Гонка между моя Голф и няколко нисана.
В момента съм безкрайно щастлив понеже се убеждавам че глупаците никога няма да изчезнат и винаги ще ходят по тая планета!
Много ме зарава един от вашите силни застъпници с изцепката си :
Ами да ти кажа.......аз като си купувам кола......гледам да си купя такава кола която не съм виждал да закъсва по-пътищата...........а Нисани доста съм виждал, включително една Тойота........забравих и името, от онез дето не закъсвали...........обаче първенството на закъсали коли държи Алфата за мен........... а закъсал VW не съм видял...........дори предния Пасат който беше много зле........не ме е уставял на пътя........
това е човека: ChampioN/ Изтъкнат Член с общо 690 изказвания до момента
-----------------------------------------------------------------------------------
ако претендираш за някакво ниво на интелектуално разбитие и наличие на сиво вещество с черепната си КУХИНА би трябжало да си чел че според Немския документ EurotaxSchwake за който можеш да научиш повече на офицялната има web- страница http://www.schwacke.de/de/de/index.php
та това име се сврузва с най-престижните изследвания на тази планета по тема обезценяване на автомобили, дефектации, сервизни поддръжки и какви ли още не теми, предметите на дейността и са доста.
Според тях най- здравия автомобил суздаван за сега е TOYOTA модела Corolla е 6 години първенец по минимален брой дефектации.
Като цяло най-малко дефектиращата марка автомобили призната от ТЯХ е пак TOYOTA!
Надявам се да четеш следвашия път преди да говориш поне да не звучиш тъпо!
Много ме зарава един от вашите силни застъпници с изцепката си :
Ами да ти кажа.......аз като си купувам кола......гледам да си купя такава кола която не съм виждал да закъсва по-пътищата...........а Нисани доста съм виждал, включително една Тойота........забравих и името, от онез дето не закъсвали...........обаче първенството на закъсали коли държи Алфата за мен........... а закъсал VW не съм видял...........дори предния Пасат който беше много зле........не ме е уставял на пътя........
това е човека: ChampioN/ Изтъкнат Член с общо 690 изказвания до момента
-----------------------------------------------------------------------------------
ако претендираш за някакво ниво на интелектуално разбитие и наличие на сиво вещество с черепната си КУХИНА би трябжало да си чел че според Немския документ EurotaxSchwake за който можеш да научиш повече на офицялната има web- страница http://www.schwacke.de/de/de/index.php
та това име се сврузва с най-престижните изследвания на тази планета по тема обезценяване на автомобили, дефектации, сервизни поддръжки и какви ли още не теми, предметите на дейността и са доста.
Според тях най- здравия автомобил суздаван за сега е TOYOTA модела Corolla е 6 години първенец по минимален брой дефектации.
Като цяло най-малко дефектиращата марка автомобили призната от ТЯХ е пак TOYOTA!
Надявам се да четеш следвашия път преди да говориш поне да не звучиш тъпо!
Колкото до това кой Nissan може да ви изяде Golf-овете темата е неизчерпаема понеже е много относително кой какво е пипал и колко.
Ако говорим за базови модификации в подобни класове и рреспективно подовни мотори мога да ви информирам и то не е тайна за никои от вас че немските коли от това време когато Golf 2 още беше в пройзводство бяха с най-ниски показатели като мощност за дадена кубатура. Френските мотори с литраж от 1400сс са 75hp Golf дори и 1.6 мотора не достига до тях стандартно!
Като цяло японските марки се занимават с комфорт и грижа за клиента не като преобладаващите немски марки с изтезанието на купувача, но марката HONDA се занимава с GolfKillers.
Ако някои от вас найстина иска да говори за това как в япония не се правят нито коли нито бегачки да си говори с собствениците на модена Civic който е в кошмарите на всеки Golf маняк.
За всеки средно интелигентен човек е ясно че Golf е един голям компромис за тези които не могат да платят митото на Golf и след тожа да приемат като факт скупо струващите КОНСОМАТИВИ. / нарочно казжам консомативи понеже японската кола при нормална поддръжка не сменя части/
А конкретно по темата бих казал:
изкараиет GTI-ка( в качеството си на немската бегачка в среден клас) или дори Vw Corrado(в качеството си на по-бясната бегачка), която може да стъпи на Nissan 300 zx 3.0biturbo 280ps (в качеството си на японския автомобил такъв клас).
Предлагам първо да пробвает с стандартните модели(базовите) какъвто е Nissan-а а след това си вадете G60-тки, VR6-ци няма проблеми можете да опитвате, единствения варянт да го видите в огледалото е или собственика на нисана да заспи от скука с вас или да му свърши бензина.
За да видите че и аз съм толерантен към Golf ще спомена че знам за съществуването на 200-тате броики G60 в които наистина има злоба но не вярвам такова немско возило да се среща в България, а дори и да се среща думата СТАНДАРТНИ модификации ограничава използването на този модел.
Сега за тези който наситина са интелигентни и толерантни към всички видове автомобили, а не просто хора които си губят времато запълвайки форумите с митове и легенди за "най-бесната" и "най-добрата" кола Golf-а ще добавя още че съм съгласен Golf-а е най-евтиния варянт да започне6 да си мислиш че караш кола близка до спортните, и за това уважавам хората който от никакви финансови средства правят чудеса. Но ако найстина си падате по спортното шофиране и говорите за бегачки нека бъдат дори немски(ползваики примера с познатото на всички ви Porsche Carrera 4 Turbo собственост на единия от наемателите на пистата в Божурище/ човека който дава 200лв за всеки който му подобри времето) мисля че всички сме на ясно че Golf-а е много далече от тази слава на немското автомобило строене въпреки допирните точки на Porsche с VW в началото на живота на марката....
Останалото са само надувки и раздувки кой колко е лош и колко пари е затворил в невероятно комфортния и хуманен автомобил VW грижещ се за разбиването на камъните в бъбреците ви под идеята за стабилно окачване.
Ако говорим за базови модификации в подобни класове и рреспективно подовни мотори мога да ви информирам и то не е тайна за никои от вас че немските коли от това време когато Golf 2 още беше в пройзводство бяха с най-ниски показатели като мощност за дадена кубатура. Френските мотори с литраж от 1400сс са 75hp Golf дори и 1.6 мотора не достига до тях стандартно!
Като цяло японските марки се занимават с комфорт и грижа за клиента не като преобладаващите немски марки с изтезанието на купувача, но марката HONDA се занимава с GolfKillers.
Ако някои от вас найстина иска да говори за това как в япония не се правят нито коли нито бегачки да си говори с собствениците на модена Civic който е в кошмарите на всеки Golf маняк.
За всеки средно интелигентен човек е ясно че Golf е един голям компромис за тези които не могат да платят митото на Golf и след тожа да приемат като факт скупо струващите КОНСОМАТИВИ. / нарочно казжам консомативи понеже японската кола при нормална поддръжка не сменя части/
А конкретно по темата бих казал:
изкараиет GTI-ка( в качеството си на немската бегачка в среден клас) или дори Vw Corrado(в качеството си на по-бясната бегачка), която може да стъпи на Nissan 300 zx 3.0biturbo 280ps (в качеството си на японския автомобил такъв клас).
Предлагам първо да пробвает с стандартните модели(базовите) какъвто е Nissan-а а след това си вадете G60-тки, VR6-ци няма проблеми можете да опитвате, единствения варянт да го видите в огледалото е или собственика на нисана да заспи от скука с вас или да му свърши бензина.
За да видите че и аз съм толерантен към Golf ще спомена че знам за съществуването на 200-тате броики G60 в които наистина има злоба но не вярвам такова немско возило да се среща в България, а дори и да се среща думата СТАНДАРТНИ модификации ограничава използването на този модел.
Сега за тези който наситина са интелигентни и толерантни към всички видове автомобили, а не просто хора които си губят времато запълвайки форумите с митове и легенди за "най-бесната" и "най-добрата" кола Golf-а ще добавя още че съм съгласен Golf-а е най-евтиния варянт да започне6 да си мислиш че караш кола близка до спортните, и за това уважавам хората който от никакви финансови средства правят чудеса. Но ако найстина си падате по спортното шофиране и говорите за бегачки нека бъдат дори немски(ползваики примера с познатото на всички ви Porsche Carrera 4 Turbo собственост на единия от наемателите на пистата в Божурище/ човека който дава 200лв за всеки който му подобри времето) мисля че всички сме на ясно че Golf-а е много далече от тази слава на немското автомобило строене въпреки допирните точки на Porsche с VW в началото на живота на марката....
Останалото са само надувки и раздувки кой колко е лош и колко пари е затворил в невероятно комфортния и хуманен автомобил VW грижещ се за разбиването на камъните в бъбреците ви под идеята за стабилно окачване.
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
VW може да не е от най-бързите, обаче се случва да накажа някоя прехвалена японска"бегачка". В едих друг форум поканих всички с HONDA Civic 1.5 90 ps. да се пробваме със стария ми Golf 2 - 90 ps. да видим колко са бързи и дали ще могат да ме "накажат" на светофара
но никой не се отзова на поканата ми.
КОЙТО НЕ ХАРЕСВА VW ДА ХОДИ В НЯКОЙ ДРУГ ФОРУМ ДА НИ ОПЛЮВА МАРКАТА! Drive

КОЙТО НЕ ХАРЕСВА VW ДА ХОДИ В НЯКОЙ ДРУГ ФОРУМ ДА НИ ОПЛЮВА МАРКАТА! Drive
Всяка монета има 2 страни и ако някои го е страх от опозицията при това гледам сме само 3-4 човека от моя отбор значи VW наистина няма с какво да се похвали
много се радвам че питаш културно а не се заяждаш защото това в тона на разбовор който се стремя да поддържам цитираики всеобщо известни факти и неприемливи за много хора
всички знаем че коли без проблеми няма важното е на кой колко му стиска да ги признае
нямам нищо против умереното харесване на немската марка, не не ми харесват хората който се кръстят и обясняват как никои никога не е бил по добър в автомобилостроенето от VW за това съм анти защото много хора непризнаваики слабите страни на дадена кола си мислят че тя наистина е невероятна а днес ми е ден и реших да напиша разни неща целящи да приземят малко точно тези хора
За италянката и прав има само 2 марки коли които фабрично излизат от заводите с разпилени мотори едната е Honda, а другата е Alfa.
много се радвам че питаш културно а не се заяждаш защото това в тона на разбовор който се стремя да поддържам цитираики всеобщо известни факти и неприемливи за много хора
всички знаем че коли без проблеми няма важното е на кой колко му стиска да ги признае
нямам нищо против умереното харесване на немската марка, не не ми харесват хората който се кръстят и обясняват как никои никога не е бил по добър в автомобилостроенето от VW за това съм анти защото много хора непризнаваики слабите страни на дадена кола си мислят че тя наистина е невероятна а днес ми е ден и реших да напиша разни неща целящи да приземят малко точно тези хора
За италянката и прав има само 2 марки коли които фабрично излизат от заводите с разпилени мотори едната е Honda, а другата е Alfa.
Admin----> не се нервирай аз съм транзитно преминаващ тук сум във форума за 2 часа и вероятно няма и да мина повече
гледам това ти е ОФФ-ТОПИКа и за това ти пиша тук, а ти като админ винаго можеш да ми делнеш постовете щом ти пречат а това някакси не знам защо но го свързвам с ограничаване на свободата на словото точно на нея се позовавам в момента
ако някои или всички от постовете ми противоречи на твойте лични форумни правила си абсолютно в правото си на го махнеш в противен случай следващите няколко дни тази тема ще ти се понапълни малко поради моето изказване вероятно некомпетентно според феновете и те вси4ки ще покажат кой колко знае и колко аз не знам по тоя начин ще станеш свидетел на силното мнозинство което се подвизава в този форум и това което те знаят
по-голямата част от постовете ще са безсмислени, но в някои от тях наистина ще се съдържат интересни неща това е и основната причина да наблъскам толкова много инфо и цифри за да има за какво да се хванат и за какво да си говорят а това теб трябва да те прави само щастлив защото ако аз бях админ щях да се радвам ако не смогвам да хвана как толкова бързо се препълва дадена тема
Приятна работа
гледам това ти е ОФФ-ТОПИКа и за това ти пиша тук, а ти като админ винаго можеш да ми делнеш постовете щом ти пречат а това някакси не знам защо но го свързвам с ограничаване на свободата на словото точно на нея се позовавам в момента
ако някои или всички от постовете ми противоречи на твойте лични форумни правила си абсолютно в правото си на го махнеш в противен случай следващите няколко дни тази тема ще ти се понапълни малко поради моето изказване вероятно некомпетентно според феновете и те вси4ки ще покажат кой колко знае и колко аз не знам по тоя начин ще станеш свидетел на силното мнозинство което се подвизава в този форум и това което те знаят
по-голямата част от постовете ще са безсмислени, но в някои от тях наистина ще се съдържат интересни неща това е и основната причина да наблъскам толкова много инфо и цифри за да има за какво да се хванат и за какво да си говорят а това теб трябва да те прави само щастлив защото ако аз бях админ щях да се радвам ако не смогвам да хвана как толкова бързо се препълва дадена тема
Приятна работа
ахахххаххахахахахахахах
ааааа силен си да
изтекаха да и точно мислех да изчезвам да един лек......а разходка
предишната версия на поста ме компроментиа пред властите
радвам се че поне нося усмивка а за неточните сравнвнения би трябвало да си прочел много постове вече и да знаеш че над неточностите се формира разговора тогава когато се изгладят всички неточности тогава темата почва само да се чете или да се пишат постове от тип "аз съм за...."/"аз съм против" и такива разни
толкова мога да кажа за неточните сравнения ако бях седнал да напиша дисертация по въпроса нито щях да я постна тук нито щеше да има опозиция понеже щях да изясня всички ключови понятия притеснява ме само че нямам идея колко е голям харда на машината която сторва писанията и се притеснявам че ако имах достатъчно време за губене може да го запълня с досадно инфо което никои няма да прочете понеже не е такава аудиторията, а и на никой няма да му хареса да чете сухия текст
радвам се че разведрих атмосферата

ааааа силен си да
изтекаха да и точно мислех да изчезвам да един лек......а разходка

предишната версия на поста ме компроментиа пред властите
радвам се че поне нося усмивка а за неточните сравнвнения би трябвало да си прочел много постове вече и да знаеш че над неточностите се формира разговора тогава когато се изгладят всички неточности тогава темата почва само да се чете или да се пишат постове от тип "аз съм за...."/"аз съм против" и такива разни
толкова мога да кажа за неточните сравнения ако бях седнал да напиша дисертация по въпроса нито щях да я постна тук нито щеше да има опозиция понеже щях да изясня всички ключови понятия притеснява ме само че нямам идея колко е голям харда на машината която сторва писанията и се притеснявам че ако имах достатъчно време за губене може да го запълня с досадно инфо което никои няма да прочете понеже не е такава аудиторията, а и на никой няма да му хареса да чете сухия текст
радвам се че разведрих атмосферата

- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
мдааааа
разведри ни, определено имахме нужда от поредния "знаещ"
хубаво е понякога да минава един "анти" и да плюе
нема лошо
хайде като се завърнеш от Париж да ни научиш на нещо ново в света на истинските автомобили....
и помисли за нисаните и японките пак...
може и да отгатнеш...
така и така ще разгръщаш справочници и тестове, обърни внимание и на други показатели....
а и да не забравя важното: ние сме си избрали VW, а ти?
мислиш ли че ще те запомним...
разведри ни, определено имахме нужда от поредния "знаещ"
хубаво е понякога да минава един "анти" и да плюе
нема лошо
хайде като се завърнеш от Париж да ни научиш на нещо ново в света на истинските автомобили....
и помисли за нисаните и японките пак...
може и да отгатнеш...
така и така ще разгръщаш справочници и тестове, обърни внимание и на други показатели....
а и да не забравя важното: ние сме си избрали VW, а ти?
мислиш ли че ще те запомним...
- Ice___Cool
- Мнения: 398
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Марш от тук ве комплексар такъв
(Anti_VW)
Като не ти харесва Голф си купи кот ти е на сърци, тук сме се събрали хора направили своя избор по куп причини. Купили сме си коли които харесвами и никой не твърди, че не са идеални, но пък на нас ни харесват и това какви глупости пише някой кат теб няма да ни промени мнението за марката.

Като не ти харесва Голф си купи кот ти е на сърци, тук сме се събрали хора направили своя избор по куп причини. Купили сме си коли които харесвами и никой не твърди, че не са идеални, но пък на нас ни харесват и това какви глупости пише някой кат теб няма да ни промени мнението за марката.
ами щом имаш интерес към това което съм си избрал аз мога да кажа че то е далеч от обикновената бегачка и няма допирни точки до нея освен това че има 4 гуми
останалото е изградено по коренно различен начин
мога да почна за колата която съм си избарал като кажа че около 2 години бяха необходими за да проуча всичките коли от класа и да разбера коя какво представлява след това се спрях на точно определения модел на тази марка за нещастие пораси изклучително малкото предлагане не можах да попадна на годината кояо искх и взех 2 години по стара
ако искаш да почха леко по леко да те въвеждам в материята мога да кажа че си падам повече по другата страна на карането. вашия форум е базирам на превозни средства движещи се по пътища а аз си падам по местата на който няма път!
ако вече си подразбрал за какво намеквам и имаш интерес кум този клас ще споделя че има само 3 марки там 2 японски и една немска
нека почнем една по една и ти сам ще стигнещ до отговора
1) Nissan Patrol - големи бензинови мотори с сила в високите обороти потъват много лесно понеже са тежки, а имати един друг малък недостатък сравнително лесно късат диференцяли спрямо другите 2 марки
2) Mercedes Gelandewagen популярен повече като G-Klass за него мога да те инфо че има склонност към потъване защото също е много тежък и високо оборотен а дизеловата му страна е слабо развита само един агрекат се отличава но поневе не сте дизелови фенофе няма какво да ви натоварвам. иначе е единствената кола с фабрично монтирани 3 блокажа на диференцялите за повече инфо или последни или педпоследния брои на автопазар-а
3) ами за тази японка ще ти кажа че----- ако си пуснеш новините навсякъде където е важно да можеш да се движия се използва предимно тя. като капацитети по темата ще спомена че - червения кръст, червения полумесец а също така и ООН ползват само този всъдеход.
за тези които не са се сетили и не обичат да гледат новини ще добавя че това е TOYOTA LandCruiser което според спецялисти е единствената марка която все още прави теренни машини а не играчки
мотора който си харесах е 2.4TD година 88 тази намерих понеже е непродавеам автомобил(не се продава освен в много рядки случай-можете да се убедите лично)
ако смяташ че избора ми не е добър нямам нищо против всеки си има убеждения но това е колата с която се сравняват всички всъдеходи и за да сум 100% обективен ще добавя че познавам добев моделната гама на VW никога не е излизал аналог
останалото оставям на вас да си говорите за малките япончета и това какво могат да правят и какво не
а админ - винаги когато почна да ти преча можеш да се позанимаваш и да ми делнеш ника ако имаш такива провомощия аз ще се усетя че преча
а за това до колко ще ме запомните не ми пука честно казано не смятам че страдам от такава мания
виж по интересно е колко човека мислят като мен и имат сходни убеждения
според автомобилните критици а едно известно българско издание ползващо матеряли от статиите на големите световни списания VW е марка която е направена за високоскоростно пътуване от град до град и то за ежедневно ползване, по проект това е автомобил за по ниската от средната класа а имато на марката и идеята на създаването би трябвало да се знае какво представлява така че е безсмисено да говорим за нешо особенно. а според същото списание поради същите причини това е най-посния автомобил предлаган в търговската мрежа(разглеждаики популярните марки) говорим за периода преди AUDI да купи VW и от марката да остане само името моделната гама. останалото не е важно
останалото е изградено по коренно различен начин
мога да почна за колата която съм си избарал като кажа че около 2 години бяха необходими за да проуча всичките коли от класа и да разбера коя какво представлява след това се спрях на точно определения модел на тази марка за нещастие пораси изклучително малкото предлагане не можах да попадна на годината кояо искх и взех 2 години по стара
ако искаш да почха леко по леко да те въвеждам в материята мога да кажа че си падам повече по другата страна на карането. вашия форум е базирам на превозни средства движещи се по пътища а аз си падам по местата на който няма път!
ако вече си подразбрал за какво намеквам и имаш интерес кум този клас ще споделя че има само 3 марки там 2 японски и една немска
нека почнем една по една и ти сам ще стигнещ до отговора
1) Nissan Patrol - големи бензинови мотори с сила в високите обороти потъват много лесно понеже са тежки, а имати един друг малък недостатък сравнително лесно късат диференцяли спрямо другите 2 марки
2) Mercedes Gelandewagen популярен повече като G-Klass за него мога да те инфо че има склонност към потъване защото също е много тежък и високо оборотен а дизеловата му страна е слабо развита само един агрекат се отличава но поневе не сте дизелови фенофе няма какво да ви натоварвам. иначе е единствената кола с фабрично монтирани 3 блокажа на диференцялите за повече инфо или последни или педпоследния брои на автопазар-а
3) ами за тази японка ще ти кажа че----- ако си пуснеш новините навсякъде където е важно да можеш да се движия се използва предимно тя. като капацитети по темата ще спомена че - червения кръст, червения полумесец а също така и ООН ползват само този всъдеход.
за тези които не са се сетили и не обичат да гледат новини ще добавя че това е TOYOTA LandCruiser което според спецялисти е единствената марка която все още прави теренни машини а не играчки
мотора който си харесах е 2.4TD година 88 тази намерих понеже е непродавеам автомобил(не се продава освен в много рядки случай-можете да се убедите лично)
ако смяташ че избора ми не е добър нямам нищо против всеки си има убеждения но това е колата с която се сравняват всички всъдеходи и за да сум 100% обективен ще добавя че познавам добев моделната гама на VW никога не е излизал аналог
останалото оставям на вас да си говорите за малките япончета и това какво могат да правят и какво не
а админ - винаги когато почна да ти преча можеш да се позанимаваш и да ми делнеш ника ако имаш такива провомощия аз ще се усетя че преча
а за това до колко ще ме запомните не ми пука честно казано не смятам че страдам от такава мания
виж по интересно е колко човека мислят като мен и имат сходни убеждения
според автомобилните критици а едно известно българско издание ползващо матеряли от статиите на големите световни списания VW е марка която е направена за високоскоростно пътуване от град до град и то за ежедневно ползване, по проект това е автомобил за по ниската от средната класа а имато на марката и идеята на създаването би трябвало да се знае какво представлява така че е безсмисено да говорим за нешо особенно. а според същото списание поради същите причини това е най-посния автомобил предлаган в търговската мрежа(разглеждаики популярните марки) говорим за периода преди AUDI да купи VW и от марката да остане само името моделната гама. останалото не е важно
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта