проблем с голф3 GTD

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
gigov
Мнения: 18
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 22:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

проблем с голф3 GTD

Мнениеот gigov » Пон 10 сеп 2007 16:53


проблема е следния:сутринта запали ходих до едно место,прибрах се след три часа се качих и не иска да запали нафта има ток има подгряването работи обаче няма никакви признаци да запали,след дъждовете почна да свири пистовия ремък,преди това този шум го нямаше,сутринта също не свиреше,,други по особени шумове не съм забелязъл




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 11 сеп 2007 13:34


Какво значи не пали!? Не върти изобщо, или върти но не пали!?


gigov
Мнения: 18
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 22:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот gigov » Вто 11 сеп 2007 14:36


означава че върти обаче няма никакви признаци да запали


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 11 сеп 2007 16:32


Как точно установи, че има нафта!?


gigov
Мнения: 18
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 22:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот gigov » Вто 11 сеп 2007 17:03


резервоара е до половината във филтъра има нафта търбичките към помпата са пълни


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 11 сеп 2007 19:32


добре де .. поне не замириса ли на сурова нафта ...повъртя ли доста .... ти описваш странно положение ..... нещо там имобилайзери .... направо е странно :roll:


Потребителски аватар
RS-Racing
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 11 май 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бяла (Русенска област)

ммм

Мнениеот RS-Racing » Вто 11 сеп 2007 19:57


Ти ме учуди колега и аз имам GTD ама такова нещо неми се е случвало,сигурен ли си,че акумулатора не е заминал щото като падне до опредено ниво като палиш занулява часовника и праи тът тът.:)

Последна промяна от RS-Racing на Вто 11 сеп 2007 20:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 11 сеп 2007 19:59


Виж стоп-клапанчето на помпата дали отваря при контакт!


gigov
Мнения: 18
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 22:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот gigov » Вто 11 сеп 2007 21:46


клапанчето работи и акумулатора е здрав,повъртях доста и ништо.Ангренажния ремък е вече за смяна и ме съмнява да не е прескочил някой зъб.В четвъртък имам време и ще я карам на сервиз и се надявам да кажа със сигурност какъв е проблема



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта