вкус
Това малко ми заприличва да ти вадят мозъка през носа



One написа:....... ефективен начин освен най-долния маркуч към радиатора няма
е някои го смучат със сламка през раширителния съд, други през ауспуха. - въпрос на вкус
One написа:и да махнеш капачката на разширителния съд - да стане по-бързо
jagler написа:колеги прочетете моята тема в голф :радиатор за парното: и аз така се чудех къде ми отива антифриза по-малко при положения че всичко по с-мата е наред става въпрос за запушвания и се оказа накрая гадния термостат.Колегата с въпроса бих го посъветвал да сравни горния и долния маркуч на пипане дали при загрял двигател са еднакво топли,ако не са значи термостата не му отваря напълно или съвсем малко и от там темп.на горния кръг се завишава много и водата или антифриза ги изхвърля от казанчето и нивото му пада като погледне на другия ден..
mafiota написа:One написа:....... ефективен начин освен най-долния маркуч към радиатора няма
е някои го смучат със сламка през раширителния съд, други през ауспуха. - въпрос на вкус
Това малко ми заприличва да ти вадят мозъка през носа![]()
, но благодаря все пак, аз си мислех че има нещо като пробка, на место , където не съм я забелязвал
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта