бе дразни ме с глупости.....

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 06 авг 2004 13:06


pleven3000 написа:побелява ми главата - ще спра да чета форумите - ако се долее малко повече масло няма ли да повлияе краткотрайно на налягането - че има спешни задачи - 500 - до 1000 километра.

Сипеш ли почече масло от максимума вала започва да се бие в него, да прави пяна и още по-зле с мазането - затова ти е отбелязан максимум а не заради нещо друго.
Преди да отворя мотора толкова често ми пищеше лампата че се налагаше или да карам с над 140 постоянно за да са ми високи оборотите и налягането или постоянно да сменям оборотите ако мигне лампата - така направих 3 пъти Плевен-София за 2 дни и слава богу оцелях, но като отворихме мотора от лагерите не бе останало почти нищо - съвета ми е НЕ СИ ПРАВЕТЕ ЕКСПЕРИМЕНТИ




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 06 авг 2004 13:09


абе пичове, я сега един мнооого черен сценарий в който ви се скапва окончателно помпата насред път-какви ще ги правите се питам...?
не ви го пожелавам посмъртно-не ме разбирайте погрешно ама риска както знаете е калкулируема величина...
събирайте си акъла ей...!!!


pleven3000
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pleven3000 » Пет 06 авг 2004 13:15


добре де - айде да мерим/сменяме помпа или лагери или друго - Майстора като разбра кво трябва да прави - днес не е в ефир.
Дайте акъл къде да оставя колата но само за 1 ден.
Мойто дърво между другото е Голф 3 1.4 ми - директен внос от Италия.
Смятай че са сложили отделно и клима - познай дали съм я пускал повече от 3 пъти - като го включа на баир и гасне.

Последна промяна от pleven3000 на Пет 10 сеп 2004 10:05, променено общо 1 път.


pleven3000
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pleven3000 » Пет 06 авг 2004 13:28


я да питам и друго - възможно ли е да ми такъв проблема / описан по-горе / и само да присветктва лампата за маслото - нямам никакъв звуков сигнал.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 06 авг 2004 13:33


звуковия сигнал не е задължителен... :(


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Пет 06 авг 2004 13:42


Добре, дотука ясно, я да уточним и друго... проблема само до подмяна на тез лагери и профилактика на маслената помпа ли опира или?!?
Да не е нещата да са на принципа на - "ше сменим са тва, ше натръшкаме едни кинти и ше видим продължава ли"... и така докат открием.... което погледнато от страната на законите на Мърфи (под чиято сила попадам аз очевидно) както и да подкараш връзката с ключове пред заключена врата, винаги е последния......


pleven3000
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pleven3000 » Пет 06 авг 2004 13:49


бе човек - дървото е сериозно - майстора ми вика - няма проблеми отваряме и почваме - смяна маслена помпа - - сменяме лагери.... помпата вика е САМО 90 лв.
Друго интересно току що ми казаха - имало някакъв майстор в София - като надул газта - не знам колко оборота и се отпушила скапаната помпа - ма това са сигурно глупости.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 06 авг 2004 13:53


значи!
сваляне-шлайф(много критична точка)-купуване на лагери по размера-качване.
това за вала.
за помпата
степен на износване на водещия вал-подмяна;неподмяна-луфтове измерване-произходящи от резултатите операции-качване
възможно износване на паразитния ангренажен вал(опция) задвижващ м.помпа и делко.
преглед състояние на разп.вал (измерване и т.н.)
ми горе-долу това са операциите +-
първо и най важно!
шлайфиста
второ непомалко важно
майстора
трето пак непомалко важно
частите


pleven3000
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pleven3000 » Пет 06 авг 2004 14:03


човеко - темата имаше друго заглавие - а не основни ремонти по автомобили по на 300-400 и повече хил км.
това между другото - дано не се стигне до там.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 06 авг 2004 14:08


аз ти изброявам какво се прави при вашия проблем бе-да знаете какво ви чака...
основния ремонт включва още една гора работи.


pleven3000
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pleven3000 » Пет 06 авг 2004 14:12


абе местя се в друг форум - "Продава"


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Пет 06 авг 2004 14:13


бе тука си говорим направо за фул основен ремонт маи,а?
все пак се надявам на варианта износени само лагери, подмяна без да се налага шлайфане и т.н
Иначе проверих частите как стоят тук, предлаганите комплекти са Kolbenshmidt (или както там се пише)
Основни - 24
Биелни - 49
Гарнитура 18 / 26 за VAG /
Маслена помпа изобщо немат кат запасна част което ме навежда на мисълта че щом не поддържат наличности начи не се харчат.....
Цената е без значение кой ремонтен размер са лагерите....

П.С. Бе всъщност тази система за ранно предизвестяване не се ли задеиства при спад в налягането, демек докат си трае се приема 4е мазането е в норма.....
и при условие че се случва чат-пат не означава ли че докат не се задеиства за постоянно алармата сичко се брои за нормал? Т.е. един вид предупреждение за предстоящ проблем, демек лагерите се в един момент ше им се наложи смяна.... Щот да си кажа ама много силно се съмнявам че тоз проблем е възникнал ей ся от моите 2 месеца каране...... Инак не че нещо или се съмнявам в разбирането ти на автонобиля ма наистина тоз целия ред дет изброй са си за един сериозно одухан 4-500 000 двигател, коет за колица на 10-12 години си е малко пресилено сметам

Последна промяна от minimiro на Пет 06 авг 2004 14:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 06 авг 2004 14:17


мери се батко и тогава се решава ще се шлайфа ли или...
ма варианта да не се шлайфа в нищожен-все пак това са плъзгащи лагери не търкалящи.
ако че са по меки от вала-и той се изтрива.
а маслената помпа не че не се харчи а стоковите наличности се определят и по друг показател-знаеш-цена!
може да се наварява и шлайфа и затова съотнесено с цена на нова ти се избистря пред очите вярвам...


pleven3000
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pleven3000 » Пет 06 авг 2004 14:22


явно пак ще ми правят път по кръстовищата поне за една седмица - като кача старата ръждясала соц кола.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 06 авг 2004 14:47


minimiro написа:Ходих мерихме..... и на местата за двата датчика... при тихи обороти едвам отлепя от 0, при форсиране до 2000об. стига до 3, 3 и нещо...
лошу :( ...рееееев

minimiro написа:П.С. Бе всъщност тази система за ранно предизвестяване не се ли задеиства при спад в налягането, демек докат си трае се приема 4е мазането е в норма.....
и при условие че се случва чат-пат не означава ли че докат не се задеиства за постоянно алармата сичко се брои за нормал? Т.е. един вид предупреждение за предстоящ проблем, демек лагерите се в един момент ше им се наложи смяна....


Датчиците могат и да грешат но манометъра едва ли ...

Vaskoto1, не стряскай човека! няма шлайфане, няма други такива простотии, сменят се лагерчетата и се поглежда как е помпата, в повечето случаи тя е добре, сглабяш и газ до ламарината - не е болка за умиране спокойно



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта