
Голф 3, 1.4 - консумация на ток
- vwg305
- Мнения: 9
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 7:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: VW Кара:VW G3 1.4mi ABD
Голф 3, 1.4 - консумация на ток
Здравейте, някой може ли да ми каже каква трябва да бъде консумацията на ток(А) при изключен двигател и включена аларма, както и при запален двигател. Мисля, че при мен мого бързо се разрежда акумулатора ми. Става въпрос за Голф 3, бензин, 1.4, АВД 

- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При изгасен двигател и когато са изгаснали лампите в купето, спрели са вентилаторите на радиатора и всичко е замряло (включена е алармата, централното е заключило) консумацията от акумулатора е незначителна - <10mA, даже и по-малко. За да се напрявят тестовете обаче трябва да се влкючи амперметъра на голям обхват (20А), прави измерването малко неточно, но при всички случаи, не трябва да показва над 0.002А.
При запален мотор консумацията е значителна, но тя се компенсира от алтернатора. Така че, ако имаш проблем с бързо разреждане, моят съвет е провери първо дали алтернатора зарежда нормално.
При запален мотор консумацията е значителна, но тя се компенсира от алтернатора. Така че, ако имаш проблем с бързо разреждане, моят съвет е провери първо дали алтернатора зарежда нормално.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13542
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
SSivanov написа:При изгасен двигател и когато са изгаснали лампите в купето, спрели са вентилаторите на радиатора и всичко е замряло (включена е алармата, централното е заключило) консумацията от акумулатора е незначителна - <10mA, даже и по-малко. За да се напрявят тестовете обаче трябва да се влкючи амперметъра на голям обхват (20А), прави измерването малко неточно, но при всички случаи, не трябва да показва над 0.002А.
При запален мотор консумацията е значителна, но тя се компенсира от алтернатора. Така че, ако имаш проблем с бързо разреждане, моят съвет е провери първо дали алтернатора зарежда нормално.
Мериш колко е напрежението при работещ двигател -трябва да е над 14В.
Как разбра м, че имаш голяма консумация без да сия измерил?
Може и акумулаторът ти да е пътник / колко годишен е?/
Зависи какъв е светодиода .Някои искат над 10 мА за да светят като хората.Зависи и алармата има ли вграден акумулатор / той се зарежда от акумулатора/.Часовника и той е към 10мА.
Както каза колегата вадиш клемата на акумулатора включваш амперметър на 20А /или 10А/ , изчакваш да минат процесите на алармата и мериш. Казваш колко е консумацията и мислим по въпроса.
Ако е над 0,05А имаш проблеми.
Реле регулатор , диоди в алтернатора, може и някъде кабел заголен.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 13:29, променено общо 1 път.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13542
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
vwg305 написа:Смених акумулатора и замерих тока - около 30мА е при включена аларма и загасен двигател, предполагам че това е нормално ?
Да нормално е. Значи акумулатор. Ако имаш възможност я остави чвечер в гараж или платен паркинг с изключен акумулатор.Ако устринта имаш проблеми запътваш се към най близкият магазин за акумулатори.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 107 госта