Проект G2 G60
мен ме интересува от къде сте намерили водна шкурка 4000 и как сте ги полирали че да не се виждат съвсем леки деруги? Както и какъв е тоя лак за алуминии. Аз опитах да шлифовам част от двигателя, но си личат деруги ако го погледнеш от близко иначе е идиално гладко ако се гледа от страни, полирах го с П2000 ?? (на ръка)
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Hertz, братле, ти да не го гледаш с микроскоп???? Деруги остават винаги!!! Особенно там където трябва да се минава изцяло на ръка. П4000 намерихме в РУМНИК или там как се викаше магазина.... даже е шайба за ъглошлайф, но си поливаме с вода да няма ОВЕРХИИТ
Иначе колкото повече и с различни шкурки търкаш толкова по-добре се получава накрая, в полирианте също си има тънкости и крайния ефект също си зависи от това!

Иначе колкото повече и с различни шкурки търкаш толкова по-добре се получава накрая, в полирианте също си има тънкости и крайния ефект също си зависи от това!
- pepi100
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 21 май 2007 23:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
Re: Проект G2 G60
Какво ще му правите на компресора
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Re: Проект G2 G60
pepi100 написа:Какво ще му правите на компресора
Ремонт, нова карантия и тн.

-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
За момента Голф-а е разхвърлян из целия гараж
Компресора утре е готов с новата карантия, днеска ще се дополират алтернатор, скоби и стъпковото моторче и евентуално интер-кулера. Снимки чак довечера щото изисква време. Някои детайли ще бъдат боядисани, блок, скорости, глава, компресор...
Коша ще се боядисва много скоро!!!
Преди да се сглоби двигателя всичко трябва да е исъхнало, боядисано/полирано и лакирано..... прави се нов всмукателен колектор!!!

Компресора утре е готов с новата карантия, днеска ще се дополират алтернатор, скоби и стъпковото моторче и евентуално интер-кулера. Снимки чак довечера щото изисква време. Някои детайли ще бъдат боядисани, блок, скорости, глава, компресор...
Коша ще се боядисва много скоро!!!
Преди да се сглоби двигателя всичко трябва да е исъхнало, боядисано/полирано и лакирано..... прави се нов всмукателен колектор!!!

-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Не можахме да довършим алтернатора - имаме и други коли да правим все пак!!!
Но ето какво НОВО има днес
Специално за Hertz, детайлите са минати с 240 с ъглошлайф, след това на реъка с 240 където не може да се бръкне с машината, след това водно 500 после 1000 и накрая 1500!!!
Много е важно да се шкури в една посока по възможност, за да не се получават деруги с различни посоки, по този начин към края на водното 1500 детайла е вече почти бляскъв и много фините деруги после излизат с полиранте, което също е желателно да се извършва по посока на шкуренето!
Но ето какво НОВО има днес

Специално за Hertz, детайлите са минати с 240 с ъглошлайф, след това на реъка с 240 където не може да се бръкне с машината, след това водно 500 после 1000 и накрая 1500!!!
Много е важно да се шкури в една посока по възможност, за да не се получават деруги с различни посоки, по този начин към края на водното 1500 детайла е вече почти бляскъв и много фините деруги после излизат с полиранте, което също е желателно да се извършва по посока на шкуренето!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта