


Какво излезе с ГОЛФ-а ..
- blondeskiller
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село
- Контакти:
ами баща ми се занимава с такива неща и каза , че ще деформира от другата страна .. защото е чугун и дори и с чугунен електрод да се заварява (1 вариант) , волфрам (2) пак не е сигурно ...
мислех си нещо за тея течни метали .. дето се смесват 2 тубички , става като пластелин,моделираш и после за 24 часа съхне .. но незнам дали ще издържат на такова място .. !? как мислите ?
мислех си нещо за тея течни метали .. дето се смесват 2 тубички , става като пластелин,моделираш и после за 24 часа съхне .. но незнам дали ще издържат на такова място .. !? как мислите ?
- gogul
- Мнения: 271
- Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател: 1989
- Местоположение: Русе
- Контакти:
http://911.bg/a2/offers.asp?p=1756537
http://www.belzona.com/enc.aspx
Гледам не е засегнат много борда където ляга метала на гарнитурата може и да се получи. А на по вътрешния отвор от снимка 1 що ми се вижда нещо като пукнатина или е одраскано просто?
http://www.belzona.com/enc.aspx
Гледам не е засегнат много борда където ляга метала на гарнитурата може и да се получи. А на по вътрешния отвор от снимка 1 що ми се вижда нещо като пукнатина или е одраскано просто?
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ZZ_TOP
- Мнения: 202
- Регистриран на: Пет 22 юни 2007 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
като гледам снимките са засегнати наи-силно тези два отвора мога дати предложа няколко варианта :
1. смяна на ДВГ, или само блок
2 . даси намери6 много добър фрезист които леко даги шлаифне на елипса (колкото да махне раждата и дасе позаглади де) и после да ти направи 2 втулки и да ги набиеш ватре както се сменя водач на клапан (замразяваш вав фризера за 24 часа и набиваш) мисля че така ще стане . ако не поне щеси опитал да го оправиш , а останалите ражди може да ги навариш и шлаифаш след това , тожа ми идва на ум само . Останалото е в твоите ръце
п.п може да се наложи да сложиш малко течен метал наи отгоре от към цилиндара
1. смяна на ДВГ, или само блок
2 . даси намери6 много добър фрезист които леко даги шлаифне на елипса (колкото да махне раждата и дасе позаглади де) и после да ти направи 2 втулки и да ги набиеш ватре както се сменя водач на клапан (замразяваш вав фризера за 24 часа и набиваш) мисля че така ще стане . ако не поне щеси опитал да го оправиш , а останалите ражди може да ги навариш и шлаифаш след това , тожа ми идва на ум само . Останалото е в твоите ръце
п.п може да се наложи да сложиш малко течен метал наи отгоре от към цилиндара
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 85 госта