Смяна на спирачни дискове и накладки отпред!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 03 юли 2007 18:41


g_velev написа:Току що ми дадоха друг джокер. Казаха ми че от селеновите втулки на носачите, когато са разбити, се появява същото това биене, със същите симптоми като моите! Какво ще кажете?

Напълно възможно е.
Втулките - тези за стабилизиращата щанга се сменят, но другите си вървят с носача.
На мен се бяха разбили тези за стаб.щангата и се разминах без да купувам носачи. Но за смяната им пак се свалят носачите.
пп Аз имам подобно треперене - появява се много рядко - при спиране от 90 и леко натискане на педала ми трепери и на мен волана, но е много слабо.
При рязко спиране - всичко е ОК
Но и след смяната си остана лекото треперене :lol:
А и дисковете са нови :lol:
Тъй че имай го впредвид




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 03 юли 2007 22:43


Проба на селенови втулки на носачите :
дърпаш яко ръчната и някой друг дава леко газ напред,после назад и т.н. ,а ти гледаш внимателно дали се получава ефекта : първо тръгват предните гуми а после цялото купе. А относно втулките на стабилизиращата щанга не разбирам защо трябва да се свалят носачите ? Те тези втулки са цепнати от едната страна и просто се разтварят и обгръщат стабилизиращата щанга (не да се нанизват на нея откъм носачите) :dontknow: :gruebel - не съм сменял ,но си купих (зарази един "майстор") едина такъва втулка и я разгледах , 10 лв беше
Абе g_velev в Хасково цялостна проверка на окачването струва 4 лв , хората дигат цялата кола и със едни щанги натискат навсякаде - така окачването си казва и всичко! По вашият край надали е по-скъпо ,утре отивай и не му мисли


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 03 юли 2007 22:47


Anbuch написа:Проба на селенови втулки на носачите :
дърпаш яко ръчната и някой друг дава леко газ напред,после назад и т.н. ,а ти гледаш внимателно дали се получава ефекта : първо тръгват предните гуми а после цялото купе. А относно втулките на стабилизиращата щанга не разбирам защо трябва да се свалят носачите ? Те тези втулки са цепнати от едната страна и просто се разтварят и обгръщат стабилизиращата щанга (не да се нанизват на нея откъм носачите) :dontknow: :gruebel - не съм сменял ,но си купих (зарази един "майстор") едина такъва втулка и я разгледах , 10 лв беше

Тампоните за стаб щангата са 4.
2 захващат щангата за купето (ти за тях говориш - цепнатите) и 2 в които влиза самата стаб щанга в носача. За тия вторите става дума - другите са лесни :)


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Сря 04 юли 2007 10:59


lrlmodo написа:
Anbuch написа:Проба на селенови втулки на носачите :
дърпаш яко ръчната и някой друг дава леко газ напред,после назад и т.н. ,а ти гледаш внимателно дали се получава ефекта : първо тръгват предните гуми а после цялото купе. А относно втулките на стабилизиращата щанга не разбирам защо трябва да се свалят носачите ? Те тези втулки са цепнати от едната страна и просто се разтварят и обгръщат стабилизиращата щанга (не да се нанизват на нея откъм носачите) :dontknow: :gruebel - не съм сменял ,но си купих (зарази един "майстор") едина такъва втулка и я разгледах , 10 лв беше

Тампоните за стаб щангата са 4.
2 захващат щангата за купето (ти за тях говориш - цепнатите) и 2 в които влиза самата стаб щанга в носача. За тия вторите става дума - другите са лесни :)
колега, като свалиш първите тампони( с планките към купето) развиваш гайките, които държат щангата към носачите, сваляш задните тампони от носачите, след това дърпаш щангата и тя излиза :wink: няма нужда да разкачаш носачите от купето :wink:след това избиваш старите и с една скоба вкарваш новите :wink: аз така ги смених :wink:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 04 юли 2007 21:08


Ако няма скоба - има преса и сваля носача mhihi mhihi mhihi
Тампона е с доста голям борд, а е и корав
Ма да се оправят - аз само части им нося 8) и накой лев де :heavymetal:


Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот g_velev » Пет 31 авг 2007 12:37


Ето развитието на инсторията!
Оказа се че новите дискове PEX са били КРИВИ. Носих ги на стругар и дадоха отклонение 2 десети по периферията и 1 десета където влиза фланеца. Кошмарна работа!
Онези от магазина не искаха и да помислят за подмяна, понеже не били оригинални части а заместители!
Не можаха и да се пристържат, толкова са негодни. Човека каза че материала бил много лош и вместо да се реже се ронел!

По настоящем си купих спирачни дискове Lockheed, английски със сертификат за качество и се оказа даже че са по-евтини от PEX. За сега няма проблеми!

Ако някой сменя Спирачни дискове или барабани ви препоръчвам тази марка. Продават дори накрайници и други части по окачването за всякакви автомобили и модели!
п.с. Не искам да правя реклама, просто споделям мнение!


Потребителски аватар
theevilsite
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 21:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана/Варна

Мнениеот theevilsite » Пет 31 авг 2007 20:02


Бате я мо кажи колко ти излезна смяната на дисковете

Anbuch написа:Луда работа!!! Смених дискове с накладки и вече съм минал само 2000 км и има леки наченки на трепети , а нито съм ги морил нито съм минавал през големи локви докато са загрели


Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот g_velev » Съб 01 сеп 2007 7:06


Дискове locksheed ми струваха 44 лева в сравнение с "МАРКОВИТЕ" PEX за 60 лева!

Смяната в сервиз е около 20 лева, но спокойно може да ги смениш и сам. Не е философия!


Потребителски аватар
theevilsite
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 21:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана/Варна

Мнениеот theevilsite » Съб 01 сеп 2007 12:01


Да аз сам ще си ги сменя.Единия ли е 60 или и двата.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Нед 02 сеп 2007 16:04


theevilsite написа:Да аз сам ще си ги сменя.Единия ли е 60 или и двата.

:wink:


Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот g_velev » Пон 03 сеп 2007 8:48


ДВата са толкова, но не си взимай PEX, а LOCKSHEED!

Ако извършваш монтажа сам си купи задължително и нови накладки! Много е важно като свалиш старите дискове, да почистиш до блясък главините за да легнат максимално добре новите дискове(става идеално с телена четка). Също така трябва да раздвижиш задължително спирачнитецилиндърчета, понеже при нови накладки и дискове цилиндърчетата ще са в крайно положение и може да ти загряват спирачките ако не са раздвижени спирачните цилиндърчета!


Потребителски аватар
theevilsite
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 21:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана/Варна

Мнениеот theevilsite » Пон 03 сеп 2007 11:20


ОК колега.Мерси за инфото
g_velev написа:ДВата са толкова, но не си взимай PEX, а LOCKSHEED!

Ако извършваш монтажа сам си купи задължително и нови накладки! Много е важно като свалиш старите дискове, да почистиш до блясък главините за да легнат максимално добре новите дискове(става идеално с телена четка). Също така трябва да раздвижиш задължително спирачнитецилиндърчета, понеже при нови накладки и дискове цилиндърчетата ще са в крайно положение и може да ти загряват спирачките ако не са раздвижени спирачните цилиндърчета!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта