GOLF2 РВ 1.8 проблем в жегите?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
katosun
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

GOLF2 РВ 1.8 проблем в жегите?

Мнениеот katosun » Пет 24 авг 2007 18:20


Проблема - в задръстване след 15-20мин "тръгни-спри" започва да не реагира газта - подаваш, но няма реакция. Тръгвам и изведнъж - след първото форсиране - изчезва, след 5-6 сек - подава, спира, все едно прекъсва, но оборотите стоят. В много редки случаи падат и оборотите. Не е гаснала, педалът на газта не прави номера, след няколко придърпвания (и молби :lol: :lol: ) тръгва... Случва се славнително рядко - това лято - 3-4 пъти.
Преди месеци смених температурен датчик, но тогава падаха оборотите първо и после гаснеше, като поизтинеше 5-10 мин - всичко ок, до следващото гаснене. Като го сменихме - всичко се оправи, но случая сега не е такъв. На дълъг път - няма проблем, само в задръствания, темп на вода и масло - в нормалните граници...
Някакви идеи?




Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Пет 24 авг 2007 22:19


ми я вземи си провери количесвото на охлаждащата течност -това е ако има6 газова, прегряват мембраните и не пуска газ, а вентилатора върви ли и при какви Т се включва,


Потребителски аватар
katosun
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот katosun » Пет 24 авг 2007 23:55


Нямам газова, течност си има, включват се и двете перки, както си трябва...
Затова започнах да питам, защото проблема го прави рядко, но не трябва да го има... :?


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Съб 25 авг 2007 8:08


провери си клемата на дебитомера и също така когато ти направи проблема е хубаво да имаш под ръка уредче за да провериш дали не ти прекъсва темп. датчик за входящ въздух, който се намира в модула на дебитомера.


Потребителски аватар
katosun
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот katosun » Съб 25 авг 2007 13:13


Благодаря, явно ще трябва да се уточнява от майстор... :roll:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 25 авг 2007 21:11


Отваряш дроселовата клапа, а оборотите си стоят 1000, така ли :?: Какво ще рече "не реагира" :?:


Потребителски аватар
katosun
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот katosun » Вто 28 авг 2007 16:55


NovobranecGT написа:Отваряш дроселовата клапа, а оборотите си стоят 1000, така ли :?: Какво ще рече "не реагира" :?:

Грешно се изразих - натискам педала, а реакция няма. Да оборотите стоят - при мен обичайно -900 изключ от скорост, при тръгване до 2000 и - застават на 1200-1400 и така - дръпне-спре 2-3 пъти и тръгне. Ако продължа в задръстването - може и още веднъж да го направи, но обичайно си върви - все едно нищо не се е случило.


Потребителски аватар
bate_pe60
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bate_pe60 » Вто 28 авг 2007 17:09


бате, а тоя мотор твоя , карбуратор ли е ? (сорри, на мене РВ нищо не ми говори)...ако е карб, имам една идейка, какво що , че аз съм с 1,8 карб...


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 28 авг 2007 17:56


Не е карбурато. Digifant е или по нашенски пълна инжекция с електрически дюзи.


Потребителски аватар
bate_pe60
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bate_pe60 » Вто 28 авг 2007 19:14


brabus написа:Не е карбурато. Digifant е или по нашенски пълна инжекция с електрически дюзи.

мерси бате ! за инфото ;)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта