От скоро имам голф 3 ABS 1,8 90 кончета 93година. Карал съм го около 4000км. и проблемите започнаха да стават все по големи. Онзи ден правих ходова част(задни амортисьоти, кормилни лагери и тампони на преден амортисьот) при което все още ми се струва че голфчето е нестабилно на завоите и му се занася задницата и на всичко отгоре задното дясно колело чука при страничен натиск с крак и сигурно пак ще трябва да я водя на доктор.
До тук не изглежда много лошо нали? Да ама...
Вчера запалих колата и след 10м ми светна лампата за маслото(карам кола от скоро и не разбирам много) реших че е нещо от датчика на маслото и мога да я закарам на самоход до сервиза на 450метра от вкъщи. Да ама не тъкмо стигнах до сервиза и колата загасна. Майсторите разглобиха картера и маслената помпа. По нея имаше стружки. Един от лагерите на коляновия вал беше престъргал шайбите по коити се търкаля(едни такива като полумесец). Понеже след ремонта на ходовата част нямах почти никакви пари се разбрах с майсторите просто да затворят картера и като имам пари да я правя(пък и не ми се искаше да давам на първия срешнат "майстор" да бърника из двигателя).
Приятели отчаян съм така че ако можете да помогне със съвет по някой от двата проблема или просто имате пушка и бихте ми услужили ПИШЕТЕ!
заглавието mod edit: dobrinb
и няма да се пУашиш! С повече или по-малко пари, читави части и правилния майстор /потърси - в този клуб има мн. грамотни майстори, лошото е, че на мен са ми далече...
за налягане на маслото ГАСИ
двигателя!!! Не да си мислиш че датчика лъже - то може да е той ама ако не е (както в твоя случай) си патиш. Между другото ако сваляте главата при ремонта земи я шлайфай, сменете водачи на клапани ако са разбити и бутални пръстени(сегменти) - определено си заслужава.
От опит го казвам. Успех!