Проект G2 G60

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
ishodov
Мнения: 160
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 9:27
Автомобил: Passat Corrado
Двигател: BMR 2007 VR6 1994
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот ishodov » Чет 30 авг 2007 11:02


тея джанти са просто върха браво момчета




Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Чет 30 авг 2007 12:56


много добре е всичко за момента и пожелавам успех в начинанието :wink:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 31 авг 2007 22:47


ГАТАНКА: Що е то, малко, жълтичко, с малко полирано и прави 7000 оборота?


ОТГОВОР:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

[/img]


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Пет 31 авг 2007 23:09


уау.. браво :D :D :D


Потребителски аватар
iviani
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 14:31
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот iviani » Пет 31 авг 2007 23:15


prj57
Би ли обяснил всяка стъпка в полирането на една част и с каква шкурка в различните стъпки.Благодаря предварително :!:


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пет 31 авг 2007 23:46


браво Анди, само скоростите не ми харесва, че са боядисани болтовете, семерингите и избирача...иначе rennmotor-а е на път да се роди :wink:


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Пет 31 авг 2007 23:56


iviani написа:prj57
Би ли обяснил всяка стъпка в полирането на една част и с каква шкурка в различните стъпки.Благодаря предварително :!:

prj57 написа:В Четвъртък, започва да се сглобява двигателя обратно, живот и здраве до другата седмица ще проработи отново :roll:


ИНФО: За тези които искат да знаят как полираме:


Няколко вида шкурки: 120, 240, 320, 500 след което водно 1000, 1500, 2000 и 4000. В зависимост от това колко е захабен/замърсен детайла използваме различни комбинаций; капака на клапаните беше минат първо с 240 на ъглошлайф, след това на ръка по каналите пак с 240, на някои мест съм си играл и със 120 (улеи, около капачката) след това 500 после водно 1000 и 1500 тук-там 2000.

За самото полиране ползваме две кичета - едно за грубо и едно за полиране, продават се пасти за различните видове метали (в случая алуминий), минава се с първото киче докато не почне да дава блясък, избърсва се с чист парцал, малко да истине че детайла загрява доста от продължително търкане след което с полир кичето хубаво се минава отново, избърсва се и е готово!


P.S. Понеже аз няма да се реша да го правя това пък идеята ми допада доста да попитам - имате ли няква нужда от помощ ;) ?


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Съб 01 сеп 2007 3:11


HERTZ, още по едно рамо винаги е от полза, ма има неща дето не са още за пред всички (не ме разбирай погрешно).

Ако пък искаш, ела да ти направя плочката на двигателя като наще неща! :wink:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Съб 01 сеп 2007 3:13


nasodotcom написа:браво Анди, само скоростите не ми харесва, че са боядисани болтовете, семерингите и избирача...иначе rennmotor-а е на път да се роди :wink:


Насе, ела ако искаш ти да си играеш да разглобяваш и да пръскаш всичко по отделно :roll:


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Съб 01 сеп 2007 10:41


л.с.


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Съб 01 сеп 2007 15:08


prj57 написа:HERTZ, още по едно рамо винаги е от полза, ма има неща дето не са още за пред всички (не ме разбирай погрешно).

Ако пък искаш, ела да ти направя плочката на двигателя като наще неща! :wink:
добро предложение небих отказал ;)


Потребителски аватар
pepi100
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 21 май 2007 23:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разлог

Мнениеот pepi100 » Нед 02 сеп 2007 21:14


е сега вече ме е яд че като си свалях двигателя не боядисах блока


Потребителски аватар
pepi100
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 21 май 2007 23:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разлог

Мнениеот pepi100 » Нед 02 сеп 2007 21:20


буталата на коя фирма са дето ще ги слагате щото гледам,че блока е шлаифан и хонингован


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 03 сеп 2007 11:32


Неговите си бутала ще слагаме, в много добро състояние са си!


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Сря 12 сеп 2007 14:32


нещо прогресче?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта