:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Местоположение на ламбда сонда при смяна на колектор?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Местоположение на ламбда сонда при смяна на колектор?

Мнениеот Kokoo » Вто 28 авг 2007 23:58


Здравейте,
Ще си сменям сток колектора ,с такъв от 2Е. :roll:
Въпроса е че в момента ламбда сондата е на самия изпускателен колектор ,а при 2Е е на катализатора тоест нямам място за поставяне. :(
Дали е задължително да бъде на колектора или мога да я сложа примерно по надолу някъде на двуцевката.
Мотора е този от аватара.
Ламдата не подгревна (само с един кабел е ) и би трябвало да се загрява от температурата на изгорелите газове,но не знам дали би имало много голямо влияние ,това че ще е по далече от мястото за което е смятана.
моля някой който е наясно дали е много голяма разликата в температурата в рънърите на колектора и температурата на газовете в двуцевката да даде мнение, че не ми се иска много да пробивам дупки по колектора :oops:
:beer




Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Сря 29 авг 2007 17:20


:gruebel


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 29 авг 2007 17:24


Проблема е никакъв :wink: С оксижен се издухва пръстена на колектора от 2Е,пробиваш където искаш да стои твоята ламбда заваряш го и навиваш ламбдата.Хубаво е да я сложиш на такова разстояние на каквото си е била заводски :wink:


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Сря 29 авг 2007 20:42


rusiq_24 написа:Проблема е никакъв :wink: С оксижен се издухва пръстена на колектора от 2Е,пробиваш където искаш да стои твоята ламбда заваряш го и навиваш ламбдата.Хубаво е да я сложиш на такова разстояние на каквото си е била заводски :wink:


На сегашният колектор(АБС мотор) ламбдата е върху него,на новият няма място за ламбда ,защото е от 2Е и при него тя е с подгряване и е на катализатора. :roll:
Тоест ще трябва на новия да му пробия дупка на същотото място на което се пада на предишният.
Мен ме интресесуваше ако няма да има проблеми да я поставя примерно на двуцевката за да не дупча колектора че после да няма :banghead:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Чет 30 авг 2007 8:48


трябва да е там, където се събират тръбите от колектора иначе ще те лъже


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 30 авг 2007 11:32


Kokoo написа:.....
На сегашният колектор(АБС мотор) ламбдата е върху него,на новият няма място за ламбда ,защото е от 2Е и при него тя е с подгряване и е на катализатора. :roll:
Тоест ще трябва на новия да му пробия дупка на същотото място на което се пада на предишният.
Мен ме интресесуваше ако няма да има проблеми да я поставя примерно на двуцевката за да не дупча колектора че после да няма :banghead:

Ако на 2Е мотора ламбдата е с подгряване, а твоята не е - можеш да имаш някакви проблеми от това, че евентуално сондата няма да може да достига работната си температура достатъчно бързо...това са само предположения де... ;)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта