Въпрос относно вдигане мощноста на дизелова Джета

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Spectre™
Мнения: 1631
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село София
Контакти:

Въпрос относно вдигане мощноста на дизелова Джета

Мнениеот Spectre™ » Пон 03 сеп 2007 13:52


Офф не знаех как да формолирам този въпрос...

Значи на приятелката ми, баща и има Джета 89 година... дизеляк 55 коня... 1.6 е двигателя... Човека много си обича колата, лъска си я, гледа си я..., не че не може да си купи друга просто тази му върши перфектна работа, а и си е фен на Фолксваген... Редовно кара с ремърке пълно с материали, защото строим нова къща...., но напоследък започна да се оплаква, че му е доста маломощна и се мъчи с това ремарке по наклоните....


Май доста подробно го разказвам... :lol: :roll:

Та на въпроса,може ли... да се направи нещо от този двигател, да му се сложи турбо от друга Джета или нещо от тоя сорт, което малко да повдигне мощноста и... :roll: и ако да какво ще трябва да се смени...

Не ме бийте за въпроса не разбирам много от двигатели... :?




Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2301
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Пон 03 сеп 2007 14:03


Някой колега беше слагал турбо на такъв двигател, но двигателя не издържал много километри след това. Предполагам че се дължи на липсата на маслени пръскалки на буталата + още нещо, но не знам какво. Най-вероятно ще ти трябват турбо + колектор +гнп от турбо дизел. Като човек с такъв двигател ще ти кажа да не го пипа, а да си го кара така или направо да присажда турбо дизел от друга кола.


Потребителски аватар
Denko_be_maina
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Denko_be_maina » Пон 03 сеп 2007 14:20


абе турбо мурбо
не се занимавай с глупости не е толкова малощна
тва турбо ще струва много пари
и не вярвам да мине много време без да сцепиш картуната


Потребителски аватар
joro^
Мнения: 327
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоeвград

Мнениеот joro^ » Пон 03 сеп 2007 14:32


Колега може да се сложи турбо но мисля че не е оправдано финансово.А ако решиш да се занимаваш трябва да смениш буталата защото са различни,трябват ти още картер,кутия за въздушния филтър,чашката на масления филтър,всмукателни тръби,разбира се турбо и да не забравя и ГНП-то трябва да смениш.


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Пон 03 сеп 2007 15:08


Смяна на двигателя няма ли да е най-бърия, най-ефективен...и най-евтин вариант... :idea3


Потребителски аватар
eurolit3
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 30 авг 2007 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот eurolit3 » Пон 03 сеп 2007 16:43


Pisha na latinica shtoto kato pisha na kirilica mi pishe takiva raoti 61A94@380C08CA43D0ACJ4EA2:0A5>; no kakto i da e dvigatelq na jetta-ta e dobar a turboto shte digne samo s okolo 15% moshtnostta-ne si struva a i shte se razbiqt glavinite kakto kaza kolegata zatova smeniai filtri,moje 4ip da sloji6 ima dosta neshta koito mogat da se podobrqt za parite za koito bi kupil 1 turbo zatva nedei sa habi :wink:


Потребителски аватар
malolitrajkata
Мнения: 594
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот malolitrajkata » Пон 03 сеп 2007 16:56


според мен каквото и да правиш няма да може да дърпа толкова мн с тия малки доработки.според мен най-добрият вариант е да сложиш някои др мотор по мощен и да си решиш проблема.за да не излезне мн скапо го вземи от некоя морга ,ударена кола , и т.н. варианти и избор голям

сега като говоря за цял мотор вие ще кажете ,че всичко ще е мн скъпо,но не е така ,защото има моторчета 1.8 които се продават на прилични цени и ще дърпат повече от 1.6 и ще има отплата.а иначе една проста сметка за спортен филтър+бутала по яки +турбо отива на голяма цифра и пак няма да издържи мн ,защото тоя мотор не е за разпилване.слаб е.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Пон 03 сеп 2007 17:02


колегата от бургас eurolit3 моля не говори за чип на този мотор тои е с механична помпа. НЕ се излагай така :D


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 03 сеп 2007 17:03


довечера ще намеря имаше един проект за една джета битурбо ;) и понавървяваше да ви кажа..

турбо на чист дизел е слагал колегата faint от Бургас.. можете да го питате колко му е излязло и какъв е ефекта!


Потребителски аватар
Denko_be_maina
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Denko_be_maina » Пон 03 сеп 2007 18:12


Абе най хубаво смени мотора
а тоя маломощния продай на мен ! аз много ги обичам тия дето нямат мощност


Потребителски аватар
AnyThinG4U
Мнения: 129
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот AnyThinG4U » Пон 03 сеп 2007 18:31


Ако реши да я сменя с по-мощна версия да разгледа тука :) http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=57404


Потребителски аватар
Spectre™
Мнения: 1631
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село София
Контакти:

Мнениеот Spectre™ » Пон 03 сеп 2007 19:45


Ами въпроса е, че двигателя е слънце.., но му трябва още малко, за да е доволен човека..., поне да си дърпа ремаркето...

Vizor много ще съм ти благодарен ако го откриеш.., сега ще потърся и колегата faint да видим какво ще каже....



П.П. - ако се движите със 140 по магистрала Хемус и видите червена Джета с широки брони и ремарке да ви задминава.., значи това е тъста ми.... :lol:

Последна промяна от Spectre™ на Вто 04 сеп 2007 16:05, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Denko_be_maina
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Denko_be_maina » Вто 04 сеп 2007 0:18


тоя мотор за да е слънце не трябва да се кара с 140 първо
второ с ремарке
а и да ти кажа от личен опит
точно тоя мотор не издържа много гавра
и то на макса си защото съм карал няколко такива 1.6д и ги знам сичките колко им е силата


Потребителски аватар
marianchev
Мнения: 2296
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
Автомобил: Passat B5 + B6
Двигател: AFN + BKP
Местоположение: Вкъщи

Мнениеот marianchev » Вто 04 сеп 2007 0:49


точно тоя мотор 1,6Д има много живот
двойката която сега остана за бащата е с точно тоя двигател и за 7 години откакто е в нас има навъртяни повече от 160 хил. км като половината са маршрут Варна-Разград-Кубрат и обратно с напълно натоварен двигател и само веднъж отваряхме двигателя за смяна на сегменти и гарнитури поради факта че същия маршрут беше изминат със запушен термостат и без охлаждане и пак не смеси маслото и водата (немците ако ме чуят ще трябва да ми подарят МК5)
Пали си нормално зимно време, съвсем приличен разход и върви почти колкото АБД'то ми
А отдавна е "строителен" автомобил


Потребителски аватар
Denko_be_maina
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Denko_be_maina » Вто 04 сеп 2007 2:06


Сегашния който юркам има книжка сервизна с печати с всичко и тама има няква документация до 320 000 км след това е купил приятел на баща ми който и е минал 210 000
а от 4 години аз го мачкам и съм минал 140 000 км
и сменям само консумативи
разхода на гориво в града е 5 извън него е 4

само забравих да кажа
мотора не е имал никакви ремонти !



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта