Егати, уж стабилна кола а проблемите като свински черва навързани, едно отремонтирам, друго излезе
Хидравликата оправих, сега температурен проблем - Б5
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Мисля че най-лесно ще е в казанчето (внимавай да не се изгориш като го отваряш !!!), с цифров мултицет с термосонда (е, ако разполагаш с живачен или друг подобен термометър - още по-добре, ама си иска пак внимание). Посочените условия е добре ако може да ги спазиш, а "за справка" може да измериш и температурата когато си показва 90*. Вискомуфтата се проверява много лесно - когато колата и двигателят са студени (сутрин, веднага след като запалиш) натискаш с пръст (внимавай да не стане някоя беля !!!) периферията на перката (плоската част) - ако успееш да я спреш, значи е наред. Опитай след това, когато двигателят (и най-вече радиатора) са порядъчно загрели - тогава не би трябвало да я спреш с пръст. Внимавай да не се изгориш, или нещо да не "захапе" някоя част от теб - мястото не е много широко, а има доста движещи се части. При опита за спиране на перката пръста се загрява - ако трябва, ползвай ръкавица. Ако искаш, може да нагънеш на няколко ката вестник, и с него да се опиташ да спреш перката (като се опитваш да го пъхнеш в лопатките) - ама пак с повишено внимание ! Ако се съмняваш в способностите си, по-добре помоли някой който го е правил (като мен например - колко съм скромен
)
П.П. Промени заглавието на темата, че засягаме и други проблеми.
П.П. Промени заглавието на темата, че засягаме и други проблеми.
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
dimitar iv написа:madmen ама и моя мотор е баш същия и стрелката си е като закована. Преди като имах проблем с термостата си изстиваше като карам с над 70 км/ч. После като го смених си стои на 90. Да не би онази перка дето е закачена към двигателя с някакъв виско-съединител да е нещо блокирала. И така да се върти по-бързо от необходимото ?
Не знам. Направи ми впечатление, че се случва само и единствено като съм махнал напълно крака от газта и карам дълго по нанадолно. Иначе от скоростта не се влияе -> и с 50 и с 80 и с 120 и с 180 си стои на 90 градуса, само ако спускам някъде дълго време на скорост и без газ -> мърда надолу
- jivkojj
- Мнения: 318
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel-DE / Варна
И при мен симптомите са както при madmen от предходния пост, с тая разлика че е в по-силна степен изявено. Темературата е 90, но пусна ли газта по надолнище почва да пада. Предполагам, че термостата изпуска. Като гледам не са скъпи и мисля да го сменя. Това води до въпроса - лесно ли става смяната на тоя термостат при Б5, 1,8Т? Т.е. много работа ли е?
ПС: как да променя заглавието на темата, че стана много офф.?
ПС: как да променя заглавието на темата, че стана много офф.?
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Промяна на заглавието - отиваш на първото мнение, натискаш бутона "Промени", и променяш заглавието, след което натискаш "Прати" (може преди това и "Преглед" ако искаш).
Описание на смяната на термостата, заедно с неговата проверка след това (на руски е, има и картинки) - ТУК.
Интересна (за четящите руски) ТЕМА за смяна на термостат, и въпроси от втората част на настоящата тема. Оказва се, че с VAG-COM може да се калибрира показанието на уреда. Още една такава ТЕМА.
Последна. Не че няма повече писано, но и там си имат търсачка, наречена ПОИСК.
Описание на смяната на термостата, заедно с неговата проверка след това (на руски е, има и картинки) - ТУК.
Интересна (за четящите руски) ТЕМА за смяна на термостат, и въпроси от втората част на настоящата тема. Оказва се, че с VAG-COM може да се калибрира показанието на уреда. Още една такава ТЕМА.
Последна. Не че няма повече писано, но и там си имат търсачка, наречена ПОИСК.
- vurgala
- Мнения: 48
- Регистриран на: Сря 16 юни 2010 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
- Контакти:
Re: Хидравликата оправих, сега температурен проблем - Б5
привет и от мен.двигателя ми е 1.9 ТДИ 110 коня. от както взех колата не помня като загрее на 90 градуса да е мърдала.стоеше си стабилно на 90,но на дълаг път веднъж я хванах че помръдна и също си помислих че е от спускането по нанадолнището.започна ту да стига 90 ту да пада и това става в голям диапазон.сега в студеното време за 15 км неможе да стигне 90...не съм ходил при специалист,но ще трябва че сигорно ще се отрази и на разхода..според вас какво е дало фира? датчика,или термостата? аз си мисля че е термостата....но демонтажа и монтажа на новия не е много лесна работа ....и си трябва специалист...
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Хидравликата оправих, сега температурен проблем - Б5
Симптомите са като за термостат.
-
Zdravko Zankov
- VW експерт

- Мнения: 13551
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
- Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
- Местоположение: Враца
Re: Хидравликата оправих, сега температурен проблем - Б5
Абе вие не сте добре!Малко ти мръднала температурата-дай да отвориш мотора.Карай,ако при стабилен наклон падне под 70 града,тогава разбутвай!
-
Zdravko Zankov
- VW експерт

- Мнения: 13551
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
- Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
- Местоположение: Враца
Re: Хидравликата оправих, сега температурен проблем - Б5
Чакай,че забравих.Аз днес при положение,че беше 3 градуса и работи на место 30 минути-говорих по тела-и дигна 100 градуса?Аз кво да правя тогава?
-
Петър Петров
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Хидравликата оправих, сега температурен проблем - Б5
Zdravko Zankov написа:Чакай,че забравих.Аз днес при положение,че беше 3 градуса и работи на место 30 минути-говорих по тела-и дигна 100 градуса?Аз кво да правя тогава?
Е продължавай с телефона до 120 градуса, па после се вози...
-
Zdravko Zankov
- VW експерт

- Мнения: 13551
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
- Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
- Местоположение: Враца
Re: Хидравликата оправих, сега температурен проблем - Б5
Грешен отговор!Включва перката и сваля температурата,и продължаваш с телефона!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 67 госта