да махна ли средното гърне?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ivo_5rov
Мнения: 22
Регистриран на: Съб 16 окт 2004 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

да махна ли средното гърне?

Мнениеот ivo_5rov » Пет 01 юли 2005 12:24


Та значи средното гърне се разтропа.Имам 2 алтернативи:
1.Да махна гърнето и да сложа тръба
2.Да сложа ново което ми е 120 кинта
Сами разбирате,че поради финансови съображения бих избрал 1 вариант,но ме интересува какъв ще бъде звука т.е. дали няма много да звънти или...
П.С.Двигателя е 115 кончета 8В 2Е




Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 01 юли 2005 12:40


баси гърнето 120 каймета....
ако го махнеш рискуваш да съсипеш бързо-бързо задното
провери ли при лазаров колко ти струва...


Потребителски аватар
syncrony_x
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 13 юни 2005 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот syncrony_x » Сря 06 юли 2005 14:39


Най-добре е да си сложиш гърне, защото доколкото знам ауспусите са изчислени заводски и ако сложиш нещо , което е неподходящо, колата нямя да ти върви добре.
Колегата е прав, провери в севиза "Лазаров' в кв. Левски, човека работи добре, не е супер скъпчия и дава 2год. гаранция.


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Сря 06 юли 2005 14:50


от лични наблюдения при промяна на изпускателната система променяш работата на мотора - на кадет 1,3І без задно гърне дава код-грешка - бедна смес


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 06 юли 2005 14:52


syncrony_x написа:Най-добре е да си сложиш гърне, защото доколкото знам ауспусите са изчислени заводски и ако сложиш нещо , което е неподходящо, колата нямя да ти върви добре.
Колегата е прав, провери в севиза "Лазаров' в кв. Левски, човека работи добре, не е супер скъпчия и дава 2год. гаранция.


Изчислени са, ама чак пък да не му върви колата?! На старото ми голфе "двойка" всичките му гърнета са различни: средното е от Фиат, задното е от Пежо и върви да си е** мамата! Ако сложиш тръба на мястото на гърнето нищо не може да му стане, освен да ръмжи малко повечко и да върви повечко /по-малко съпротивление при излизане на изгорелите газове/.
ПРИМЕР:
Сега на новата ми кола /Голф3 GTI 2e/ на мястото на катализатора съм сложил една права тръба и колата чуствително се отпуши, макар катализатора да не беше задръстен.


ghefa
Мнения: 199
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 19:26
Автомобил: transporter 3 doka
Двигател: ky 1987
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот ghefa » Сря 06 юли 2005 16:03


освен да цепиш тишината там от кадето ще минаваш и да освободиш макар и малко изгорелите газове нищо друго не може да и направиш на колицата!слагай траба и не се занимаваи с глупости!на дьлаг пьт е малко досадно но се тьрпи!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 158 госта