Проблем с бензиномера (пак)
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Проблем с бензиномера (пак)
Привет, от известно време насам колкото и бенз да имам стрелката все си седи на 2/3 резервоар. Смених поплавъка с друг втора ръка-уж е читав, сменил съм и таблото. Тоест искам да кажа, че и 2те ми известни причини, поради които не се отчита вярно бензина са отстранени и въпреки всичко стрелката си стои пак на старото положение 2/3
Съмнявам се да не би някъде по кабелите да има бъг и да ми подава допълнително съпротивление
Имате ли някакви предположения къде е причината?
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с бензиномера (пак)
blue_shadow написа:Привет, от известно време насам колкото и бенз да имам стрелката все си седи на 2/3 резервоар. Смених поплавъка с друг втора ръка-уж е читав, сменил съм и таблото. Тоест искам да кажа, че и 2те ми известни причини, поради които не се отчита вярно бензина са отстранени и въпреки всичко стрелката си стои пак на старото положение 2/3Съмнявам се да не би някъде по кабелите да има бъг и да ми подава допълнително съпротивление
Имате ли някакви предположения къде е причината?
Платката с плъзгача в резервоара.Плъзгача се задвижва от поплавъка
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Re: Проблем с бензиномера (пак)
Като спираш на бензиностанция да зареждаш си гасиш двигателя
П.С.
П.С.

Последна промяна от blue_shadow на Вто 21 авг 2007 21:29, променено общо 1 път.
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
значи да не се притеснявамandro_ написа:kamus11 написа:незнам дали при всички е така .но когато сипвам гориво и не съм изгасил колата стрелката на резервоара е мъртва.въобще не показва колко бензин има.все едно не съм налял нищо
Мисля,че трябва да се гаси мотора,когато зареждаш.Открай време си е така...
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
blue_shadow написа:andro_ написа:Платката с плъзгача в резервоара.Плъзгача се задвижва от поплавъка.
Тя си е ОК - всичко е сменено щото цялата джаджа - тапата, стойката за помпата и платката с писеца + поплавъка е едно цяло! Тоест всичко вътре е сменено, без помпата. Говорим за инжекцион
Ахам,значи по мои спомени се свързва едно резисторче успоредно,за да може да се намали общото съпротивление и готово.Вече колко ома - колкото трябва?
Също така е възможно поплавъка да не може да се издигне достатъчно - и при мене е така,защото сменях бензиномера.Когато ми е пълен резервоара,стрелката е на предпоследната черта.Не ми се отваряше пак резервоара за такава дреболия.
Важното е да не показва повече ,отколкото реално има:lol: .
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
andro_ написа:Ахам,значи по мои спомени се свързва едно резисторче успоредно,за да може да се намали общото съпротивление и готово.Вече колко ома - колкото трябва?
Да, но така стрелката просто ще се закотви на някое по-долно деление
Също така е възможно поплавъка да не може да се издигне достатъчно - и при мене е така,защото сменях бензиномера.Когато ми е пълен резервоара,стрелката е на предпоследната черта.Не ми се отваряше пак резервоара за такава дреболия.
Поплавъка се движи свободно и не се отличава от стария, пък и проблема не е на пълен резервоар, а е постоянен, независимо от нивото

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
NovobranecGT написа:Ти хубаво си сменил всичко, но провери ли инсталацията дали е в редИ таблото подава ли 10 волта към нивомера в багажника
Изглежда е крайно време да си купя някъв измислен мултицет, щото в момента нямам и не мога да замеря. Ако има отклонение в напрежението, къде трябва да се търси причината - прецакани жици или по таблото с бушоните и релетата нещо не е в ред? (не съм хич в час от къде минават тия жици и какви елементи има по пътя им преди да влязат в таблото с уредите)
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 93 госта