От снощи е на пътя :)
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
От снощи е на пътя :)
Колеги здравейте. Изчетох няколко теми за турбините и техния ремонт и ми стана ясно, че ги правят най-добре в София и Варна. В София е Риалтурбо където най-вероятно ще ходя аз, но също прочетох че в Германия турбините са по 1000-1500лв.... това вярно ли е наистина и ако е вярно мисля че си заслужава да дам 1500лв за ново от колкото 800-1000 за ремонт на старото, но дали мога аз сам да си го поръчам на тази цена от 1500лв. Ако някой го е правил моля да кажа как или поне да ми дадете някакъв съвет какво да правя. Благодаря ви !
Последна промяна от longora на Вто 09 окт 2007 12:31, променено общо 4 пъти.
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравеи колега,значи моето турбо се разцепи на две преди два месеца, и понеже не можеше да се рециклира,си купих втора употреба от Реалтурбо и ми го рециклираха.Всичко ми излезе 900лв.А за ново от тях беше 1800лв.говорим за турбо garet 3,имаха и други марки които бяха по евтини,например турбо ККК беше некаде кам 1400лв.
Само да знаеш,че да ли ще е рециклирано или ново гаранцията е една и саща 6 месеца.
Само да знаеш,че да ли ще е рециклирано или ново гаранцията е една и саща 6 месеца.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Здравеи колега,значи аз мога да сьда само по това какво са ми казали,че
рециклирано турбо битрябвало да кара колкото едно ново,ако няма големи поражения на по кожуха на турбото защото вьтре всичко се сменяло.А аз го избрах този вариант с 2-ра употреба и рециклиране защото 1: беше по евтин 2:нищо не ми дава гаранция че и ново турбо няма да се скапе след като истече гаранцията 3:рециклираното е сьс сьщата гаранция като новото 6 месеца 4: за сега нямам проблеми с турбото
рециклирано турбо битрябвало да кара колкото едно ново,ако няма големи поражения на по кожуха на турбото защото вьтре всичко се сменяло.А аз го избрах този вариант с 2-ра употреба и рециклиране защото 1: беше по евтин 2:нищо не ми дава гаранция че и ново турбо няма да се скапе след като истече гаранцията 3:рециклираното е сьс сьщата гаранция като новото 6 месеца 4: за сега нямам проблеми с турбото
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Да караш голф2 ТД да се съглася с рециклиране, но за тази/кола двигател
http://cgi.ebay.de/VW-AUDI-TURBOLADER-1 ... dZViewItem
На толкова някой внасяше и тук в Ауди форума мисля беше, но одавна.
Новото си е ново и разбира се че ще е ок.

http://cgi.ebay.de/VW-AUDI-TURBOLADER-1 ... dZViewItem
На толкова някой внасяше и тук в Ауди форума мисля беше, но одавна.
Новото си е ново и разбира се че ще е ок.
Моят охлюв като умря се наложи да правя основен ремонт на двигателя. Разбира се след това взех ново турбо от реал-а 1300лв. Това е и моя съвет. Ако въпроса е да се спестят 300-400 лв. По добре да ги прежалиш. В крайна сметка човек си купува кола която да има достатъчно средства да поддържа. От такива тънки сметки накрая като удариш чертата ще видиш че полза няма.
Хайде със здраве.
Хайде със здраве.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Svetlix и 135 госта