:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Знаете ли до коя година във Фолксваген Голф 3 е вграждан RP

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Сря 29 авг 2007 7:45


:welcome_to_group : vw fen




Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Сря 29 авг 2007 8:02


[quote="Hertz"]R

RP 90 1,8 11 / 87 - 09 / 91 Jetta Monomotronic , Kat.
RP 90 1,8 11 / 87 - 07 / 92 Golf Monomotronic , Kat.
RP 90 1,8 04 / 88 - 07 / 90 Passat Monojet , Kat.
RP 90 1,8 08 / 90 - 07 / 91 Passat Monomotronic , Kat.


Какъв е проблема, може да не е сменян, просто да е от първите бройки, т.е. да не е 1995, а 1992, пък първата регистрация да е 1995. По номера на рамата се разбира обикновено...:)


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Сря 29 авг 2007 8:32


http://doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=124

не е слаган РП на голф 3, има много 1,8 мотори ама не и РП, което по принцип не трябва да те притеснява, по притеснително е това с маслото...


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 29 авг 2007 8:38


Двигатели с кубатура 1781cc (1.8) слагани на Голф 3 са:

AAM
ANN
ABS
ANP
ADZ
ACC * (Канада, Мексико и Бразилия)
ADD * (Мексико и Южна Америка, предимно в Бразилия)

Двигателя на колата ти е сменян.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Сря 29 авг 2007 8:41


Само едно уточнение - производството на Голф 3 започва от август 1991 г. http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=48


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 29 авг 2007 11:30


Това не трябва да те плаши, стига мотора да е читав.По принцип разлиакта в двата мотора е в степента на сгъстяване, RP е 9:1, а ABS 10:1...иначе първия мотор е със система на управление Monojetronic, а втория с Monomotronic, разликата е главно в запалителната система :wink: Ако искаш снимай двигателния отсек, за да видим дали са сменили само двигателя и ли всичко :wink:
П.П.Място за притеснения няма, и двата мотор са много сполучливи, важното е тоя дето са ти го сложили да е читав :wink:


Лилия Омарска
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Лилия Омарска » Сря 29 авг 2007 18:39


Много благодаря на всички за мненията и инфото, супер сте.
Отговарям на някои въпроси:
Колата е внесена от Италия, беше карана в Благоевград и то там я купихме, но мисля, че подмяната на двигателя не е правена в БГ.
За мотора - снимка и подробности - обещавам да дам скоро, сега нямам.
Също така ще и измерим компресията и ще ви информирам.
И много благодаря задето ми казахте, че не страшно дето е сменян моторът, защото аз малко се вкиснах от това... :roll:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 29 авг 2007 22:40


Лилия Омарска написа:Много благодаря на всички за мненията и инфото, супер сте.
Отговарям на някои въпроси:
Колата е внесена от Италия, беше карана в Благоевград и то там я купихме, но мисля, че подмяната на двигателя не е правена в БГ.
За мотора - снимка и подробности - обещавам да дам скоро, сега нямам.
Също така ще и измерим компресията и ще ви информирам.
И много благодаря задето ми казахте, че не страшно дето е сменян моторът, защото аз малко се вкиснах от това... :roll:

Мотора може да не е добре и пак ще има компресия, картерните газове са много важен показател.Също така ако форсираш рязко до 5к-6к(задължително на згрял мотор) и върнеш газта пак толкова рязко, не трябва да избълва син облак :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 52 госта