CORRADO G60 8V ----> G60 16V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
VR6
Мнения: 201
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лондон

CORRADO G60 8V ----> G60 16V

Мнениеот VR6 » Сря 12 сеп 2007 21:53


Здравейте!
С мой колега говорихме днес, и той ме попита за този вид модификация на неговото Корадо, иска да слага 16V глава от КР и иска да знае всичко което трябва да преправи, иска да знае и да няма удър Клапани с бутало! Моля давайте съвети и предложения. Някой ако е правил подобна модификация моля да качи и снимки за да се ориентираме. Благодаря предварително :wink:




Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Сря 12 сеп 2007 22:24


смятам че има бая изписано по тази тема от 8V към 16V и според мен ако използваш търсачката колега ще намериш нужната информация :wink:


VR6
Мнения: 201
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лондон

Мнениеот VR6 » Сря 12 сеп 2007 22:27


Моля помогни ми, че 2 часа рових и нищо :(


Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Мнениеот P4v3l » Чет 13 сеп 2007 9:06




Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Чет 13 сеп 2007 9:42


колегата ме изпревари :D


Потребителски аватар
Vextor
Мнения: 1221
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска

Re: CORRADO G60 8V ----> G60 16V

Мнениеот Vextor » Чет 13 сеп 2007 11:35


VR6 написа:Здравейте!
С мой колега говорихме днес, и той ме попита за този вид модификация на неговото Корадо, иска да слага 16V глава от КР и иска да знае всичко което трябва да преправи, иска да знае и да няма удър Клапани с бутало! Моля давайте съвети и предложения. Някой ако е правил подобна модификация моля да качи и снимки за да се ориентираме. Благодаря предварително :wink:
По добре нов мотор 16в отколкото да си го правиш сам . По евтино излиза :twisted: :wink:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 13 сеп 2007 18:24


Не може глава от 16в на 8в после ще се чудиш защо избива масло.Нарушава се вентилацията.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Чет 13 сеп 2007 21:37


Stenly написа:Не може глава от 16в на 8в после ще се чудиш защо избива масло.Нарушава се вентилацията.

Коя вентилация се нарушава :?: :shock


VR6
Мнения: 201
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лондон

Мнениеот VR6 » Чет 13 сеп 2007 21:49


NovobranecGT написа:
Stenly написа:Не може глава от 16в на 8в после ще се чудиш защо избива масло.Нарушава се вентилацията.

Коя вентилация се нарушава :?: :shock


А и аз да попитам :roll:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Чет 13 сеп 2007 21:57


Stenly написа:Не може глава от 16в на 8в после ще се чудиш защо избива масло.Нарушава се вентилацията.
Да допълня колегата ! :wink: Stenly има предвид вентилацията на картера,при 8v моторите тя е изведена най отгоре на капака на клапаните :idea: ,а при 16v е долу на блока ,до отвора дето при по малките мотори се ползва за бензиновата помпа! :wink:


Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: CORRADO G60 8V ----> G60 16V

Мнениеот idkedikov » Чет 13 сеп 2007 22:48


Vextor написа:
VR6 написа:Здравейте!
С мой колега говорихме днес, и той ме попита за този вид модификация на неговото Корадо, иска да слага 16V глава от КР и иска да знае всичко което трябва да преправи, иска да знае и да няма удър Клапани с бутало! Моля давайте съвети и предложения. Някой ако е правил подобна модификация моля да качи и снимки за да се ориентираме. Благодаря предварително :wink:
По добре нов мотор 16в отколкото да си го правиш сам . По евтино излиза :twisted: :wink:


Най-правилното решение :да:


G60

Мнениеот G60 » Пет 14 сеп 2007 0:02


.

Последна промяна от G60 на Пон 03 окт 2011 10:09, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10072
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пет 14 сеп 2007 0:18


абе те знаят какво пишат ;)


имаше едно такова корадо във форума, но не знам дали още се подвизава тук :roll: Основния проблем при него беше електрониката доколкото поня, така че задължително си включете в сметките един мегаскуирт и едно дино за настройка :idea:


п.с. ей за това става дума
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... sc&start=0
незнам какво стана с него, май остана във форума ама не съвсем :roll:


Потребителски аватар
divaka
Мнения: 610
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 16vG60
Местоположение: София (Красна поляна)

Мнениеот divaka » Пет 14 сеп 2007 8:32


тука се подвизава :wink: ,ама ми писна да се пишат глупости за колата,всеки ,чул ,не дочул нещо и веднага коментира,в момента колата си е перфекна и си върви яко и без електроника.Да определено ще има по голям ефект ако се сложи но според мен няма смисъл :D .Споменал съм в други теми какъв беше проблема поради което колата прекасваше но ,това няма връзка изобщо с електрониката


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10072
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пет 14 сеп 2007 17:20


divaka написа:...

ще споделиш ли повече по въпроса? С каква електроника си? Мапвана ли е? поне да има полза от постовете ни ;)


divaka написа:ама ми писна да се пишат глупости за колата,всеки ,чул ,не дочул нещо и веднага коментира

неразбрах с какво предизвиках гнева ти :roll:
извинявай, че несъм летописец и не следя историята на известната ти кола :evil:
опитах се преди всичко да дам малко инфо на колегата и да спомена за нещо което повечето забравят (както явно и ти)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта