Начи искам да ми обясните няколко неща.
Какво е 2канален и какво 4канален усилвател?
Какво е кондензатор и по-точно каква работа върши?
Малко разяснение
- fidrimku
- Мнения: 260
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Значи четириканалния усилвател захранва четири говоритела! Някои имат и т нар мостов режим (2-3-4канала) Кондензатора служи най просто казано когато ти удари баса има доста силна консумация на енергия (например забелязва се вечер на фаровете - намалява светлината) Кондензатора компенсира тази моментна "затуба" на енергия!
- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
2 канален усилвател демек има 2 изходни канала на които можеш да свържеш говорители
4 канален същото ама с 4 изхода.
кондензатор e устройство, което "складира" електрични сигнали и се използва за поддържане на нивото на напрежение на веригата, както и за подобряване на електрическата и ефективност. В твоя случай, това сигурно звучи бая объркано, за това си го представи като 1 язовир - когато реките са пълноводни, той се пълни и водата си остава там, обаче когато има суша и реките пресъхват, той пак има вода и хората не мрат от жажда - принципа е същия, вече свойствата са маааалко по-различни
4 канален същото ама с 4 изхода.
кондензатор e устройство, което "складира" електрични сигнали и се използва за поддържане на нивото на напрежение на веригата, както и за подобряване на електрическата и ефективност. В твоя случай, това сигурно звучи бая объркано, за това си го представи като 1 язовир - когато реките са пълноводни, той се пълни и водата си остава там, обаче когато има суша и реките пресъхват, той пак има вода и хората не мрат от жажда - принципа е същия, вече свойствата са маааалко по-различни

- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Какво ниво, какво стабилизиране, та това е кондензатор бе колега, не активен елемент?
Най простото обяснение което намерих е Тук
Съвсем по друг начин стои въпроса за какво ще го ползваш тоя кондензатор.
Най простото обяснение което намерих е Тук
Съвсем по друг начин стои въпроса за какво ще го ползваш тоя кондензатор.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
кондензатора просто компенсира пада на напрежение, който се получава при рязката консумация от усилвателя..
да речем в момент в който имаш сериозен бас ампа консумира много ток.
при положение, че алтернатора не може в този момент да даде този ток, се получава пад на напрежение, и съответно загуба на мощност свързана с изкривяване в усилвателя.
Е та на кондензатора, когато усилвателя на харчи много.. се зарежда..
когато тръгне пиково да харчи, се разрежда, и спомага за по-нормална права на напрежението в колата..
Вариант 1: .. можеш ефекта да го постигнеш и с втори акумулатор близо до усилвателя.. ма с кво ще го дозареждаш и него не знам.. требе по-мощен алтернатор..
Вариант 2: усилваш алтернатора..демек слагаш по-мощен, захранващите кабели от него до акумулатора също по-големи, и кабела до усилвателя.. също по-голям. Тогава до 40-50 ампера рязка консумация, не би трябвало да го усещаш
Вариант3: тургаш кондензатор, и се оказва най-евтиното решение
да речем в момент в който имаш сериозен бас ампа консумира много ток.
при положение, че алтернатора не може в този момент да даде този ток, се получава пад на напрежение, и съответно загуба на мощност свързана с изкривяване в усилвателя.
Е та на кондензатора, когато усилвателя на харчи много.. се зарежда..
когато тръгне пиково да харчи, се разрежда, и спомага за по-нормална права на напрежението в колата..
Вариант 1: .. можеш ефекта да го постигнеш и с втори акумулатор близо до усилвателя.. ма с кво ще го дозареждаш и него не знам.. требе по-мощен алтернатор..
Вариант 2: усилваш алтернатора..демек слагаш по-мощен, захранващите кабели от него до акумулатора също по-големи, и кабела до усилвателя.. също по-голям. Тогава до 40-50 ампера рязка консумация, не би трябвало да го усещаш
Вариант3: тургаш кондензатор, и се оказва най-евтиното решение

- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта