Голф 3, 1,4 ABD на кръстовища стига до 110 градуса

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Съб 10 фев 2007 19:16


baibradar написа:Проблема те в датчика най-вероятно поне при мен е там. И аз страдам от същите болежки и досега не съм намерил решение на проблема със уреда на таблото или датчика. Замервал съм температурата и при 90 градуса в разширителното казанче на таблото ми показва малко над 110 градуса. Смених 4 датчика сега два ми стоят чисто нови като паметници и ефекта е приблизително един и същ. само да ми остане малко време и ще сваля таблото да видия дали няма някакви тримери по платката за донастройка на показанието на температурата. Между другото имаше още една такава тема потърси с търсачката може да намериш нещо интересно.


Същия проблем, голяма борба, решението: вържи един резистор 22 ома последователно на кабела дето идва от датчика за към таблото - имам предвид режеш жицата и свързваш срязаното с този резистор. Всъщност за него си има място на гъвкавата платка на таблото ма кое точно така и не разбрахме, за това така го вързахме и заспа положението, знам за още поне един голф дето така му спестихме главоболия на човека. Първия път като ни дойде на акъла да пробваме нещо такова, взехме резистор именно от гъвкава платка на едно прецакано табло. Но това само ако си мерил темп. в казанчето и си сигурен че уреда ти показва повече. Добре че vit_autosofia се сети, че иначе още щях да се тормозя с това :)




Потребителски аватар
baibradar
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 08 окт 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот baibradar » Съб 10 фев 2007 19:31


Реших си проблема преди няколко часа с доставката на нов датчик TRUCKTEC GERMANY 29.1209 всичко си доиде на мястото явно в датчиците на различните производители има някяква разлика.


Потребителски аватар
SiEtE818
Мнения: 214
Регистриран на: Съб 25 ное 2006 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SiEtE818 » Вто 13 фев 2007 21:40


baibradar написа:Реших си проблема преди няколко часа с доставката на нов датчик TRUCKTEC GERMANY 29.1209 всичко си доиде на мястото явно в датчиците на различните производители има някяква разлика.
Моя е същия - смениха ми го миналата седмица + гарнитура на глава и термостат - доволен съм :)


aspetkov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aspetkov » Сря 14 фев 2007 9:44


Момчета със стария датчик, голфчето тази сутрин не вдигна по-вече от 92 градуса (през задръстванията в центъра) и сякаш двигателя работи по равномерно. Преди датчика е лъжел компютъра и е подавал по-малко бензин. Просто се вдигнаха леко оборотите. Убеждавам се , че трябва датчици и термостати да се купуват оригинални за да е спокоен човек.


Потребителски аватар
ForZaMilan
Мнения: 20
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф 3, 1,4 ABD на кръстовища стига до 110 градуса

Мнениеот ForZaMilan » Сря 14 фев 2007 19:01


aspetkov написа:Момчета боря се със системата за охлаждане откак го взехме голфа. Изчетох всичко по темата тук и от руския сайт. Смених датчика за температурата на водата, два пъти термостат и датчика за перката. Промих радиатора и налях хубав антифриз от OMV. В движение няма проблеми температурата варира от 82 до 93 градуса, но на място си стига до 110 и чак тогава се включва първа степен на перката. Остана за смяна само радиатора или водната помпа и не знам с кое първо да започна.


Човек мн е вероятно да ти се включва само 2-рата степен и аз бях така сложих нов и се разбрах че като го сложа и пак не бачка 1-ватата степен 6те им го върна да ми дадат нов и така....!!


Потребителски аватар
Filcho
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
Двигател: 2.0i ALT
Местоположение: София

Мнениеот Filcho » Пон 12 мар 2007 10:51


Споделям всичките ви мнения и наблюдения по този въпрос. Бих добавил,че някои окъсяват двата силови кабела на вентилатора на радиатора и по този начин датчика като затвори контактите за бавна скорост примерно на 95'С тръгва директно бърза скорост все едно е на 102'С. Обаче ви питам откъде да купя оригинални елементи за охладителната система: датчици, термостати антифриз и т.н., може би ЮнитрейдХ или Аутоплюс и каква марка съответно ако има значение???


Потребителски аватар
tokaii
Мнения: 297
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 9:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пещера

Мнениеот tokaii » Вто 13 мар 2007 10:36


И аз имах този проблем и осжен че смених всички датчици си слових и допълнително копче за пускане на перката и сега ниамам проблеми


b_stantchev
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 26 мар 2006 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот b_stantchev » Чет 06 сеп 2007 12:15


Здравейте, Golf3 1.4 ABD, сменени перка(TOPRAN, 80лв.), датчик на перката(vernet,20лв), термостат(MOTOR HEART, 10лв.). При шофиране държи стабилно 100* по показания. На газ съм. Перката се пуска на около 95*, но на празен ход работи поне 10 мин докато спре и стигне 90*. Прави ми впечатление, че май гори антифриз? Нямам идея какво да правя!


Потребителски аватар
baibradar
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 08 окт 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот baibradar » Чет 06 сеп 2007 20:33


Премери температурата с друг термометър не разчитай много на този на таблото


Потребителски аватар
yordankl
Мнения: 68
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново,Голф3 1.6 моно ABU 1994

Мнениеот yordankl » Чет 06 сеп 2007 23:16


Проблема при мен беше решен с смяна на водната помпа.Бяха счупени всичките лопатки на турбинката (пластмасови). Та преди да правите каквото и да било с датчици, термостати, табла и т.н. си погледнете водната помпа.
То като се замисля е било много логично но кой да се сети......аз първо тръгнах да сменям датчик на вентилатора - 3 бр.,термостати -3 бр., термодатчик за таблото и компа- 1 бр.,отварях таблото , не се оправя и не...а промивах системата 2 пъти...а то какво перката си работи, датчика на перката също, термостата си отваря както трябва ----- ама като няма кой да завърти антифриза през втория кръг....то сигурно се е въртял ама слабо и аз се чудя що понякога ми вдига 100- 110 градуса. Та сега си кове на 90 градуса та понякога се чудя да не е залепнала стрелката :D


Потребителски аватар
yordankl
Мнения: 68
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново,Голф3 1.6 моно ABU 1994

Мнениеот yordankl » Чет 06 сеп 2007 23:22


И ако е бил оттам проблема и сте го решили да не забравите да почерпите
едно пиене.. :D


Потребителски аватар
rainheart
Мнения: 627
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 0:08
Автомобил: MK3
Двигател: 1.6 ABU
Местоположение: София

Мнениеот rainheart » Сря 21 май 2008 14:14


И моя голф минава 100+ градуса :roll: Зимата не се забелязваше, защото парното си работеше, но сега на 30 градуса на сянка, не е хубаво да си регулирам температурата чрез парното в готините задръствания :(
Един приятел механик го гледа, тества с други датчици, ала-бала, но си е все същото. Как мога да проверя реалната температура в системата и какви са отклоненията спрямо показанията на таблото...

Ами вариант с по-голям радиатор или перка с по-голям дебит :roll: :?:


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Съб 26 юли 2008 18:28


виждам че темата е стара... от 2-3 дни имам същия проблем
загрява до 100гр. перка няма.... проверих дали перката е здрава бачкат и 2-те степени... убеден бях че е датчика за перката нов 13лв. смених го бях сигурен ,че няма никакви проблеми даже и не я загрях до 100 да видия кво ще стане..... карам в гръда и гледам 100гр. :shock ...105 перка нанаиси... пак проверка на перката... бачка.. и реших да тествам
оставих я да работи на 110 се пусна 1-ва степен :shock и потеглих след 5 мин отиде на 60градуса спирам перката върти на 1-ва :shock
/зор да се пусне зор да се изгаси/ стрелката отиде в студения сектор перката върти :shock :shock :shock махнах буксата на батчика сложих я перката спря....


като гледам горните постове ще търся от някоя морга оригинален датчик


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Съб 26 юли 2008 18:45


явно това си е фабрично за абу :cry: ,същия проблем,5-6 датчици,термостати,табло,остава водна помпа и :o .........гарнитура!


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Съб 26 юли 2008 19:13


Взимаш си от аутотехника. ти като говориш 110 гр. какво имаш предвид. На таблото няма градуси/ или има/



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта