Колко км карате с една дистрибуторна капачка

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
profit
Мнения: 127
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 21:21
Автомобил:
Двигател:

Колко км карате с една дистрибуторна капачка

Мнениеот profit » Съб 07 май 2005 15:28


Новата капачка от преди 1 година (10 000км) днес така яко се беше замацала от окис и нагар че .. изчистих я колкото да карам още 1000км и после нова..
А уж им даваха май 50 000км пробег..




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 07 май 2005 19:16


Колко са дълбоки браздите на полюсите?
Ако няма пукнатина, оттам и прекъсване и няма дълбоки бразди, почисваш нагара /белият окис/ и караш.
Белият наклеп се образува от влагата и действапри по-голяма дебелина като изолатор.
Погледни и как е палеца. Ако е износен и има бразди над 1 мм по полюсите на капачката се увеличава опастността от дефектиране на комутатора/ крайният транзистор пробива/.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 07 май 2005 21:44


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пон 09 май 2005 12:51


за 50 000 км съм сменял веднъж преди 20 000....с Бош


Потребителски аватар
fourkoa
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 12:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот fourkoa » Чет 06 сеп 2007 12:37


Дошло е одавна време да сменям капачката.Палеца все едно си заварял по него а електродите наполовина са изядени.на студено хайвана върви но като загрее не е ли над 3000 об няма никой. Та молбата ми е каква капачка да копувам да не ме при***ат


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Чет 06 сеп 2007 16:48


2-ра капачка от ауто+ взимам и съм доволен,.. 50 000 км с това нещо е безумие,.. замърсена капачка като я изчистиш и колата върви савсем леко,.. 16 лв ли да беше да не излъжа а палеца май беше 8 ... Скоро ,ще я метна и тази,.. на 15 ина хил. км аиде 20, ама не повече..


Потребителски аватар
varbanoff
Мнения: 490
Регистриран на: Съб 27 май 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот varbanoff » Чет 06 сеп 2007 17:21


Мойта си е заводската и нямам проблем досега :roll:


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Чет 06 сеп 2007 18:44


varbanoff написа:Мойта си е заводската и нямам проблем досега :roll:
И моята :wink:


Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот idkedikov » Чет 06 сеп 2007 19:06


От както е купена колата не е сменяна а вече има 50к км в България ;) А и не се знае колко е карана преди да доиде в БГ :roll:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 06 сеп 2007 21:21


Аз само да споделя моя скромен опит:
Топран - абсолютен долен китайски шит.
Интермотор ( произведено в италия,ама било минало покрай италия,идвайки от китай) - биват ама не много.
Искам да пробвам и на марели,ама още не съм намерил.


Потребителски аватар
snoopgod
Мнения: 670
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот snoopgod » Чет 06 сеп 2007 21:49


bomber написа:
varbanoff написа:Мойта си е заводската и нямам проблем досега :roll:
И моята :wink:


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Пет 07 сеп 2007 11:56


snoopgod написа:
bomber написа:
varbanoff написа:Мойта си е заводската и нямам проблем досега :roll:
И моята :wink:

но днес ще я погледна


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 07 сеп 2007 12:00


Смяна след проверка на състоянието, не на километри :) .
Почнат ли чатлаци при влажно време или сутрин, проверявам веднага палец/капачка, после кабели и свещи.

Последна промяна от L&R на Пет 07 сеп 2007 12:01, променено общо 1 път.


VR6
Мнения: 201
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лондон

Мнениеот VR6 » Пет 07 сеп 2007 12:00


Веднъж само я почистих от нагар и от тогава нямам проблеми :wink:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 07 сеп 2007 13:45


Ако електродите не са много изядени, и ако нагара може да се изчисти с коресилин например, значи няма смисъл да се сменя.
При палеца е аналогично.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 109 госта