1.8mi или 1.6i

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

1.8mi или 1.6i

Мнениеот vpetrovbg » Съб 01 сеп 2007 12:46


Здравейте, може ли да споделите как се държи мотора 1.6i на Б4. Има ли съществена разлика в сравнение с 1.8mi, по отношение на разход на гориво, ускорение и т.н. Благодаря предварително!




Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Съб 01 сеп 2007 13:33


Ако говориш за 1.6i 101к.с. AFT със сигурност е по-добър от 1.8mi. Най-малкото е 97 година модел. Много икономиче на дълъг пък, самолет във високите, но го няма никъф в ниските.


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Съб 01 сеп 2007 14:30


1.6 101 коня на голф е ок
ама на А4 и на пасат е мъка (особенно с клима)
1.8 съм карала само на голф2


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 1.8mi или 1.6i

Мнениеот Danny boy » Съб 01 сеп 2007 15:39


vpetrovbg написа:Здравейте, може ли да споделите как се държи мотора 1.6i на Б4. Има ли съществена разлика в сравнение с 1.8mi, по отношение на разход на гориво, ускорение и т.н. Благодаря предварително!

1.8Mi е мотора за тебе слагаш газ за 400 лв и караш.Ако имаш пари за бензин 1,6 е малко по-мощен толкова че да не намериш разлика с 1,8.
10кс я ги усетиш я не,ама данъка ще усетиш поне 5торно.Ако искаш мощен автомобил си вземи поне 140-150кс,


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Съб 01 сеп 2007 17:01


Мишу, ако тоя мотор 1.6 101к.с. е модел'97 година , нема как да е слаган на Пасат Б4.Май е по-стар,а?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 01 сеп 2007 17:36


mishu написа:Ако говориш за 1.6i 101к.с. AFT със сигурност е по-добър от 1.8mi. Най-малкото е 97 година модел. Много икономиче на дълъг пък, самолет във високите, но го няма никъф в ниските.


1.8ми е десет пъти повече мотор от 1,6 101коня АЕК/АФТ :wink:


Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Съб 01 сеп 2007 17:37


walentin написа:Мишу, ако тоя мотор 1.6 101к.с. е модел'97 година , нема как да е слаган на Пасат Б4.Май е по-стар,а?

Моя грешка. 96-та година е.
http://home.planet.nl/~koni1691/ecodes.html
Но може човекът да говори за AEK, който е края на 94г. Но той има по-слаб въртящ момент и съвсем не е подходящ за голяма кола.


Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Съб 01 сеп 2007 17:57


niikoo_1 написа:...


Защо мислиш така? Аз не отричам, че е много добър мотор. Един приятел има Толедо със същия и върви страшно много. Но не може да сравняваш мотори със 3-4 години разлика и почти еднакви коне. И най-малкото ако беше по-добър щеше още да се произвежда. Но на негово място сега се произвежда AFT.


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Карал съм Пасат и двата мотора...

Мнениеот krraynov » Съб 01 сеп 2007 18:29


И двата мотора идват малко слабички за купе на пасат. Аз все комбита съм карал, както исега, но, ако питате мен, 1.6i е по-добър от 1.8Mi, Идвата автомобила ми бяха с газови уредби, като на 1.6i беше с ламбда контрол модул- монтирана и в Италия. Определено беше по-добре.
1.8Ми е - по-разпространен, данъка е по-малък, както казват по-нагоре, частиоте са по-ефтини.
1.6i е малко по-пъргав и по-икономичен за градското обаче- няма разлика. Ако обаче караш над 120 и двата мотора харчат почти едно и също.
Мотора АЕК 1.6i определено е по-нова генерация мотор. при мен беше монтиран на пасат комби 1994г.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 01 сеп 2007 19:20


mishu написа:
niikoo_1 написа:...


Защо мислиш така? Аз не отричам, че е много добър мотор. Един приятел има Толедо със същия и върви страшно много. Но не може да сравняваш мотори със 3-4 години разлика и почти еднакви коне. И най-малкото ако беше по-добър щеше още да се произвежда. Но на негово място сега се произвежда AFT.


Спри с глупостите ще ти напиша отново :idea: 1.8ми моторите се произвеждат до края на моделния живот на Голф 3 също както и 1.6 това че даден мотор е по-нов не означа, че е по-добър примери много, но няма смисъл да задълбаваме :lol:


Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Съб 01 сеп 2007 19:24


По добър не означава само кой кого ще дръпне и тн. Кажи ми една причина, по която той не се произвежда щом според теб е по-добър. И пак повтарям - не казвам, че 1.8mi е лош двигател.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 01 сеп 2007 19:31


mishu написа:По добър не означава само кой кого ще дръпне и тн. Кажи ми една причина, по която той не се произвежда щом според теб е по-добър. И пак повтарям - не казвам, че 1.8mi е лош двигател.


Произвеждал се е плътно от 91ва до 98година с малки изменения, АЕК и АФТ ги правят от 94/95 до 97ма година.

Да не говорим, че самия мотор носи корените си от далечното минало и ако му се включат и варианти предхождащи АБС и АДЗ мотора като РП и производните ще се види, че това мотор носи корените си от началото на 80те години и се произвежда почти до края на 90те години с малки изменения :idea:
Това са почти 20години :!:


Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Съб 01 сеп 2007 19:35


Дай линк


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 01 сеп 2007 19:40


mishu написа:Дай линк


Къф линк да ти дам бе пич :idea: :idea: достатъчно е да отвориш капака на всеки един голф 2 1.6 или 1.8 и да видиш как изглежда мотора и след това да отвориш капака на някой Голф Кабрио 1.8 с след 2000година и ще видиш, че мотора е еднакъв със съвсем малки изменения.

ДАже сега като гледам в АутоДатата има ANN мотор слага се в Голф Кабрио от 98ма година до 2003 :idea: на вид има само малки промени сравнение с първообраза.

АУтоДата нямаш ли :?: да ги си погледнеш тия неща преди на пишеш постове :?:


Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Съб 01 сеп 2007 19:44


Ти по външен вид ли ги гледаш. Нали спорим за конкретен мотор. Сигурно ще ми кажеш, че мотор 2000 година модел е същият като този от 91. Нали, щом капачката за маслото му е на същото място значи е същият! И доколкото виждам 1.8mi се произвежда до 94-95. Къде я видя тази 98-ма? За това исках линк.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта