Идеално, на мене не ми трябва състезателен автомобил имам си вече една такава ! Голфа ми трябва най-вече за работа ,а и ми се струва много функционален автомобил!!!
Само не разбрах това за сегментите и за горенето на масло??? МАЛКО СТРАШНО ЗВУЧЧИ, ще ми го разесните ли малко по подробно?
Все пак този голф съм сигурен че е минал 130 000 км съсъ сигурност!



Моля за съвет - мнения за Голф 4 1.4?
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Ако си добре с руския - чети тук: http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... 13609&st=0
Кратък цитат: Получается, что покупать GOLF IV 1.4 с пробегом более 150000, уже нет никакого смысла...
П.П. Нещата не са толкова страшни, реално нямаш кой-знае какви разходи по отстраняването на проблема, ако колата е с произход, запазена е и не смяташ да спортуваш - вземай...
П.П.2 При изпреварване ще ти е тегаво, базова моторизация принципно е добре да се избягва, но ако ще го ползваш предимно градско - няма проблем - за това е направен, въпроса е, че в БГ "градското" мн. бързо разсипва колите, които и без това не са в 1-ва младост, а лошото е, че колкото е по-нов модел - толкова по-скъпа е за поддръжка...
Кратък цитат: Получается, что покупать GOLF IV 1.4 с пробегом более 150000, уже нет никакого смысла...
П.П. Нещата не са толкова страшни, реално нямаш кой-знае какви разходи по отстраняването на проблема, ако колата е с произход, запазена е и не смяташ да спортуваш - вземай...
П.П.2 При изпреварване ще ти е тегаво, базова моторизация принципно е добре да се избягва, но ако ще го ползваш предимно градско - няма проблем - за това е направен, въпроса е, че в БГ "градското" мн. бързо разсипва колите, които и без това не са в 1-ва младост, а лошото е, че колкото е по-нов модел - толкова по-скъпа е за поддръжка...

