Здравеите на сички.Неска след така малко по спортно каране с един приятел, след като го вкарах в гаража чух едно задиране на двигателя , се едно нещо се опира някаде стърже, та това го има само на празен ход и щом подадеш малко газчица да дигне оборотите например до 1500 някаде и изчезва.та имам съмнение да не е някоя ролка. Мисля да сваля утре ремъка на водната помпа и да я запаля да вида дали ше го има пак. това задиране.Искам да ви питам след като го сваля има ли после някакъв по специален начин по които се слага.Че досега неми се е налагало да го свалям и незнам
Благодаря



шум на празен ход ??
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: шум на празен ход ??
Racer написа:Здравеите на сички.Неска след така малко по-спортно каране с един приятел, след като го вкарах в гаража чух едно задиране на двигателя , се едно нещо се опира някаде стърже, та това го има само на празен ход и щом подадеш малко газчица да вдигне оборотите например до 1500 някаде и изчезва.та имам съмнение да не е някоя ролка. Мисля да сваля утре ремъка на водната помпа и да я запаля да вида дали ше го има пак. това задиране.Искам да ви питам след като го сваля има ли после някакъв по специален начин по които се слага.Че досега неми се е налагало да го свалям и незнам
Благодаря

Ти на пиян акъл ли написа всичко това?
...Неска след така малко по спортно каране с един приятел, след като го вкарах в гаража чух едно задиране на двигателя...
Кого си вкарал в гаража-приятеля?
За граматиката няма да питам.

Поздрави.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
възможно е да е от изпускателната система - гърнета, катализатори щом дрънка на обороти. Над гърнетата има едни ламарини /особено над катализатора за да не нагрява купето - може да е там причината/
Другото - ролката на ангренажния ремък или водна помпа, хидравлика.
Ремъка на водната помпа можеш да го свалиш но много за кратко, защото ще загрее много бързо двигателя и може да стане беля.
Другото - ролката на ангренажния ремък или водна помпа, хидравлика.
Ремъка на водната помпа можеш да го свалиш но много за кратко, защото ще загрее много бързо двигателя и може да стане беля.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Бат андро долна черта залага на скоростна кутия и лагерите на първичния вал.Ако не е това,вижте дали не се е разместил капака на ангренажа.Също възможен източник са лагерите на алтернатора и естествено водната помпа,за която вече стана въпрос.Също може да жужи лагерчето на хидравличната помпа или ролката на климатика.Дерзайте.
Пуснато на: Съб Сеп 01, 2007 8:27 Заглавие:
--------------------------------------------------------------------------------
Бат андро долна черта залага на скоростна кутия и лагерите на първичния вал.Ако не е това,вижте дали не се е разместил капака на ангренажа.Също възможен източник са лагерите на алтернатора и естествено водната помпа,за която вече стана въпрос.Също може да жужи лагерчето на хидравличната помпа или ролката на климатика.Дерзайте
Е добре ако е това не трябва ли ,след като натисна съединителя да ми изчезне (незнам само питам)
--------------------------------------------------------------------------------
Бат андро долна черта залага на скоростна кутия и лагерите на първичния вал.Ако не е това,вижте дали не се е разместил капака на ангренажа.Също възможен източник са лагерите на алтернатора и естествено водната помпа,за която вече стана въпрос.Също може да жужи лагерчето на хидравличната помпа или ролката на климатика.Дерзайте
Е добре ако е това не трябва ли ,след като натисна съединителя да ми изчезне (незнам само питам)
Днес свалих ремъка и го запалих за малко и шума изчезна.врътнахролката на генератора биеше малко и имаше такова задиране леко та утре ше го разглоба да смена лагера но като врътнах ролката на водната помпа се върти така тегаво .та свалих я шаибата но вътре има едно валче което немога да го сваля за да смена лагера та някои може ли да каже как да го извада.Май трябва скоба ама от къде да си я зема по магазините продават ли ги и каква цена горе доло може да си зема
Благодаря
Благодаря
Да водната помпа няма да я пипам вчера с един приятел я гледахме и стигнахме до решението че е здрава и стърженето се получавало от лагера на генератора, като врътнахме шаибата се чу едно виене малко а и другото е че има и лувт цялата играе.Та как да развия гаиката отпреде че нещо не се получава така както си мислих аз.
Гайката е с нормална резба.
Слагаш ремака ако си го свалил, опъваш го и така със съответният ключ / не помня размера / по възможност звезда се отвива. Ако трябва му помагаш с чука
.
Хубаво е преди това да се напръска със спрей да се разкисне.
УСПЕХ !!!
Ако и това не помогне между ремъка и шайбата слагаш една отверка за контра.
Слагаш ремака ако си го свалил, опъваш го и така със съответният ключ / не помня размера / по възможност звезда се отвива. Ако трябва му помагаш с чука

Хубаво е преди това да се напръска със спрей да се разкисне.
УСПЕХ !!!

Ако и това не помогне между ремъка и шайбата слагаш една отверка за контра.

Благодаря колега неска го отвих и смених лагера и зглобих сичко обаче като свалих миналия път капака на термостата да го видя в какво положение е и изпадна и вътре имаше една гарнитурка та неска зглобих сичко обаче като нялах водата и протече от доло прокапа та може ли някои да ми каже как стои тази гарнитура
Благодаря :
Благодаря :
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 89 госта