Някой отварял ли е дроселова клапа?
Нека опише важните неща при отварянето и почистването.
Къде трябва да се внимава и има ли нещо да се бележи при отварянето.
На отзовалите се благодаря предварително.

Някой отварял ли е дроселова клапа?
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
ДА точно това питам
ДА точно това питам как да го направя.
Само четирите шестограма ли се отвиват и се отваря.
После има ли особености при почистването?
Само четирите шестограма ли се отвиват и се отваря.
После има ли особености при почистването?
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
До колкото
До колкото разбрах TPS-a е зад клапата към купето.
Значи като извадя клапата ще огледам на место за по-нататъчното разглобяване.
И не е ли възможно да се изчисти TPS-a без да се разглобява от клапата?
Значи като извадя клапата ще огледам на место за по-нататъчното разглобяване.
И не е ли възможно да се изчисти TPS-a без да се разглобява от клапата?
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Добре разубедихте ме
Добре разубедихте ме.
Само с контактен спрей да напръскам отвътре в посока TPS-a без да свалям нищо ще постигна ли някакъв ефект?
Само с контактен спрей да напръскам отвътре в посока TPS-a без да свалям нищо ще постигна ли някакъв ефект?
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
При студен двигател
При студен двигател оборотите не са стабилни 700-800 и като не подам газ изгасва.Така е 5-6 мин. после заковава на 800 и няма проблем.
Но в основната причина за безспокойствието ми е ,че на 4200 оборота на5-та спира да върви.
Скоро карах сдин GOLF GTI 2e мотор просто без грижи 160-180 направо лети като ближа само педала.Натисна ли има ряз а моя няма на тези обороти.
По едно време прекъсваше на високи обороти - резултата беше изгоряла бобина+комутатор(добре че ме остави в чертите на града).Предния собственик я е сменил точно преди 1г. с нова от моргата-като я погледнах по-внимателно корпуса беше спукан.
Сега и двете са чисто нови.
Свещите и те са нови NGK,както дистрибуторна капачка с палец.
Кабелите са Bremi но не мога да кажа дали са сменяни някога-изглеждат добре и на тъмно няма прескачане на искри.
Vag-com показва:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 037 906 025 A
Component and/or Version: SIMOS 4S 1823
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
2 Faults Found:
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
19-10 - Lower Limit - Intermittent
00523 - Shareware Version. To Decode all DTCs
30-10 - Please Register/Activate – Intermittent
Веднага ме наведе на мисълта за ламбда сондата че е за смяна , но в ауто дата дават срещу 00537 около 8-9 възможни причини, а за 00523 слаба/лоша ел.връзка с IAT сензора.
За дросела искам само да отворя и да почися защото като бутна с пръст вътре е мръсно.А и като дадеш рязко газ реакцията на мотора е малко мудна.
Но в основната причина за безспокойствието ми е ,че на 4200 оборота на5-та спира да върви.
Скоро карах сдин GOLF GTI 2e мотор просто без грижи 160-180 направо лети като ближа само педала.Натисна ли има ряз а моя няма на тези обороти.
По едно време прекъсваше на високи обороти - резултата беше изгоряла бобина+комутатор(добре че ме остави в чертите на града).Предния собственик я е сменил точно преди 1г. с нова от моргата-като я погледнах по-внимателно корпуса беше спукан.
Сега и двете са чисто нови.
Свещите и те са нови NGK,както дистрибуторна капачка с палец.
Кабелите са Bremi но не мога да кажа дали са сменяни някога-изглеждат добре и на тъмно няма прескачане на искри.
Vag-com показва:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 037 906 025 A
Component and/or Version: SIMOS 4S 1823
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
2 Faults Found:
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
19-10 - Lower Limit - Intermittent
00523 - Shareware Version. To Decode all DTCs
30-10 - Please Register/Activate – Intermittent
Веднага ме наведе на мисълта за ламбда сондата че е за смяна , но в ауто дата дават срещу 00537 около 8-9 възможни причини, а за 00523 слаба/лоша ел.връзка с IAT сензора.
За дросела искам само да отворя и да почися защото като бутна с пръст вътре е мръсно.А и като дадеш рязко газ реакцията на мотора е малко мудна.
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Предполагам
Предполагам е във връзка с това че VAG-Coma 311 не ми е регистриран,а е само така наречената демо версия - или греша.
Но мисля скоро да платя "лиценза" и всичко да е ОК.
Но мисля скоро да платя "лиценза" и всичко да е ОК.
Последна промяна от iurimil на Сря 29 авг 2007 23:06, променено общо 1 път.
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Аз нямам такова моторче за празен ход
Аз нямам такова моторче за празен ход.Има доста теми по въпроса с почистването на стъпковия мотор и не е никак трудно.
Но не знам дали ти имаш такъв, нека някой който е на ти с AFT-to да се изкаже.
Но не знам дали ти имаш такъв, нека някой който е на ти с AFT-to да се изкаже.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта