Смяна гарнитура на главата-малко снимки и въпроси!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Смяна гарнитура на главата-малко снимки и въпроси!

Мнениеот gogul » Пон 27 авг 2007 19:37


Първо ми се проби радиатора-дупка 3-4 мм точно около датчика за вентилатора.Отдадох го на старост-20г.,запълних с поксипол,300-400 км държи успешно. 2-3 дни след това се проби маркуч от охлаждането,почна да ме замисля. Междувременно си наливам водица почти всяка сутрин ,отдавах го на обезвъздушаване и т.н От няколко дни сутрин,а и не само, при запалване първите 10-15 сек работи на 3 цилиндъра/трактор после се оправяше. Надявах се да е гумичка на клапан през която омаслява свеща при престой.Обаче продължи да губи вода ,и тая сутрин при отваряне на капачката-доста силно изсъска. Още на първата свалена свещ-Бинго.Пъхам отвертка,слагам върха й на нокътя-водица.Пъхам с отвертката парцалче-чак успях да го изцедя след това,мисля че имаше поне 20 грама общо.Тя и свеща беше с ръждив и влажен електрод,още един признак за бърза диагностика!
Реших -ше смъквам сам главата,и го направих 3 часа пълно разглобяване-всичко.
Сега въпросите които имам: Тоя мокрия цилиндър е ясен-буталото чисто от нагари с леко ръждиво чело,щото изсъхна.Обаче другите три -челата,горивните камери,свещите и изпускателните клапани-всичко покрито с дребни бели точици.Не е метал,не е детонации-карам само на газ,а сега се сещам че това съм го виждал по едната свещ преди година. Това от вода ли се образува,варовик ли е? Или бедна смес?
Ще кача някоя снимка утре,че нямах заредени батерии.
Другото-като свалих гарнитурата в единия ъгъл около едната маслена магистрала има гумен елипсовиден пръстен който минава през гарнитурата-Защо на другите маслени отвори няма такива гумени пръстени,и дали този ще го има в комплекта на новата гарнитура,мисля да е Виктор Рейнц? Мoтора- 1,3 бенз. HW
Изображение
E тва е изпускателен,всмукателните са си добре с малко черно нагарче. Обаче това бялото май си е чист котлен камък

Последна промяна от gogul на Вто 28 авг 2007 13:54, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Пон 27 авг 2007 20:35


Гумения пръстен си е един и го има на новата гарнитура.За гарнитура ти препоръчвам elring за нищо на света не си взимай глазар :!: :!: :!: А и внимавай с "майсторите" :wink:

П.П нямам идея за това по клапана :roll: Смени си и гумичките на elring ги взех за 10 лв.


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Пон 27 авг 2007 20:52


Благодаря,гледам тук в темите препоръчват колегите и Рейнц,Елринг днес не ми споменаха по магазините.Обаче ми казаха за болтове за главата-Глазер ли са кви са,казваш да не вземам.А за гумичката -мерси. Сега като се порових в мануалите-трябва ли предварително да измеря на колко стърчат водачите,и с какво да ги избия набия?
А майстор мисля да ползвам само за шлайфа,че нямам машина :D


fake-vastop
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 21:48
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот fake-vastop » Пон 27 авг 2007 21:02


Колега, май клапана трябва да го притриеш,а и да свалиш нагар ли е котлен камък ли?


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Пон 27 авг 2007 21:05


всички ще бъдат притрити,паснати -както пише в дебелите книги/форума!


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 27 авг 2007 21:07


gogul написа:всички ще бъдат притрити,паснати -както пише в дебелите книги/форума!

Горивата са ни супер,от това е + горенето на антифриз.


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Пон 27 авг 2007 21:09


Утре ще снимам буталата- и там е една зимна приказка :D


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Пон 27 авг 2007 21:46


Аз си перкам със старите болтове :roll:


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Вто 28 авг 2007 13:53


Изображение
Защо така се запушват каналите за водата-тия горе в дясно на снимката почти са затворени.Обаче това е само в гарнитурата,в блока и главата почти няма отлагания?
Изображение
Ей тия отлагания белите не са ми ясни-от вода ли са ,от газта ли?
А след един час търкане стигнах горе долу до метал :) Изображение


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Вто 28 авг 2007 15:23


Мойта е седем години на газ ама няма такова бяло,а аз не виждам да имаш запушени канали.Ако обърнеш внимание на главата дупките са някакви,като триъгълмици,а на гарнитурата са елипсовидни дупки и за това се получава,като запушено.Ама дали говориш за това :roll:


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Вто 28 авг 2007 15:27


А каква е тая драскотина горе до канала за водата на втори цилиндър?Или така е излезнало на снимката.


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Вто 28 авг 2007 16:11


Направо са си задръстени отворите на гарнитурата-особенно горе в ляво на снимката.А драскотината си я имаше ,тя главата е вземана преди от морга-сигурно е удряна като са я подхвърляли,не ми е текла от там ,утре като я взема от шлайфа ще видим дали оше я има.


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Вто 28 авг 2007 19:24


А как ще я махнеш тая от блока?


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Вто 28 авг 2007 19:29


Верно че се вижда нещо но това може да е конче от парцала-беше бял.Толкова си играх да търкам щях да забележа нещо ако има. Снимките са на блока,заблудих се с главата -на нея има нещо подобно.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 28 авг 2007 20:51


Колега белите отлагания по клапаните са от газта! Сигурен съм че и на свещите има малко :) Не се стряскай.
Имам едно предупреждение към теб: Внимавай много като набиваш водачите..... леко накриво и...... все едно че не си ги набил. Има и термо игра с главата и водачите. Ако ме питаш мен по добре я дай на професионалист за да ти смени всичко и да фрезова леглата на клапаните и самите клапани. С паста само сваляш нагара и прецакваш ъглите на клапана!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта