Проект G2 G60
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
iviani написа:prj57
Би ли обяснил всяка стъпка в полирането на една част и с каква шкурка в различните стъпки.Благодаря предварително
prj57 написа:В Четвъртък, започва да се сглобява двигателя обратно, живот и здраве до другата седмица ще проработи отново
ИНФО: За тези които искат да знаят как полираме:
Няколко вида шкурки: 120, 240, 320, 500 след което водно 1000, 1500, 2000 и 4000. В зависимост от това колко е захабен/замърсен детайла използваме различни комбинаций; капака на клапаните беше минат първо с 240 на ъглошлайф, след това на ръка по каналите пак с 240, на някои мест съм си играл и със 120 (улеи, около капачката) след това 500 после водно 1000 и 1500 тук-там 2000.
За самото полиране ползваме две кичета - едно за грубо и едно за полиране, продават се пасти за различните видове метали (в случая алуминий), минава се с първото киче докато не почне да дава блясък, избърсва се с чист парцал, малко да истине че детайла загрява доста от продължително търкане след което с полир кичето хубаво се минава отново, избърсва се и е готово!
P.S. Понеже аз няма да се реша да го правя това пък идеята ми допада доста да попитам - имате ли няква нужда от помощ

- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта