EZ vs ABU Драг....

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

EZ vs ABU Драг....

Мнениеот G3 » Пон 03 сеп 2007 21:48


дайте предположения за 1 драг
1. мк2 1.6 EZ 75 карбуратор 2- порти 86г. гуми R15 205/65- без оборотомер
2. мк3 1.6 ABU 75 mono 4 поерти 93 май гуми R14/ 50-60 neznam с оборотомер
400 мерта до 3-та

Последна промяна от G3 на Пон 03 сеп 2007 21:56, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
marianchev
Мнения: 2296
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
Автомобил: Passat B5 + B6
Двигател: AFN + BKP
Местоположение: Вкъщи

Мнениеот marianchev » Пон 03 сеп 2007 21:53


по мое мнение МК2 печели щото е по-лек, ама е много относително, и идва фразата за "задкормилното устройство"


Потребителски аватар
JoroKN
Мнения: 1498
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
Автомобил: Vw Golf MK6
Двигател: CBAB - 2010
Местоположение: Кюстендил

Мнениеот JoroKN » Пон 03 сеп 2007 21:57


найситна е по лек и по каси скорости има , но напално сам сагласен с колегата за ''магарето'' зад волана :wink:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 03 сеп 2007 22:12


тройката има данни да не е толко сдухана, има моно инжекция,
има и оборотомер и по тесни гуми
така че е оспорвано...


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Пон 03 сеп 2007 22:20


lyubobg написа:и по тесни гуми

тесни? има ли значение широчината, или само цолажа и дебелината(65)
ЕЗ-то беше с различни гуми 15 65 205 другата 15 55 195
1-ва 60
2-100
3-финиш еми :lol: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Re: EZ vs ABU Драг....

Мнениеот vladko_g40 » Вто 04 сеп 2007 8:12


G3 написа:дайте предположения за 1 драг
1. мк2 1.6 EZ 75 карбуратор 2- порти 86г. гуми R15 205/65- без оборотомер
2. мк3 1.6 ABU 75 mono 4 поерти 93 май гуми R14/ 50-60 neznam с оборотомер
400 мерта до 3-та
то на 400 метра с тези мотори едва ли ще включите четвърта :lol: иначе с тея гуми двойката се спъва доста, особено във високите скорости :wink: доста ще е успорвано според мен :wink:


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Вто 04 сеп 2007 8:17


Аз единствено за гумите на двоиката се чудя. Иначе с моята Езтка се напинях много успешно на 1.8, такаче много вярвам на таз машина:)


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 04 сеп 2007 9:24


Само гумите сменете на 2-ката и при равни задкормилни фактори - тя печели, ако е в добра кондиция... Съседа ми има такава 2-ка, карал съм я достатъчно, за да знам какво говоря... Той съвсем наскоро си взе и 3-ка АБУ от немско, гола на пушка, но има АБС и еърбег :) , определено е поддържана добре и - познайте - отказа се да дава 2-ката на сина си и му даде 3-ката, именно защото не е така пъргава...

П.П. Отделно колата на шурея ми е пак ЕZ, но с 4 вр., редовно "бръмча" и с /и наоколо - с инструментите... :) / нея, повтарям се, но - знам за какво говоря... :)


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Вто 04 сеп 2007 9:45


при толкоз дърти коли, си е направо божа работа :lol:


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Вто 04 сеп 2007 10:50


Какъв е смисъла от цялото упражнение? Важно е на магистралата какво се случва :wink:


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Re: EZ vs ABU Драг....

Мнениеот G3 » Вто 04 сеп 2007 11:13


vladko_g40 написа:
G3 написа:дайте предположения за 1 драг
1. мк2 1.6 EZ 75 карбуратор 2- порти 86г. гуми R15 205/65- без оборотомер
2. мк3 1.6 ABU 75 mono 4 поерти 93 май гуми R14/ 50-60 neznam с оборотомер
400 мерта до 3-та
то на 400 метра с тези мотори едва ли ще включите четвърта :lol: иначе с тея гуми двойката се спъва доста, особено във високите скорости :wink: доста ще е успорвано според мен :wink:
:bowdown :bowdown :bowdown :bowdown
значи бега се моя голф и тоя на жорокн,
от началото го зимам до 2-ра даже почти сме еднакви, но абу-то сложи ли 3-та ме изяжда
аз на газ, абу-то кола пред мен, на бензин около метър
без плочка на карбуратора съм
и не мога да сложа джанти по малки от 14-ки защото спирачните апарати са от пасат, а и червото дето е от калника до пластасата на филтара беше махнато заради газовата
а тая по малката 15-ка ме изяде защото не можеше да зацепи над 10 метра след старта


Vesselin
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 14:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vesselin » Вто 04 сеп 2007 11:22


И аз карам EZ но вече не е с карбуратор Pierburg а с карбуратор Keihin който не е с автоматичен смукач и бега малко повече от преди но вече е на 279 000


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Вто 04 сеп 2007 14:34


да си кажа и аз историята..

отивам на ЕЛКОН.. трябваше да ми пипнат газовата нещо.. че невървеше като хората..
тръгвам си от сервиза.. и карам за едно VW Caddy TDI..50-60км/ч.. намалихме защото имаше лижащ полицай.. и след полицая тоя мърда от джама.. и аз се досетих.. настъпва той..почна да пуши ..сигурно заради турбото.. и аз настъпих..на 2ра му бях на бронята.. на 3та бях пред него 1 кола..

почти същото стана с един Golf IV TDI

aз бях сам.. в 4та бяха 2ма..
4та беше спряла.. а аз бях на 30метра от нея(на 4та около 50км/ч).. и приближавам..цикам си мигача..вече съм до него.. и оня газ.. кара до мене..обращам се гледам..тоя си отваря джама..вика колко кончета е тва.. и аз викам 75..ония почнаха да се смеят..и почна да настъпва.. да ама.. "къде отиваш ти.." сложих 2ра.. почти до него..3та се изравних(гледам го се ядосва някъв..).. и 4та пред него 1 калник и наближаваше един лижащ полицай.. и намалих.. а оня даже ненамали..сещата се,че тоя спря след полицая..и аз спрях да го видя кво строши.. дълга история..

все пак в нашата хубава държава убав дизел няма.. и кой ги знае колко са читави тия турбинки..

така ,че всичко си е от кола до кола.. от човек до човек..

Последна промяна от LuIS на Вто 04 сеп 2007 15:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Вто 04 сеп 2007 14:43


Малко се поувлече тука.............


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Вто 04 сеп 2007 14:50


zaro написа:Малко се поувлече тука.............


не..чесна дума..ако имах някаква изгода да ви лъжа.. добре,но нямам..просто споделям..



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта