Golf3 няма ряз
- Boko*
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Golf3 няма ряз
Голф 3 1,6 101к.с. Откакто съм я купил ( 6 месеца ) няма ряз при тръгване или ускорение. Чак при 2000 - 3000 оборота напомня за характеристиките си. Карах я на диагностика. Всичко е ОК, само ламбдата дава сигнал с честота 4 пъти по-малка от фабрично зададената. Възможно ли да е от нея. Горенето в града ми е около 10,3, но забелязвам по борд компа , че като я настъпя отива към 15, особено ако не е загряла. А възможно ли да е от катализатора, въпреки че майстори ми казаха, че от катализатора няма да върви и на високите обороти. Благодаря предварително.
- zgeorgiev
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аналогичен случай
Карам същата колица. В началото си мислех, че е най-бързата
. После, обаче почна и на мен да ми се струва, че няма ряз и направих няколко подобрения:
1. Махнах катализатора, сега съм с резонаторно гърненце (не знам твоя катализатор в какво състояние е, моя беше пътник).
2. Смених свещите и всички филтри, това е задължително, но все пак го споменавам
3. Тука Ваското помогна. Като вдигнеш капака, между двигателя и въздушния филтър имаш 2 тънки маркучета. Те са за някакви нечовеши условия (-n градуса през зимата, ако ти замръзне въздушния филтър, те командват някаква клапа, която вкарва топъл въздух в двигателя). Както и да е, у нас няма такива условия, та това горното маркуче можеш спокойно да го махнеш и задължително да затапиш входа откъм двигателя.
4. На мен ми даваше разход около 12-14/100 според зависи (със, без клима, в какво настроение съм
и т.н ) Ходих на диагностика в Юнитрейд и там ми казаха, че ламбдата ми е "ленива", т.е. реагира по-бавно от необходимото и за това колата папка повече и не се изстрелва веднага. Е,.... смених и нея
, к'во да правиш.
Сега трябва да ти кажа, че умирам от кеф да си я карам Drive. Лошата новина е, че разхода си остана голям (11/100 = 22 лв) и най-вероятно тея дни ще слагам газ.
Ами това е, дано да съм ти бил полезен

Карам същата колица. В началото си мислех, че е най-бързата

1. Махнах катализатора, сега съм с резонаторно гърненце (не знам твоя катализатор в какво състояние е, моя беше пътник).
2. Смених свещите и всички филтри, това е задължително, но все пак го споменавам

3. Тука Ваското помогна. Като вдигнеш капака, между двигателя и въздушния филтър имаш 2 тънки маркучета. Те са за някакви нечовеши условия (-n градуса през зимата, ако ти замръзне въздушния филтър, те командват някаква клапа, която вкарва топъл въздух в двигателя). Както и да е, у нас няма такива условия, та това горното маркуче можеш спокойно да го махнеш и задължително да затапиш входа откъм двигателя.
4. На мен ми даваше разход около 12-14/100 според зависи (със, без клима, в какво настроение съм


Сега трябва да ти кажа, че умирам от кеф да си я карам Drive. Лошата новина е, че разхода си остана голям (11/100 = 22 лв) и най-вероятно тея дни ще слагам газ.
Ами това е, дано да съм ти бил полезен
- Boko*
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Благодаря ти за инфото. По отношение на газта съм заинтригуван, но навсякъде ми казват че този мотор за газ не става ( след време сменяш дебитомер и хвърляш газовата уредба ). Имам приятел с Toyota и макар че е пълен инжекцион, няма проблеми но за двигател АЕК конвенционалната уредба е риск, а газовия инжекцион поне при мен не може да се изплати.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта