да на голф+ 2.0тди и на пасат б5 1.9тди 110коня
голфа на 214км а пасата на 34 000 идвете са купени от БГ



ЗАСЛУЖАВА ЛИ СИ- ABF за TDI
- nando 16v
- Мнения: 1434
- Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
GTI-ABF написа:nando 16v написа:Малии ква тема е писал нащо момче май и на него са му промили мозъка смолянските полицаи![]()
В никакъв случай да не го направиш-все едно да си смениш кръвната група
Не е заради полицаите.
Много добре занаеш че мен не ме е страх от тях.
Шегичка ве
Ама и ти добре знаеш колко ще ти е трудно като спаднеш с 60кс така че помисли си добре преди да го направиш
nando 16v написа:GTI-ABF написа:nando 16v написа:Малии ква тема е писал нащо момче май и на него са му промили мозъка смолянските полицаи![]()
В никакъв случай да не го направиш-все едно да си смениш кръвната група
Не е заради полицаите.
Много добре занаеш че мен не ме е страх от тях.
Шегичка ве
Ама и ти добре знаеш колко ще ти е трудно като спаднеш с 60кс така че помисли си добре преди да го направиш
Да де ами и ти много добре знаеш колко лесно от 90кс става 110-115кс

- Dessi
- русият голф
- Мнения: 662
- Регистриран на: Пет 08 юни 2007 21:39
- Автомобил: VW Golf 2002
- Двигател: 1.9 TDI ASZ
- Местоположение: София
- Контакти:
zdrash написа:(няма дизел до 2000 кубика дето да върви нормално след 120км/h)
Нече нещо ама.... това не беше хубаво изказване


Последна промяна от Dessi на Пон 27 авг 2007 13:43, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Зависи от състоянието на твойта и на бартеросваната кола.Като ти гледам снимката май не си заслужава-най-малкото щото АБФ-а върви с доста екстри.Иначе за скорост на ТДИ ама хич няма да се притесняваш-държенето на скорост му е силата и дзоускорението ,минуса е че е ограничено към максимална скорост и светофарно ускорение/спрямо АБФ/.Другия плюс е че не го тормози много климатика и дали е градско/извънградско но вероятно и АБФ-а е така щото е дългоходов/не съм експлоатирал АБФ за тва не мога да сравня/.ТДИ е адски икономична кола ,но и АБФ-а е 16 клапана което ще рече адски икономичен на банзин,а ако му сложиш газов инжекцион при тея цени ще е даже по икономичен/друг е въпроса колко ще си ги избиваш тия 1500 лв. от икономия спрямо дизел дето може да го караш и с био или с нафта от камиони
/

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
GTI-ABF написа:bluefen написа:не си мисли че ще го направиш с чип да върви колкото TDI 110кончета . Така че от 90 на 110-115............сложничко май
е не само с чип,
има и други работи които могат да се направят
За конете само диното може да каже ,ама като смениш чипа,махнеш катализатор/евентуално да ги смениш с нещо право/,затапиш ЕГР и изчистиш колектора колата почва да навървява доволно.
Rabbit_TDI написа:GTI-ABF написа:bluefen написа:не си мисли че ще го направиш с чип да върви колкото TDI 110кончета . Така че от 90 на 110-115............сложничко май
е не само с чип,
има и други работи които могат да се направят
За конете само диното може да каже ,ама като смениш чипа,махнеш катализатор/евентуално да ги смениш с нещо право/,затапиш ЕГР и изчистиш колектора колата почва да навървява доволно.
Братле мерси за полезната информацията
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта