joker написа:kokovanev написа:Да, може да ускорява по-бързо, но да е с по-ниска макс. скорост - при 1 и същи ДВГ и различни ск. кутий/диф. Не ми се обяснява, но като пример - 1-вата ми кола /ВАЗ 2102 - комби/ по паспорт има макс. скорост 138 км/ч, срещу 145 за седана 2101 със същия ДВГ, но тегли мааалко по-добре, заради разликата в короната и пиньона с по 2 /само...
/ зъба...
П.П. Хайде не започвайте сега, че "на татко жиглеца си пълнеше километража и още набираше", говори зле за точността на километража/спидометъра - нищо повече...
ами ние какво пеем толкова време..малък ДВГ компенсира от високите оборит за да стигне по-бързо до максималния въртящ момент и да изтегли....и сега ако кажеш,че това говори добре за този тип двигатели....ще погледна дали слънцето не изгрява от запад!Истината е ....двитгаел тип еднодневка за клиенти дето на сватба обичат да са от страната на булката....сиреч от еб...та страна..
колега я погледни 150 коня ГТИ Г3 кога си постига максималния въртящ момент 4800 оборота ли беше