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Малък двигател....тежко(относително) купе-лоша комбинация дори и за чисто нов автомобил!
За подобни пари може да се намери по-добра оферта(колкото и ниска да е цената все пак си е Г-4)....
Освен да се движи някак си колата все пак трябва да ти доставя и известно удоволствие при карането....а ускорението има значение и за собствената ти безопасност-няма да изпреварваш магарешки каручки,а автомобили...
За подобни пари може да се намери по-добра оферта(колкото и ниска да е цената все пак си е Г-4)....
Освен да се движи някак си колата все пак трябва да ти доставя и известно удоволствие при карането....а ускорението има значение и за собствената ти безопасност-няма да изпреварваш магарешки каручки,а автомобили...
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Ама не е зле да се изказват
Ама не е зле да се изказват хора, които са го карали.
Г4 с 1.4 75к.с. е по-бърз от Г3 1.8 75.к.с и 1/6 75 к.с. и нищожно по-бавен от Г3 1.8 90к.с.
за да не спорим ето вижте тук:
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/volkswagen/golf/
На градско от място тръгва много добре и изобщо не му липсва ускорение.
На извънградско до 130 км.ч върви перфектно.
Над 130 започва бавно да ускорява, просто защото вече е на 4000 оборота.
За градско е перфектен - нисък разход и добро ускорение.
За извънградско е добро решение, ако не си всеки ден на дълъг път.
Това дето горял масло над 130 000 км е плод на измамата на автотърговците, които най-често връщат километража до 120-130000.
А колата най-вероятно е над 200 000.
Моята е на 70 000 и маслото го гледам от чисто любопитство.
А ето и изводите на колегите от московския клуб:
Г4 с 1.4 75к.с. е по-бърз от Г3 1.8 75.к.с и 1/6 75 к.с. и нищожно по-бавен от Г3 1.8 90к.с.
за да не спорим ето вижте тук:
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/volkswagen/golf/
На градско от място тръгва много добре и изобщо не му липсва ускорение.
На извънградско до 130 км.ч върви перфектно.
Над 130 започва бавно да ускорява, просто защото вече е на 4000 оборота.
За градско е перфектен - нисък разход и добро ускорение.
За извънградско е добро решение, ако не си всеки ден на дълъг път.
Това дето горял масло над 130 000 км е плод на измамата на автотърговците, които най-често връщат километража до 120-130000.
А колата най-вероятно е над 200 000.
Моята е на 70 000 и маслото го гледам от чисто любопитство.
А ето и изводите на колегите от московския клуб:
Блин!!!! Прочитал всю ветку.....
Выводы:
1. На моторах 1.4 с ЧЕСТНЫМ пробегом ужер масла не наблюдается.
(У меня пробег 107т.к. доливаю 0,3 литра на 15000км, масло Castrol 5W30.)
2. Если держать уровень масла на верхней метке щупа - доливать можно до бесконечности. Я держу уровень масла не выше средины по щупу.
3. Перегреть мотор совсем не сложно. Дело в том что датчик температуры сильно загрублен в р-не 90 градусов. Если мерять компом, то выходит на компе 63, а на показаметре уже 90. Думаю что в сторону нагрева ситуация аналогичная...
4. Далеко не всем известно что мах крутящий момент у наших моторов на 3200об/мин - следовательно дальнейшая раскрутка целесообразна только для экстрима. Я кручу до 3500, иногда 4000 при разгоне. На трассе машинка бежит 180 при оборотах 5200 на 5-й передаче. Но думаю такой ездой злоупотреблять не стоит...
5. На трассе масло не уходит вообще, только в городском цикле...
ЭЛЬЗА не рекомендует применять в моторах 1,4 масло 5W30 для высоких оборотов и нагруженных режимов (вычитал лично).
Залез в эту ветку с целью подбора более густого масла, а теперь и не знаю стоит ли переходить... Сомнения раздирают на части...
--------------------
Гольф 4 1998 AHW
Украина, Киев N50 20.747 E30 34.930
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Виж максималният въртящ момент на колко оборота е и оттам си прави извода за двигателя...ако човек знае какво да гледа не е необходимо задължително да е карал такъв автомобил...а и субективното усещане се субективно усещане и толкоз...
Аз само изказвам мнение ,че по-скоро бих донадил още малко парици за да си взема 1.8 отколкото да взема с 1.6,а съвсем пък и д ума да не става за 1.4....Ноооооо мое субектеивно(както писах по-горе) мнение .....може и да греша....humanum errare est!!!!!
Аз само изказвам мнение ,че по-скоро бих донадил още малко парици за да си взема 1.8 отколкото да взема с 1.6,а съвсем пък и д ума да не става за 1.4....Ноооооо мое субектеивно(както писах по-горе) мнение .....може и да греша....humanum errare est!!!!!
Е да ! Прависте момчета ,че 1.4 не върви колкото 1.6 или като 1.8 , но колата която ще я взимам наистина е много гледана и запазена!
Аз ако искам състезателен автомобил ,карам вече такъв! Honda Civic
1.6 Vtec и никой голг неможе да и стъпи на вървенето и разхода .Естествено 2.0 GTI i 1.8 T ще ми скъсат гъза сигурно ,но си хапват доста бензин!!!
ТАКА , на мене ми харесва голфа много като функционалност и практичност, интересуваме дали са добри коли ,имат ли фабрични дефекти , нещо по сериозно!
Благодаря на колегите които ми дадоха изчерпателен отговор! Всичко ще ми е от полза!
Аз ако искам състезателен автомобил ,карам вече такъв! Honda Civic
1.6 Vtec и никой голг неможе да и стъпи на вървенето и разхода .Естествено 2.0 GTI i 1.8 T ще ми скъсат гъза сигурно ,но си хапват доста бензин!!!
ТАКА , на мене ми харесва голфа много като функционалност и практичност, интересуваме дали са добри коли ,имат ли фабрични дефекти , нещо по сериозно!
Благодаря на колегите които ми дадоха изчерпателен отговор! Всичко ще ми е от полза!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
nilak54 написа:Е да ! Прависте момчета ,че 1.4 не върви колкото 1.6 или като 1.8 , но колата която ще я взимам наистина е много гледана и запазена! Аз ако искам състезателен автомобил ,карам вече такъв! Honda Civic
1.6 Vtec и никой голг неможе да и стъпи на вървенето и разхода .Естествено 2.0 GTI i 1.8 T ще ми скъсат гъза сигурно ,но си хапват доста бензин!!!
ТАКА , на мене ми харесва голфа много като функционалност и практичност, интересуваме дали са добри коли ,имат ли фабрични дефекти , нещо по сериозно!
Благодаря на колегите които ми дадоха изчерпателен отговор! Всичко ще ми е от полза!
е оттам трябва да се почне!Със здраве да я караш!
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Двигателят не ми харесва като замисъл.Днес поразгледах един такъв отворен,не ми хареса хич.Въпросното моторче имаше проблем с повдигачите,но като цяло - слабо двигателче.Ако се наложи ремонт ще те режат яко.Предполагам си младо момче - ще го напъваш...а бе ти си знаеш най-добре.
Като че ли,като най-добър двг на 4-рката,като за обикновен потребител е 1.9 тди и то не помпа дюзе.
Впечатленията са лични и не носят гаранция за меродавност
.
Като че ли,като най-добър двг на 4-рката,като за обикновен потребител е 1.9 тди и то не помпа дюзе.
Впечатленията са лични и не носят гаранция за меродавност

-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ама не е зле да се изказват
[quote="mufin"]Ама не е зле да се изказват хора, които са го карали.
Г4 с 1.4 75к.с. е по-бърз от Г3 1.8 75.к.с и 1/6 75 к.с. и нищожно по-бавен от Г3 1.8 90к.с.
за да не спорим ето вижте тук:
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/volkswagen/golf/
безспорно е по бърз...карал съм и 1,6 75 кс и 1.8 75 кс......може би защото все пак е и 16 винтила...........преди няколко седмици ходих с него на море и 140-150 км/ч ги поддържаше и ускоряваше без проблем и се държеше перфектно!
Г4 с 1.4 75к.с. е по-бърз от Г3 1.8 75.к.с и 1/6 75 к.с. и нищожно по-бавен от Г3 1.8 90к.с.
за да не спорим ето вижте тук:
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/volkswagen/golf/
безспорно е по бърз...карал съм и 1,6 75 кс и 1.8 75 кс......може би защото все пак е и 16 винтила...........преди няколко седмици ходих с него на море и 140-150 км/ч ги поддържаше и ускоряваше без проблем и се държеше перфектно!
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
joker написа:Виж максималният въртящ момент на колко оборота е и оттам си прави извода за двигателя...ако човек знае какво да гледа не е необходимо задължително да е карал такъв автомобил...а и субективното усещане се субективно усещане и толкоз...
Абе все си мисля че е задължително да си карал за да изказваш мнение за магарешки каручки.
А иначе в линка си пише всичко и макс. върт. момент и ускорение 0-100км.
- protoberans
- Мнения: 85
- Регистриран на: Пон 31 юли 2006 13:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
mufin написа:joker написа:Виж максималният въртящ момент на колко оборота е и оттам си прави извода за двигателя...ако човек знае какво да гледа не е необходимо задължително да е карал такъв автомобил...а и субективното усещане се субективно усещане и толкоз...
Абе все си мисля че е задължително да си карал за да изказваш мнение за магарешки каручки.
А иначе в линка си пише всичко и макс. върт. момент и ускорение 0-100км.
иначе в линка има и грешки


а мнението ми за вече 7-8 годишни коли е качваш се и преценяваш как върви... г4 1.4 не съм карал... но карам 1.4 Г3 и съм карал 1.6 75 и 101 коня, 1.8 90 коня... ми на по малките коне по къси скорости по ниска максимална скорост.... но компенсира от части ускорението.... дървена философия е да се каже 1.4 на това купе тежкото.... има разлика и в скоросната кутия
за колегата който вече е решил да взема казвам вземай щом имаш наблюдения върху колата!
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Да, може да ускорява по-бързо, но да е с по-ниска макс. скорост - при 1 и същи ДВГ и различни ск. кутий/диф. Не ми се обяснява, но като пример - 1-вата ми кола /ВАЗ 2102 - комби
/ по паспорт има макс. скорост 138 км/ч, срещу 145 за седана 2101 със същия ДВГ, но тегли мааалко по-добре, заради разликата в короната и пиньона с по 2 /само...
/ зъба...
П.П. Хайде не започвайте сега, че "на татко жиглеца си пълнеше километража и още набираше", говори зле за точността на километража/спидометъра - нищо повече...


П.П. Хайде не започвайте сега, че "на татко жиглеца си пълнеше километража и още набираше", говори зле за точността на километража/спидометъра - нищо повече...

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
kokovanev написа:Да, може да ускорява по-бързо, но да е с по-ниска макс. скорост - при 1 и същи ДВГ и различни ск. кутий/диф. Не ми се обяснява, но като пример - 1-вата ми кола /ВАЗ 2102 - комби/ по паспорт има макс. скорост 138 км/ч, срещу 145 за седана 2101 със същия ДВГ, но тегли мааалко по-добре, заради разликата в короната и пиньона с по 2 /само...
/ зъба...
П.П. Хайде не започвайте сега, че "на татко жиглеца си пълнеше километража и още набираше", говори зле за точността на километража/спидометъра - нищо повече...
ами ние какво пеем толкова време..малък ДВГ компенсира от високите оборит за да стигне по-бързо до максималния въртящ момент и да изтегли....и сега ако кажеш,че това говори добре за този тип двигатели....ще погледна дали слънцето не изгрява от запад!Истината е ....двитгаел тип еднодневка за клиенти дето на сватба обичат да са от страната на булката....сиреч от еб...та страна..

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта