Смяна на еднокамерен карбуратор с двукамерен

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Djelebov
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Смяна на еднокамерен карбуратор с двукамерен

Мнениеот Djelebov » Пон 23 апр 2007 14:37


Колата е Golf I 1.5 JB с еднокамерен карбуратор Solex 34PICT-5.
Течеше от оста на дросела и като не можах да намеря читав еднокамерен, взех Pierburg 2E3 за 1.3 55коня, който ми изглеждаше доста по-гъзарски :D Намерих колектор и го сложих но:
Изображение
/старият/
Изображение
/новият с 2е3/
1. Главата на голфа няма дупка за вода
2. Старият колектор има 4 тръбички за охладителната течност, а новия има само една другите 3 са затапени(фабрично), с мисълта водата да влиза от главата и да излиза през тръбичката (или обратното :? )

Искам тоя колектор да го направя като стария. Предполагам, че трябва да намеря някви тръбички и да ги заваря, ама хабер си нямам от какъв материал трябва да са, че да се заварят за колектора.
И се чудя как да запуша колектора откъм главата :?:

Иначе колата я запалих- всичко си беше идеално, ама след 1 мин я загасих щото без охладителна система :no-no

Всякакви идеи ще са ми от полза Благодаря предварително




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Вто 28 авг 2007 21:17


Тръбичките си ги направи на стругар от алуминий - от едната страна с резба от другата гладка за маркуча залепи ги с покси-пол и си готов... :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 43 госта