проблема ми е че колата не иска да се форсира ама грам чувасе едно съвсем леко бучене ,но иначе си пали и си работи добре.Мисълта ми е че преди свалих една пластинка горе над пройините кадето се захваща щилото на гаста та при свалянето можели да е станало нещо та от това да е горивния филтер го смених не е от него .
Благодаря
ГНП!!!
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Начи проблема е че СПРЯ да се форсира след като смених двете маркучета които отиват във дюзата на 1 зил. незнам (единия кадето излиза от ГНП-то към дюзата а другия от дюзата към следващата отива .смених ги защото бяха скъсани и ми лизгаше нафта.
обаче с комшията решихме да смениме и дюзата същата от която сменихме маркъчетата защото под нея си има малко нафта и "кипи"като позагрее малко колата .явно оплатнението доло беше издало.та свалиме тоя тръвопровода за високо налягане от ГНП-то към дюзата.но тая пластинката малката кадето стои от готре над прожинките.нея знам за какво е ограничител ли е или там ...
та нея я свалихме но после се оказа че ключа е бил малък 26 и неможахме да развиеме дюзата и я оставихме за утре да земеме ключ но след като сложихме после маркучетата и тоя тръвопровода на дюзата и пластинката завихме то на нея има една пупка и на самата пластинка си има малка дупчица та сложихме пластинката на мястото но след като запалих после нямах гас
та какво може да и е станало
обаче с комшията решихме да смениме и дюзата същата от която сменихме маркъчетата защото под нея си има малко нафта и "кипи"като позагрее малко колата .явно оплатнението доло беше издало.та свалиме тоя тръвопровода за високо налягане от ГНП-то към дюзата.но тая пластинката малката кадето стои от готре над прожинките.нея знам за какво е ограничител ли е или там ...
та нея я свалихме но после се оказа че ключа е бил малък 26 и неможахме да развиеме дюзата и я оставихме за утре да земеме ключ но след като сложихме после маркучетата и тоя тръвопровода на дюзата и пластинката завихме то на нея има една пупка и на самата пластинка си има малка дупчица та сложихме пластинката на мястото но след като запалих после нямах гас

- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ами възстанови си пораженията и пак питайRacer написа:Начи проблема е че СПРЯ да се форсира след като смених двете маркучета които отиват във дюзата на 1 зил. незнам (единия кадето излиза от ГНП-то към дюзата а другия от дюзата към следващата отива .смених ги защото бяха скъсани и ми лизгаше нафта.
обаче с комшията решихме да смениме и дюзата същата от която сменихме маркъчетата защото под нея си има малко нафта и "кипи"като позагрее малко колата .явно оплатнението доло беше издало.та свалиме тоя тръвопровода за високо налягане от ГНП-то към дюзата.но тая пластинката малката кадето стои от готре над прожинките.нея знам за какво е ограничител ли е или там ...
та нея я свалихме но после се оказа че ключа е бил малък 26 и неможахме да развиеме дюзата и я оставихме за утре да земеме ключ но след като сложихме после маркучетата и тоя тръвопровода на дюзата и пластинката завихме то на нея има една пупка и на самата пластинка си има малка дупчица та сложихме пластинката на мястото но след като запалих после нямах гаста какво може да и е станало

- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Проблема е че пипате където не разбирате!!!От това ПИСАНЕ никой не може да разбере за какво става въпрос.Отиди при майсторите и им кажи какво сте правили с тези маркучи.Явно сте разменили маркучите за остатъчната нафта,ама тука не можете да се рзберете!А и може да не е това.Лошо е да развива всеки дюзи 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 109 госта