Карбуратор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Карбуратор

Мнениеот Tinko » Съб 18 авг 2007 8:21


Здравейте!!! Искам да попитам кой от двата е по добър не само за бензин ами и газ...???

Keihin 26-30 Dc или Pierburg 28/30 2e3

Пършингът е Jetta 1.8 HV и ще сменям карба, ще се радвам на вашите мнения. :wink:




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Карбуратор

Мнениеот Li4o » Съб 18 авг 2007 8:34


Tinko написа:Здравейте!!! Искам да попитам кой от двата е по добър не само за бензин ами и газ...???
...

Ама зависи какво разбираш под "по-добър"... :roll:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 18 авг 2007 8:36


То за газ играе само дросела, кой знае каква разлика не би трябвало да има и с двата.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 18 авг 2007 8:37


Кой от двата е по добър? :lol:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 18 авг 2007 8:38


Ако е запазен Кейхина винаги, дори и само заради ръчния смукач.


Потребителски аватар
monstera
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот monstera » Пон 20 авг 2007 10:14


L&R написа:Ако е запазен Кейхина винаги, дори и само заради ръчния смукач.


И аз съм за Кейхин. Ремонта на автоматичния смукач на моя Pierburg 2Е2 струваше ~200 лв. :cry:


Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Пон 20 авг 2007 11:55


http://www.ruddis-berlin.de/vergaser.htm
Инфо за карбуратори.


Потребителски аватар
gotto
Мнения: 95
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

обади се на Людмил

Мнениеот gotto » Пон 20 авг 2007 15:38


обади се на Людмил !
той е със такъв, аз също и съм на газ ..... нема проблеми


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 20 авг 2007 16:17


Карбураторите са ми страст


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Вто 21 авг 2007 19:14


Keihin от Ауди 80,само че тоя ръчен смукач нещо не ми харесва.На 2е3 смукача е много прост с биметална пластина и вакуум,но пък самия карб идва малък за 1,8.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 21 авг 2007 19:19


по принцип този мотор 1.8HV е оригинално с Кейхин.По добър е и е по-евтин за подръжка.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 21 авг 2007 19:29


До преди няколко месеца бях с Pierburg 2e2 , толкова много проблеми ми е създал а и ремонта му е щеше да излезе над 200 лева, а и не се знаеше какъв ще е резултата, затова направо го смених с Keihin KS II от Audi 1,8 RU двигател и от тогава колата немога да я позная. Върви доста по-добре от преди а и с разхода вече се разбираме в града 10л/100км а извън града съм стигал до 7,5л/100км. Цялата работа с колектора, крборатора йилото за смукача и карборатора ми излезе 150лв.

Благодарение на Vit_autosofia -Люси трансформацията стана възмойна. :D :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 22 авг 2007 3:53


Glove написа:До преди няколко месеца бях с Pierburg 2e2 , толкова много проблеми ми е създал а и ремонта му е щеше да излезе над 200 лева, а и не се знаеше какъв ще е резултата, затова направо го смених с Keihin KS II от Audi 1,8 RU двигател и от тогава колата немога да я позная. Върви доста по-добре от преди а и с разхода вече се разбираме в града 10л/100км а извън града съм стигал до 7,5л/100км. Цялата работа с колектора, крборатора йилото за смукача и карборатора ми излезе 150лв.

Благодарение на Vit_autosofia -Люси трансформацията стана възмойна. :D :bowdown :bowdown :bowdown

Ти кога ще дойдеш да са видим :wink: :wink:


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Сря 22 авг 2007 5:50


Glove написа:...Keihin KS II от Audi 1,8 RU двигател и от тогава колата немога да я позная. Върви доста по-добре от преди а и с разхода вече се разбираме в града 10л/100км а извън града съм стигал до 7,5л/100км...


точно така е както казва колегата-имам един познат който си сложи такъв сищия на неговата GTI-ка и колата върви учудващо по добре от колкото с K-Jetronic-а...каква ирония нали :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 42 госта