Няма искра??? Решено!!!

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Няма искра??? Решено!!!

Мнениеот Tinko » Чет 23 авг 2007 0:34


Колеги тази тема е на един приятел съжалявам, че я пускам тук за което моля админите да ме извинят, все пак WV/Audi/Porshe са семейство.

Здравейте!
Имам доста сериозен автомобил както и сериозен проблем с него.
Audi 200 /2.2/turbo/quatro 86г.
Сега ще ви кажа какво точно се случи..........
Колата беше запалена и както си работеше в нормални обороти така и загасна......
Започнаха едни търсения на проблема, ток, бензин и т нт. Оказа се, че няма искра на свешите. Обаче, на кабела който идва от бобината има искра! Проверих датчик на хол работи перфектно. Купих нов палец с нова капачка и нищо същия ефект. Палеца е еднакъв с WV golf2/Jetta2, качих го на един приятел на jetta-ta работи без проблем. Накрая се отказах. Колата в сервиз!!! Маистора гледа гледа умува.... накрая му показах ето има искра, и той "Да има но е малка". Оттам каза бобината не я знам коя е тази която е преди делкото вторична ли е първична ли е не я знам но е тази преди делкото която е със кумутатора. Какво стори маистора...
Изкара една бубина от пасат и я плесна, при което извади първата свещ. Тръгнах да паля, двигателя започна да припалва, ускори, но не можа да запали защото беше задавен. Искрата на свеща беше значително по голяма от тази която идваше директно от бубината. Вече беше ясно, че ще запали.
Мисълта ми е, майсторът е казъл че е бобина, възможно ли е да е Комутатор??????
Доста хора, пък и от подобни теми тук но не точно съшите виждам че комутатора здава багажа.... Но защо пък да е той като е работил с пасатовата бубина, или защо пък да е заминала бубината като дава макар и минилна искра. Възможно ли е да е изгоряла, и ако е мога ли да си купя такава за пасат, дали тя няма да гръмне, дали ще е слаба за този 5 цилиндров мотор????

Разликата е че оригиналната е над 300 лв и неможе да се намери, а пасатовата е 100лв, както и един комутатор е 60-70

Ще се радвам на вашите мнения, престарах се малко с това съдържание ако разрешим проблема от първия път ще черпя!!!

Последна промяна от Tinko на Пет 31 авг 2007 8:34, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Чет 23 авг 2007 1:02


Аз мисля,че няма да има проблем с пасатова ама нека по-конпетентните да си дадът мнението.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 23 авг 2007 1:19


Не разбирам, бубината и комутатора отделно ли са или са едно?

На ФВ седят заедно и ДА получава се фал понякога.... Ако вземем това Ауди за ФВ то доста от технологийте използвани ще са еднакви!

Мене ако питаш, най-добре ще да се сменят с оригиналните за мотора (от личен опит го казвам), другия вариант е да се сложи нещо дето върши работа и тунинг уредба за подсилване на тока!


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 23 авг 2007 1:28


Бобината е завита на комутатора но са на щипки и могат да се разделят....
Ето тук се продава.... http://cgi.ebay.de/Zuendspule-Audi-200-Quattro-Typ-44-nr-443905105A_W0QQitemZ120093097449QQihZ002QQcategoryZ61731QQcmdZViewItem#ebayphotohosting


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 23 авг 2007 1:35


Може наистина да е бубината, комутатора обикновенно като умре, умира целия ток :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19696
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 23 авг 2007 1:41


Щом искрата е слаба има 2 възможни причини:
-кофти връзка някъде по веригата
-пробив във намотките на бобината
Възможно е, когато сте разкачали бобината да сте размърдали някой кабел, от там той да е почнал да контактува добре и... Готово!
Другия вариант си остава нова бобина.
На 1.8 моно-то на АУДИ са отделно бобина и комутатор.
Защо не пробвате с една такава?
Най-малкото, би била по-евтина. Няма какво по-лошо да се случи.


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Чет 23 авг 2007 8:25


колега Tinko, ако ти трябва бобина - мисля че имам такава за 2.2 турбо :wink: имах две такива(едното беше за части) с KG мотор :wink: ако ти трябва бобина - кажи и ще ти намеря за читави пари :wink: едното ауди беше много ударено и затова го разглобих :wink: иначе беше перфектно :wink: твойто (на приятеля ти де) с кой мотор е :?: :arrow:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 23 авг 2007 8:53


Същият е 2.2 Турбо казвай цена :)
Днес пак ще проверим връзките колега radotom, ще почистим клеймите.
Искрата я има от бубината но е слаба и неможе да прехвърли през палеца към свещите... Радотом ти си може би един от най откровенните хора тук в този форум, в много теми си ми помагал, както и в тази за което много ти благодаря! ;)

Аудито е звер и приятеля ми не разбира много от коли и го е страх някаде да не го прецакат, за това и аз се боря да му помогна.


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Чет 23 авг 2007 9:09


значи бобината е същата като на снимката :wink: само че не знам къде съм я забутал :oops: довечера като се прибера в нас ще я потърся и ще пиша като я намеря :wink:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 23 авг 2007 9:15


Евала! Дано да свършим работа. От кой кв си? ние сме в Младост4, днес ще почистим клеимите и ще пробваме пак ако не тръгне идваме взимаме те слагаме я на колата. и ако тръгне ще сме ти наи благодарните хора човек :) от пиене и ядене няма да се отървеш дълго време! :)
Потърси и комутатора за всеки случай...... :wink:


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12101
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 23 авг 2007 9:17


Някога на голфчето имах проблем със слаба искра. Както си сарах направо, двигателя умре и нема палене. Нов палец капачка, кабели от магазина и не ще да пали. Проверки на маси, почистване и не щя да запали. Майсторчето което викнах е професор с токовете, погледна единия кабел дето беше закачен на + на бобината и вика "къв е тоя обортомер бе?" изкуба кабелчето и пална от раз. Въпросното кабелче явно е замасило някъде по купето и искрата отива у калниците вместо в свещите.
Дано съм бил полезен :)


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Чет 23 авг 2007 9:23


Tinko написа:Евала! Дано да свършим работа. От кой кв си? ние сме в Младост4, днес ще почистим клеимите и ще пробваме пак ако не тръгне идваме взимаме те слагаме я на колата. и ако тръгне ще сме ти наи благодарните хора човек :) от пиене и ядене няма да се отървеш дълго време! :)
Потърси и комутатора за всеки случай...... :wink:
ще го потърся и него :wink: иначе съм от "мизерно" предградие :lol: до 2000 година и аз живеех в младост 4 - 450 блок :lol: сега и познати ще излезнеме :lol: :lupe :drunk
п.п. ще дойда аз до младост - тамън ще се видя и със старите приятели :wink: само да намеря чарковете :wink:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 23 авг 2007 9:30


Аз съм в 415 и съм 85-ти набор :)


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 23 авг 2007 9:32


К.Одаджийски написа:Някога на голфчето имах проблем със слаба искра. Както си сарах направо, двигателя умре и нема палене. Нов палец капачка, кабели от магазина и не ще да пали. Проверки на маси, почистване и не щя да запали. Майсторчето което викнах е професор с токовете, погледна единия кабел дето беше закачен на + на бобината и вика "къв е тоя обортомер бе?" изкуба кабелчето и пална от раз. Въпросното кабелче явно е замасило някъде по купето и искрата отива у калниците вместо в свещите.
Дано съм бил полезен :)


И това ще го видим.... ще проследим всичко... Все пак колата е 86-та но е дзвер :)
Благодаря ти!


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Чет 23 авг 2007 9:37


Tinko написа:Аз съм в 415 и съм 85-ти набор :)
ми аз съм 83 :wink:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта