Какво бихте ми препоръчали за 5000 лв...
Какво бихте ми препоръчали за 5000 лв...
.
Последна промяна от sUkI на Пет 11 сеп 2009 11:07, променено общо 1 път.
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
1-во мегана неможеш да го спрегнеш като малка кола като поло-то.
2-ро разбирам че те кефи на външен вид мегана, ама моя съвет е по добре го извади от списака. Не вървят много, слабо окачване, много лош интериор (кофти пласмаси по4ва да се саморазпада). Ся верно са ефтин частите шото ги праят в южната ни съседка, ама и ремонтите ще са повече.
За 5000 можеш да си вземеш хубаво поло. Само не бързай да скачаш в първото. За 5к от италия (те 95% вноса е оттам), можеш да вземеш 98г с климатик.
Ако искаш иконочна кола 1.4 8в или 1.9 дизел.
Ако искаш повер
1.4 16в. Но подръжката е малко по скъпа и разхода малко по-голям.
Сега имаи предвид че каквато и кола да купиш имаш едно 500лв разход, по регистрации, грааждаски, опслужване (ремуци/ролки/течности). И тъй като зимата не е далеч има напредвид че след 2-3 месец и зимни гуми ще трябват.
Успех в избора!
2-ро разбирам че те кефи на външен вид мегана, ама моя съвет е по добре го извади от списака. Не вървят много, слабо окачване, много лош интериор (кофти пласмаси по4ва да се саморазпада). Ся верно са ефтин частите шото ги праят в южната ни съседка, ама и ремонтите ще са повече.
За 5000 можеш да си вземеш хубаво поло. Само не бързай да скачаш в първото. За 5к от италия (те 95% вноса е оттам), можеш да вземеш 98г с климатик.
Ако искаш иконочна кола 1.4 8в или 1.9 дизел.
Ако искаш повер

Сега имаи предвид че каквато и кола да купиш имаш едно 500лв разход, по регистрации, грааждаски, опслужване (ремуци/ролки/течности). И тъй като зимата не е далеч има напредвид че след 2-3 месец и зимни гуми ще трябват.

Успех в избора!
- Tatrata
- Мнения: 588
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:27
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
sUkI написа:аз говорех за Reno Megane coach двувратката![]()
и мен ме притеснява , че ще се раздрънка реното по паветата,докато полото е бая стегнато...и аз се чудих за зимните гуми и може след зимата да се вземе колата...та за 5 бона мога ли да взема поло с новият интериор или тама какъв беше?
Можеш, мойто е такова, ако те интересува в "ПРОДАВА" имам тема, разгледай го.
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
мнението на колегата за мегана е абсолютно погрешно според мен!аз имам ПОЛО с т.нар."нов" интериор-просто приборите на таблото са от Г4,ина4е нищо различно няма.ако сега щях да си копувам кола и се двоумях м/у ПОЛО и МЕГАН,определено нямаше да се замислям много и щях да си взема МЕГАН-а.имам поглед върху двата модела,така че смело съм "ЗА" МЕГАН пред ПОЛО!колкото до разход,мойто ПОЛО е 1.0=50к.с.-около 7.5/100-градско!МЕГАН-а си харчи 8-9.имай предвид,че след покупката на автомобил около 5000лв,след това имаш не 500,а още 1000лв разходи,защото само каското ти е 400лв,а не познавам вече такива,които не си правят каско.ти си преценявай вече 

Tatrata написа:sUkI написа:а каква е разликата м/у стария и новия?Ако може снимчици![]()
![]()
също да попитам какви двигатели вървят на тези полота като конски сили
Снимки има в гаража, а разликата е, че по-новите (мойто) е като на Голф 4 а старите са като на 3-ките
На тези по-новите от коя година им започва производството?
- spidergb
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 24 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Човек не се занимавай с тия френски боклуци земай си полото и изобщо не са чуди Ще ти дам и пример предишната ми кола беше Рено 19 и зада сменя карето трябваше да заема каре + полуоска!!!! Реното за 3000км ми беше бутнало към 300гр. масло а сега полото ми е с пълна синтетика 5W40 (TOYOTA) и за същите километри няма и грам бутане на масло. А и да сравняваме цените на френските и на немските части мисля че изобщо няма смисъл. Но това си е лично мое мнение ти си решаваш




- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Подкрепям колегата с 2те ръцеspidergb написа:Човек не се занимавай с тия френски боклуци

Аз френски кошер - никога




каквото ти е на сърце
За тези кинти ти ограничаваш избора си!Виж,обиколи,ще си познаеш колата-това усещане,когато я намериш ще ти подскаже
А дали ще е "френски кошник","японска чикия","тропел","жабарка"или
"най-добрата марка за БГ пътищата с мноооого еФтините части"-кво значение има щом те е "грабнала"????
Няма особено значение и това откъде е внесена-Има значение САМО дали предишния собственик е бил МЪРЛЯЧ-все пак се говори за 2ра ръка!!!
Успех в начинанието-ще ти е нужен

За тези кинти ти ограничаваш избора си!Виж,обиколи,ще си познаеш колата-това усещане,когато я намериш ще ти подскаже

А дали ще е "френски кошник","японска чикия","тропел","жабарка"или
"най-добрата марка за БГ пътищата с мноооого еФтините части"-кво значение има щом те е "грабнала"????
Няма особено значение и това откъде е внесена-Има значение САМО дали предишния собственик е бил МЪРЛЯЧ-все пак се говори за 2ра ръка!!!
Успех в начинанието-ще ти е нужен

robertov написа:Tatrata написа:sUkI написа:а каква е разликата м/у стария и новия?Ако може снимчици![]()
![]()
също да попитам какви двигатели вървят на тези полота като конски сили
Снимки има в гаража, а разликата е, че по-новите (мойто) е като на Голф 4 а старите са като на 3-ките
На тези по-новите от коя година им започва производството?

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта