Ми колега Silent може да се видим и да ти я дам е покараш и сам да се убедиш в това...разбира се ако не си си описал собствените ТТ данни или минало. Както се казва по-нагоре едва ли вси4ки коли излизат с бу4ене от завода. Относно катализатора също е идея. Аз моя си го изтарбуших и сега съм с резонансно гърне оригинално на VW. Казвам оригинално 6тото знам 4е има и ментаци.
Преди време и при мене се полу4и едно такова бу4ене и си разкостих си4ко 6то е гарнета. От долу ни6то видимо. Оказа се оба4е, 4е на средното гърне от горната страна която гледа към купето има6е една малка дуп4ица. Та сами си преецнете колко малко му трябва 4е да се полу4и бу4ене. За това си мисля 4е е някаде по аспирацията но не съм аз майстора 4е да гарантирам. Просто мнение и колегиалност. Аи со здрае и успех
ШУМ
Ама как тъй ще си изтърбуша катализатора. Спецовете казват, че работи перфектно. Това първо. И нторо. На предишният ми Пасатх му беше изтърбушен катализатора/92 г. имат ли катализатори/и на негово място беше сложена тръба в резултат на което колата беше шумна. Сложиха му някво гърне и нещата се подобриха съществено, но той също го имаше този проблем, че и вкарваше вибрации в купето. Такива ми ти рамоти пичове 

Аз съм ABS 1.8Mi 92 с махнат катализатор, на негово място имам резонаторно гърне. Звукът е различен от този кайто беше при катализатора. Това което забелязвам е, че не винаги при 3000 оборота колата има познатият ви шум и вибрации. Вчера за пореден път се сблъсках с това нещо и мога да кажа че при по-плавно ускорение шума просто го няма, а защо е така незнам
Давам пример:
Вчера на магистралата при скорости вариращи от 90-140 със сигурност съм минал през 3000 оборота
, но няколко пъти по нанадолнището ускорих по-плавно до 140 и шума го намаше. На място наистина при 3000 оборота реве здраво, факт е че при движение нещата при мен са такива, не винаги колицата реве.
Вчера на магистралата при скорости вариращи от 90-140 със сигурност съм минал през 3000 оборота

- Dodi_Dogg
- Мнения: 420
- Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ми гърнето го взех от един 4и4ка. Сервиза му е по новиа път към Младост 1 като идва6 от Дървеница и се пада отдясно. Има едно метално 4ове4ле отпред направено от гарнета. На секаде из гарнето си имам логото VW и си е немско. Той ли4но ми каза 4е тия от арабите верно са по ефтини ама като минело време и по бързо изгаря гърнето. Но секи си преценява. И да в крайна сметка се оказа дуп4ицата. Сеа на задното гарне имам малко разминавка на тръбите и пак излизат от там газове но не е същото и не бу4и. И пак казвам който не вярва с удоволствие му давам колата си да я пробва и да си каже мнението за бу4енето. Макар 4е то е ясно 4е кола над 10 години няма да работи перфекно 4ак 4е да се заслу6ва6 дали ти работи двигателя 

- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Колега,проверил ли си дали е добре натегната "лещата" на ауспуха.Ако незнаеш къде е тя-намира се между два триъгълни фланеца.Тя прави връзката между изходните колектори и правата тръба.Фланците са стегнати с 3болта.Лещата е като пръстен с два срещуположни конуса.Трябва да се лъсне лещата и леглата където тя лежи.На Пассата ми го имаше същия ефект на 3000 об.Оказа се,че имаше малка дупчица между второто и последното гърне в посока към купето.След запушването й и пристягане на лещата този неприятен ефект изчезна.Успех. 

- Dodi_Dogg
- Мнения: 420
- Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ахааа така си е. След като си изтарбу6их катализатора продалжих да си карам с него и има6е мноо гадно метално бу4ене в него. И едно майстор4е каза 4е може и таа леща да не е легнала както си требва на фланците и може да е от това. Явно играе доста важна роля. И за това при слагането на резонансното гърне, понеже е по дълго и се наложи да се изрежат тиа си4ките не6та. Определено и това е ре6ение
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Dodi_dog написа:Ми колега Silent може да се видим и да ти я дам е покараш и сам да се убедиш в това...разбира се ако не си си описал собствените ТТ данни или минало. Както се казва по-нагоре едва ли вси4ки коли излизат с бу4ене от завода. Относно катализатора също е идея. Аз моя си го изтарбуших и сега съм с резонансно гърне оригинално на VW. Казвам оригинално 6тото знам 4е има и ментаци.
Преди време и при мене се полу4и едно такова бу4ене и си разкостих си4ко 6то е гарнета. От долу ни6то видимо. Оказа се оба4е, 4е на средното гърне от горната страна която гледа към купето има6е една малка дуп4ица. Та сами си преецнете колко малко му трябва 4е да се полу4и бу4ене. За това си мисля 4е е някаде по аспирацията но не съм аз майстора 4е да гарантирам. Просто мнение и колегиалност. Аи со здрае и успех
Вместо да се обиждаш прочети хубаво какво съм написал. Това дали ти бучи и колко ти бучи е субективна оценка. А и все пак първото изречение което съм написал допуска и твоята версия.
След като четох тази сутрин темата имах работа с Пасата и обърнах внимание дали имам такъв проблем. Нямам никаква разлика между 2 и 5 хил. оборота. Шума на двигателя се променя като го форсираш особенно над 4 хил.оборота, но бучене определено няма, а на 3 хил.об. двигателя мърка.
Преди време, когато смених катализатора с резонаторно гърне се сблъсках с подобен проблем. Гърнето го сменях между другото два пъти. Първо бай араб ми сложи една консервена кутия - изгни за 6 месеца!. После едно "наше момче" си остави ръцете, като имах проблема с бученето. Третото резонаторно го уцелих
и сега колата спи. Съветът ми е да качиш колата на канал, хващаш някой приятел да подава плавно газ. Ти влизаш в канала и при достигане на проблемното бучене твоя помощник задържа оборотите, а ти последователно хващаш всяко гърне като хем се стремиш да усетиш къде са вибрациите хем следиш като понатиснеш нагоре надолу гърнето дали се променя звука . Целта на упражнението е да се промени собствената честота на вибрация на отделните елементи и да се локализира коя част влиза в резонанс и увеличава шума (бученето). После евентуално я сменяш.
Преди време, когато смених катализатора с резонаторно гърне се сблъсках с подобен проблем. Гърнето го сменях между другото два пъти. Първо бай араб ми сложи една консервена кутия - изгни за 6 месеца!. После едно "наше момче" си остави ръцете, като имах проблема с бученето. Третото резонаторно го уцелих

Момчета, искам и аз да се включа в разрешаването на проблема...ако не, поне да чуете и моето мнение. Имаше наистина такава тема по рано и аз съм писал там. Значи мойта количка 1.8 пасат GL 95 год. го има същия проблем.
1.Исках да разбера дали на всички двигателите са ABS.
Моят е.
Че е шумна е шумна ама се оказа, че италианеца ме е изпреварил и уж има катализатор ама като го свалих се оказа една права тръба прекарана през него.Добре, съгласен съм че от това е по шумничка.
Ама проблема идва именно при тези 3000 оборота за които са писали пове4ето колеги.При тези обороти се появява един по специфичен шум, като бучене. Преди тях и след това колата си мърка.
Нямам средства да започна по метода на изключването-тампони, ауспуси и т.н.
Нали и затова е този форум- да си помагаме.
1.Исках да разбера дали на всички двигателите са ABS.
Моят е.
Че е шумна е шумна ама се оказа, че италианеца ме е изпреварил и уж има катализатор ама като го свалих се оказа една права тръба прекарана през него.Добре, съгласен съм че от това е по шумничка.
Ама проблема идва именно при тези 3000 оборота за които са писали пове4ето колеги.При тези обороти се появява един по специфичен шум, като бучене. Преди тях и след това колата си мърка.
Нямам средства да започна по метода на изключването-тампони, ауспуси и т.н.
Нали и затова е този форум- да си помагаме.
Прав си пич, за това е форума. Значи виж по-горе кво съм писал за предишния си Пасат ІІ. Той беше с RP двигател 1.8. Сегашния е АДЗ или нещо такова, абе модификация след този АБС, както ми обясниха. Очевидно е че проблема го има при всички бензинови мотори. Уговорил съм се с мойте коминочистачи
и ако успея с графика днес по обяд ще им я закарам. Между другото разпечата мненията на колегите които бяха особено конкретни/за дупчицата отдолу и за "Лупата"/ и им ги дадох да ги прочетат. Днес вероятно ще смъкнат всичко за подробен оглед
Да добавя само: Става въпрос за бучене, ниско бучене, резонанс, трудно ми е да го сравня с нещо...


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: _SUN_ и 53 госта