Здравейте.. и аз от няколко дни съм горд собственик на Passat 94 1.8. Естествено на първончалния оглед всичко по колата изглеждаше перфектно, но с течение на времето проблемите се появяват един след друг. Не че се оплаквам, доста по сложен бе въпросът със стария ми Kadett.
Та ето ги и проблемчетата:
1. Парното хвърля леко жега, особено ако включа вентилатора. Естествено проблемът изчева ако включа климатика, но си мисля, че това го затормозява и него и естествено се отразява на и на разхода. Не че имам много голямо техническо образование относно колите, но предполагам, че някой от клапаните на парното не се затваря добре. Струва ли си да се разглобява цялото табло за да се види дали това е проблемът, или има и други възможности.
2. Колата има и борд компютър. Мога ли да разчитам на показателите му... най вече за разхода на гориво. естествено мога да го проверя и по старомодния начин, но любопитството ми няма граници. Също тъй като колата е "Италиянка" и книжката не е на разбираем за мен език, та питам се този показател среден разход ли показва... текущ ли или за съответния trip (от запалване до спиране).
3. Едното Ел.Стъкло спря да работи... чува се само шум от двигателчето. Дали е повдигач или нещо друго и ако някой може да ми каже колко горе долу ще ми струва.
Иначе автомобилът е невероятен и изпитвам страхотно удовлствие докато го карам... естествено обаче има и проблеми, а сигурно и ще имам и още въпроси. Поздравявам ви за страхотния форум !
Нова кола нови проблеми
- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
Браво, честитутка за пасаторо.
Абе не знам ама има некфа фифила с тфа парно на тия коли.
И на двата ми фолц-а парното /да чукна на дърво/ е ЯКО силно,
и си духа когато е изключено..... изключено си е нале,
ама от вентовете по таблото лекичко си жега...
Даже на ГТИ повече....
А кажи за какъв точно двигател и ше се намери менюъл...
Или междувременно volkswagen.msk.ru
Абе не знам ама има некфа фифила с тфа парно на тия коли.
И на двата ми фолц-а парното /да чукна на дърво/ е ЯКО силно,
и си духа когато е изключено..... изключено си е нале,
ама от вентовете по таблото лекичко си жега...
Даже на ГТИ повече....
А кажи за какъв точно двигател и ше се намери менюъл...
Или междувременно volkswagen.msk.ru
Здравей колега и честит Пасат.
Да ти кажа и аз първоначално се чудех с парното на моя Пасат (1.6 '95). Сега в горещините от парното такъв топъл въздух духа, като че ли е включено на червеното. На ФВ няма клапани на парното ако имаш предвид тип лададжииски т.е. да се спира самия антифриз. Тук той циркулира постоянно през радиаторчето на парното - зиме и лете. Променя се само пътя на въздуха, когато си на топло минава през радиаторчето, когато си на студено го заобикаля и влиза директно в купето. Имах съмнения, че именно тази клапа не приляга плътно и пропуска част от въздуха през радиаторчето и затова духа горещо. Преди обаче да се впусна в разглобяване на таблото, което си е доста кофти работа само по себе си реших да експериментирам. През хладните сутрини, когато купето е студено карах колата докато загрее напълно и вкл. вентилатора в купето. Въздуха който влизаше през дюзите си беше абсолютно студен. От това поне за себе си направих извод, че горещия въздух в топлото време идва от това, че цялат кола е напечена като фурна и външния въздух, който и без това си е горещ се дозагрява от допира с частите в купето. Повече не се занимавам с този въпрос.
По т.2 не мога да ти кажа нищо защото не познавам борд компютъра на ФВ (уви, на мойта няма). На други марки съм виждал, че може да се получава моментен разход, за trip, среден и т.н.
Според мен най-богатият на информация за нашата марка сайт е руският http://volkswagen.msk.ru/ На него има и ръководства по ремонт и обслужване. Някои са доста големи, но си струват. Абе разрови се има доста интересни неща за всичко по тези коли.
Да ти кажа и аз първоначално се чудех с парното на моя Пасат (1.6 '95). Сега в горещините от парното такъв топъл въздух духа, като че ли е включено на червеното. На ФВ няма клапани на парното ако имаш предвид тип лададжииски т.е. да се спира самия антифриз. Тук той циркулира постоянно през радиаторчето на парното - зиме и лете. Променя се само пътя на въздуха, когато си на топло минава през радиаторчето, когато си на студено го заобикаля и влиза директно в купето. Имах съмнения, че именно тази клапа не приляга плътно и пропуска част от въздуха през радиаторчето и затова духа горещо. Преди обаче да се впусна в разглобяване на таблото, което си е доста кофти работа само по себе си реших да експериментирам. През хладните сутрини, когато купето е студено карах колата докато загрее напълно и вкл. вентилатора в купето. Въздуха който влизаше през дюзите си беше абсолютно студен. От това поне за себе си направих извод, че горещия въздух в топлото време идва от това, че цялат кола е напечена като фурна и външния въздух, който и без това си е горещ се дозагрява от допира с частите в купето. Повече не се занимавам с този въпрос.

По т.2 не мога да ти кажа нищо защото не познавам борд компютъра на ФВ (уви, на мойта няма). На други марки съм виждал, че може да се получава моментен разход, за trip, среден и т.н.
Според мен най-богатият на информация за нашата марка сайт е руският http://volkswagen.msk.ru/ На него има и ръководства по ремонт и обслужване. Някои са доста големи, но си струват. Абе разрови се има доста интересни неща за всичко по тези коли.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пон 11 юли 2005 11:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Поздравления.И аз си купих преди седмица пасат, но моя е 2,0 пълна инжекция.По въпроса за парното и при мен е така, но се примирих.Относно борд компютъра виж http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page01 .Мисля че тук някъде четох за него.Хайде със здраве да си го караш.
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Поздравления и от мен за придобивката!
Така като гледам колегите са ти отговорили на повечето въпроси.
Остава ти само проблема със стъклото. Така както го обясняваш ми се струва че са ти се изронили зъбите на механизма или на мотора. Разглоби си вратата и погледни кое от двете е. По моргите можеш да намериш целия механизъм заедно със мотора за 30-40 лв. Без мотора много рядко продават, но ако намериш някой със изгорял мотор, можеш да го вземеш за символични пари - 5-10 лв. Смяната можеш съвсем спокойно да я направиш и сам, като ще ти е необходимо едно ключе 10 и 20-30 мин. свободно време.
Успех и много безаварийни километри с "носорога"
Така като гледам колегите са ти отговорили на повечето въпроси.
Остава ти само проблема със стъклото. Така както го обясняваш ми се струва че са ти се изронили зъбите на механизма или на мотора. Разглоби си вратата и погледни кое от двете е. По моргите можеш да намериш целия механизъм заедно със мотора за 30-40 лв. Без мотора много рядко продават, но ако намериш някой със изгорял мотор, можеш да го вземеш за символични пари - 5-10 лв. Смяната можеш съвсем спокойно да я направиш и сам, като ще ти е необходимо едно ключе 10 и 20-30 мин. свободно време.
Успех и много безаварийни километри с "носорога"

asd
Честит да ти е Пасата! Относно т.2 - за борд.компа, поне на моя Пасат В5 може да показва и моментен и среден разход! Можеш да ги различиш по това,че пред показанията за среден разход има един символ - пресечено кръгче! Пред моментния няма нищо! Така е при мен - дано и при теб е така! 

Re: asd
X-Style написа:Честит да ти е Пасата! Относно т.2 - за борд.компа, поне на моя Пасат В5 може да показва и моментен и среден разход! Можеш да ги различиш по това,че пред показанията за среден разход има един символ - пресечено кръгче! Пред моментния няма нищо! Така е при мен - дано и при теб е така!
Да така е при новите модели, но аз съм с по-стард борд компютър и там има един превключвател, който прехвърля в два режима на работа. Т.е. могат да се запаметят два trip distance, разход на гориво, времетраене на пътуването и т.н. И доколкото разбрах от книжката на италиански, на едното положение е средният разход а на другото текущия.
Честито за новата кола!
И аз съм с нова кола от близо месец и с нови проблеми разбира се.
Моя пасатор е с климатроник обаче съм забелязъл че понякога ми грее
в краката. Както казват колегите има логика да е от жегите.
Относно бордовия компютър не е от най "умните", аз имах проблем с
копчето и като ми го "оправиха" пишман майсторите ми засича разход
и километри от включване до изключване, което е почти безполезно.
А за ел. стъклата, това май също им е слабост на ФВ защото аз пък
трябва да сменям модул.
Но като цяло са здрави автомобили и аз много се кефя да си го карам.
И аз съм с нова кола от близо месец и с нови проблеми разбира се.
Моя пасатор е с климатроник обаче съм забелязъл че понякога ми грее
в краката. Както казват колегите има логика да е от жегите.
Относно бордовия компютър не е от най "умните", аз имах проблем с
копчето и като ми го "оправиха" пишман майсторите ми засича разход
и километри от включване до изключване, което е почти безполезно.
А за ел. стъклата, това май също им е слабост на ФВ защото аз пък
трябва да сменям модул.
Но като цяло са здрави автомобили и аз много се кефя да си го карам.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта