Прекъснат кабел

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
golf_noob
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 02 авг 2007 9:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Прекъснат кабел

Мнениеот golf_noob » Пон 27 авг 2007 18:11


Кабел излиза от таблото, отляво като вдигнеш капака.
В двигателния отсек се разделя на две, едното отива към въздушния филтър, а другия контур отива на една букса, хваната за тампона под инжекциона. От тази букса отива на едно като свещ, забучено в колекторните тръби.
Вчера забелязах че масата на кабела който отива към колектора е прекъсната (там където влиза в буксата се е прекъснало и се вее свободно).
Може ли да ми обясните какъв датчик е това (ламбда сонда??) и дали е фатално да се кара така ( колата си работи супер).
Искам да поясня че съм ел. инженер и от коли почти не разбирам :oops:




emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пон 27 авг 2007 18:49


Вероятно е сондата, от колко време е така, щото би трябвало да се отрази на работата. Може да върви на пушка , ама колко харчи?Виж с колко проводника е снопчето, има вероятност да са 2 или 4, ако са 4 две от тях са за "подгряване" на ламбда сондата( кислородния сензор)-името му говори само по себе си...Ако си с газ- тъй и тъй не ти трябва :wink:


Потребителски аватар
golf_noob
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 02 авг 2007 9:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот golf_noob » Пон 27 авг 2007 22:18


Две жила отиват до всяка от двете сонди.
От купето излизат в сноп от 4.
На бензин съм и наистина харчи доста.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 28 авг 2007 8:55


Снимки....снимки.Иначе не става...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 28 авг 2007 14:00


Говорим за испускателните колектори, нали?
Ако са те, значи наистина трябва да е Ламбдата... Просто други датчици там не се сещам да има.
Амаааа... я наистина чукни по една снимка. ;)


Потребителски аватар
golf_noob
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 02 авг 2007 9:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот golf_noob » Вто 28 авг 2007 15:13


radotom написа:Говорим за испускателните колектори, нали?
Ако са те, значи наистина трябва да е Ламбдата... Просто други датчици там не се сещам да има.
Амаааа... я наистина чукни по една снимка. ;)

Точно на изпускателните.
След 2-3 часа ще има снимки.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Вто 28 авг 2007 22:00


golf_noob , електричар си , вземи я свържи тази "маса" отдето се е отпрала , препоръчвам ти "пресова" свръзка , не спойка , заради вибрациите



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA и 27 госта