И така
Здравейте на Всички. Първи пост и първа тема в този форум.
Незнаех дали е за тука това такаче ако съм объркал нещо се извинявам.
Та за какво иде реч.
Завърших, взех си книжката и бащами реши че ще си копува кола доде е в Германия. После се оказа че тя била за мен(ех, този период)
И както става по филмите - колата се счупи.
VW Vento 1,8 CLX, 1993г. 75кс, Бензин, 2х Airbag, централно, шибидах, без климатик. 215000км(да доста е навъртяла) Интериора е идеален - почти непокътнат.
И какво й се счупи. Е тука вече е интересно.
Палиш, тръгваш и след 15-20 минути ти светва лампата за маслото.
1. Майстор - датчика
2. Майстор - помпата
3. Майстор - черупковите лагери
4. Майстор - компютъра(пренавит километраж)
Е да де, ама едно нещо влиза в голямо единоборство с тези теории.
Вдига маслото(когато е станал самия проблеч бащами е долял масло, пали тръгва и пак след 20 мин същата работа - чак изхвърля масло като я препълниш)
и най-важното - сменя звука на двигателя - което никога не е хубаво.
Запалваш я и работи като часовник. След 15 мин път - сменя звука.
Спираш чакаш да истина и всичко наново.
Някой имали си и на идея каква е тая болест.
И как най-лесно да разберем какво е. На стенд с компютър или какво. Цял месец стой в гаража и само ме дразни.
Лампата за маслото на Венто и прецакан двигател
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
приятелю,щом маслото ти се увеличава,вероятно кломиш към гарнитура на главата,сигурно губи антифриз и си е пробило път към мазилната система по някакъв начин,да си забелязал нещо съмнително като кофти цвт на маслото или визкозитет,възможно е маслото ти отдавна да е загубило сво-ва заради пробива и мазане практически да е неефективно и от там да сменя звука,да губи налягане и да светкат предупредителни лампи.Отиди на сервиз ама наистина им разкажи всички симптоми и предположения/страхове/Наблегни на МАСЛОТО В КАРТЕРА МИ СЕ УВЕЛИЧАВА
- plamen032
- Мнения: 763
- Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
като допълнение само виж дали също маслото ти мирише на бензин!! и нещо друго СЛАГАИ КАЧЕСТВЕНО МАСЛО НЕ ЗА 10ЛВ 4Л имах спукан картер и доливах известно време масло но понеже така или иначе изтичаше взимах възможно най евтиното.. след смяната на картера си налях старото масло (на около 500км) но взе да ми премигва чат пат лампата за маслото...Преди няколко дена смених гадното масло и сложих качествено и проблема изчезна....
- gogul
- Мнения: 271
- Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател: 1989
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Абе нали вдига нивото на маслото когато доливате доста ,а не от самосебе си? Помириши го за бензин и ако не е от него-ползваш
http://forum.vwclub.bg/search.php има много теми за маслото,избираш си някоя марка ,ама да не е от най евтините, сменяш заедно с филтър,мисля че това ще ти реши проблема.
И пиши ако има развитие,пък аз често идвам в Свищов-ще имаш повод да почерпиш
А тубата с 15в40 я подари на дядо си за трактора или на някоя комшийка с Москвич!
http://forum.vwclub.bg/search.php има много теми за маслото,избираш си някоя марка ,ама да не е от най евтините, сменяш заедно с филтър,мисля че това ще ти реши проблема.
И пиши ако има развитие,пък аз често идвам в Свищов-ще имаш повод да почерпиш

А тубата с 15в40 я подари на дядо си за трактора или на някоя комшийка с Москвич!
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
Преди 3 седмици имах същия проблем с Голф 3 АЕА 75 к.с.И аз минах по твоя път и когато стигнах до смяна на основни и биелни лагери,майсторът откри,че клапанът на новия ми маслен филтър Бош-тип P3318 е заседнал в отворено положение.След смяната му с Филтрон,нямам такъв проблем.Минал съм повече от 2500 км.Интересното тук е,че и преди да сменя масления филтър и маслото след като купих колата,лампата пак светваше след 15-20 мин каране.Старият филтър беше пак Бош P3318 и с него колата беше внесена от Италия и вероятно заради този "дефект" е била продадена.Сега налягането на маслото ми е 1.5 бара на празен ход, а преди беше почти 0.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
И така, след много мъдрене умуване и доста кафета и опънати нерви накрая ми писна и го закарах на СБА-то в Свищов. Нито го е бъркало маслото, никви лагери, никви помпи и т.н. Смениха предни накладки и датчика за маслото - стария е бил спукан и имаше забележете "оса вътре" - мамати мръсна гадинка такава.
Сега варви и ще ходим да го регистриаме да го продаваме че ми побеля главата - а бащами си е навил за друга кола.

Сега варви и ще ходим да го регистриаме да го продаваме че ми побеля главата - а бащами си е навил за друга кола.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта