P.S Стабилизиращата щанга е монтирана и колата се промени коренно и сега съм very hapy Drive
Едно питане за спирачни апарати
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Едно питане за спирачни апарати
Та понеже дисковете ми са супер изстанели от моито "нормално"каране искам да сложа предни дискове и спирачни апарати отGTi ,питането ми е към по-запознатите дали разликата м/у моите спирачки(1.6EZ) и наGTi е само в апаратите и дисковете дали сервото е еднакво също има разлика м/у 8клапаново и 16клGTi,някои ще избърза и ще каже за какво са ти такива спирачки на 1.6 но според мен наистина са ми необходими неведнъж съм правил дисковете червени,решил съм да взема 2ра ръка апарати и чисто нови дискчета и примерно ATE накладки
P.S Стабилизиращата щанга е монтирана и колата се промени коренно и сега съм very hapy Drive
P.S Стабилизиращата щанга е монтирана и колата се промени коренно и сега съм very hapy Drive
-
prj57
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
За Г60 дискове, минимум 15-ки джанти иначе забрави....
Ще се наложи и главините да смениш зарад дисковете понеже захващането на апаратите на Г60 е друго...... приготви си 300 лв за тази операция
Второ, помапата на твоя и на ГТИ е друга, буталото ти е 20 мм а на ГТИ е 22мм, при по големите ще е желателно и нея да я смениш за да може да дава необходимото налягане за по големите спирачки..... не знам колко пари е
В общи линии тва е......
Ще се наложи и главините да смениш зарад дисковете понеже захващането на апаратите на Г60 е друго...... приготви си 300 лв за тази операция
Второ, помапата на твоя и на ГТИ е друга, буталото ти е 20 мм а на ГТИ е 22мм, при по големите ще е желателно и нея да я смениш за да може да дава необходимото налягане за по големите спирачки..... не знам колко пари е
В общи линии тва е......
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
спирачки
Чувал сам че има и вентилирани дискове и за ,,нормалните,,спирачни апарати,само че накладките били по тънки и стрували по скъпо.
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Едно питане за спирачни апарати
negodnika написа:P.S Стабилизиращата щанга е монтирана и колата се промени коренно и сега съм very hapy Drive
Казах ли ти
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Едно питане за спирачни апарати
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 13:30, променено общо 1 път.
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
musura написа:Vladko, сори за тъпия въпрос, но за какви щанги иде реч? Къде се монтират и за какво помагат?
Ми тя твоита кола(ако наистина караш това което си написал...ГТИ) си я има по рождение тая щанга (освен ако някои не е решил 4е не и требва) ...а ина4е става вапрос за стабилизирщата щанга м/у 2-та носа4а
Re: спирачки
Achim Lauritzen написа:Чувал сам че има и вентилирани дискове и за ,,нормалните,,спирачни апарати,само че накладките били по тънки и стрували по скъпо.
Дисковете са за Golf II GT стават за нормалите II-ки и III-ки. Аз си смених моите с такива и съм доволен. Минус е че накладките са двапъти по-тънки и се сменят по-често
-
prj57
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
vaskoto1 написа:НЕ взимай апарати!
на Г2 спирачния апарат е продължение на главината и се сваля само половината му. другата част е несваляема-само ще се набуташ.
послушай голфъра-той кара така и колата му спира супер!
Васе, няма ли да му трябват нови главини за Г60 апарати и дискове, нали онея са 280мм срещу 239мм неговите.... поне при мен има едни два зъба дето стърчат и не позволяват да се сложи по голям диск, а и апаратите са захванати по друг начин и са от две части......
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Е вече взех апарати главини и дискове такаче очакваите развитие по-темата кофти е,че дисковете са от GTi8V(дори старите 16ки са с такива) модел преди 88г и са 239мм пак са вентилирани а след 88г са 256мм,според мен ще станат 95% съм сигурен
P.S Учудиме,че с щангата колата вози много по-меко м\у другото всичкити тампони и биалетки по щангата са заменени с нови
P.S Учудиме,че с щангата колата вози много по-меко м\у другото всичкити тампони и биалетки по щангата са заменени с нови
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта
