:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Проблем с двигателя на празен ход на Polo 1.4 16V

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: !!!

Мнениеот chefito » Вто 14 авг 2007 11:35


T.Todorov написа:проблема с предърпването и губенето на обороти го разрешихме с махането на едно маркуче от ляво на двигатела има едно клапанче или реленце електронно кадето в него влиза едно маркуче а от другата страна излиза също, а аз го изкарах от тая страна кадето излиза и отива към въздушния филтър (това реленце незнам какво точно регулира от маркуча които го изкарах смуче въздух) сега нито предърпва нито губи обороти само кадето стои на 1100 оборота и много върви ......незнам на какво се дължи това.... днес ще ходя да да сменя това реленце или датчик незнам как да го нарека и да видим какво ще стане :)



1100 оборота са много...аз все пак бих сменил датчика на дросела...




adrenalin4o
Мнения: 97
Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот adrenalin4o » Вто 14 авг 2007 15:30


за какво реленце по-точно говориш??айде пиши като го смениш :idea: :arrow:


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Вто 14 авг 2007 20:41


Това ти е клапанче зе вкарване на кондензирали газове! Има един кондензатор в десния преден калник ... та това чудо мисля че тях регулира ... когато работи се чува едно Цък Цък Цък Цък ... като часовник ама по на рядко от 1 сек! :) Това според мен означава че ти се е запушила онази хуйня ..... кондензатора! :)
Дано не греша ... ако има такова нещо да ме поправи някой от колегите! :)


depene
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот depene » Чет 16 авг 2007 17:55


Моето ПОЛО е същото когато е на свободна тресе и гасне В сервиза казаха че е дроселова клапа 730лв с поръчка от Германия други казаха че се чисти със спирт ВИЕ КАКВО НАПРАВИХТЕ


tigerman
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 19 май 2007 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот tigerman » Чет 16 авг 2007 22:10


колега и моето Поло -97г.прави така,на празен ход (като спускам шипка,например на скорост без газ)и после се дави,и прекъсва,свещите мн зацапани,след по4истване то им се оправя......само при този слу4ай,ми прави проблем,ина4е съм мн доволен от колата,
но това ме притеснява,и мн моля ако някои е запознат,да помогне....:плс


adrenalin4o
Мнения: 97
Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот adrenalin4o » Пет 17 авг 2007 9:09


хора явно с 90% от този модел на VW е така :( аз смених дросел клапата,но далеч не е 720лв.чисто нова оригинална за 400 и нещо беше :wink: за съжление все още имам проблем с оборотите на празен ход,но само при спряло положение,а и проблемът е само при по-висока консумация на ток.та при вас могат да бъдат доста неща,попрочетете темите по този въпрос във форума и ще се убедите сами колко много фактори влияят върху оборотите на празен ход :roll: като за начало си направете диагностика и там ще покаже поне за дросела и за ламбда-сондата :!:


adrenalin4o
Мнения: 97
Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот adrenalin4o » Пет 17 авг 2007 9:13


иначе ако някой знае къде точно се намира тази клапа(реле) за топъл/студен въздух,нека пише,защото искам да си я сменя :!: :arrow:


depene
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот depene » Пет 17 авг 2007 10:19


Kompa показва дросел В сервиза ми искат 731 + доставка Вие от къде я купихте знаете ли номера и А модела 1.4 16 в ли е


depene
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот depene » Пет 17 авг 2007 13:06


Сега се връщам от АUTO+ там съ6то казват 731лв с поръ4ка от Германия за какви 400 говорите явно говорим за разли4ни модели Номера на дросела е 036133064 Е


adrenalin4o
Мнения: 97
Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот adrenalin4o » Пет 17 авг 2007 16:22


кажи номер на двигател не на дросел!!! :!: :arrow:


Потребителски аватар
T.Todorov
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот T.Todorov » Пет 17 авг 2007 16:24


При мен никой неможа да останови проблема от 2 седмици обикалям сервизи и майстори и нищо ....не е от дросела не е от ламбда -сонда , свещи , кабели ,електроника,запалителна система,двигател и какво ли още не съм проверявал няма кой да останови проблема , затова ще си го карам така и без това ми харесва как върви колата даже много добре си върви над 3000 оборота яде асвалта :)неможеш да я укротиш а губенето на обороти на празен ход ще му свикна докато някой кадърен майстор установи проблема........

успех на всички !!!


Потребителски аватар
martony
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Нестабилна работа при ниски обороти

Мнениеот martony » Съб 18 авг 2007 12:17


То е нормално двигателя при ниски обороти да работи нестабилно особенно при консумирането на по-голямо количество електроенергия и малките двигатели. Идеята е че има едно известно време за отреагирване на компютъра. След като паднат оборотите под характерните, той нали опъва авто смукача, подава повече гориво и връща двигателя в нормални обороти. Забелязал съм, че хидравликата хаби доста ток и когато спирам, докато компа отреагира минават 2 секунди, някой път дори компа подава повече гориво, в следствие вдига обортомера повече, и после докато уравновеси вдигателя в едни 900 оборота през лятото и 1200 през зимата минава 5-6 сек, но това е нормално. Поне аз така мисля.
Иначе дросела ако задръстен и клапата на гаста не се движи нормално също може да влияе на оборотите. Познавам един майстор Иван - 0888963952, над хеито му е "сервиза", може да го пробваш. Работи му пипето повече от на другите, но пак е наследил българския мързел.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 28 авг 2007 9:44


Имах подобен проблем с моето Поло, след покупката - гаснеше, не винаги на висока предавка, след освобождаване от скорост. Почистихме дросела, но компа доста време отказваше да се адаптира и поддържаше високи обороти на празен ход. Накрая прие програма директно от лап-топа. След това забелязахме, че оборотите се влияят от педала на спирачките, а сервото леко съскаше. Заключение - всичко по електрониката е нормално, вероятна загуба на вакуум и единият от цилиндрите, за който е вързан, излиза от параметри. Маркучето за вакуума влизащо в дросела бе прегънато, /не защипано/ на две места /след първото прегъване работата на двигателя бе по - добра, но нейсе..../ След около 500 км. всичко с празния ход вече е ОК. / в условия на голям трафик 0-1-ва за 2 часа се оправи съвсем/. От Ауто+ ми казаха, че няма кола над 5 години, на която сервото на спирачките да не прави номера, па било то и само трепкане на оборотомера.


Потребителски аватар
Pindikov
Мнения: 32
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 21:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Pindikov » Вто 28 авг 2007 10:59


Колега здравей. Под стадион спартак има един елкон при него ходил ли си? На ул. селиолу се намира и името му е Жоро.


Потребителски аватар
hristi
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hristi » Чет 20 сеп 2007 20:30


И аз имам проблем с ниските обороти>гасне ми колата!

Първо си мислех да не е от шофьора, че съм от младичките. Но не и по-опитни я караха и пак така.????

Казаха ми че може да е от бензиновия филтър! Възможно ли е!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта