радиатора

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Nojicata
Мнения: 158
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

радиатора

Мнениеот Nojicata » Пет 14 сеп 2007 19:44


Става въпрос за голф 2, маркуча който идва от разширителния съд и отива в радиатора отстрани горе, за малко маркуче става въпрос. Та от там ми сълзеше много леко, смених скобата, сложих нова, няколко дена не сълзя, и пак взе да сълзи леко, смених маркуча, но продължава да сълзи. Радиатора ли е според вас или кофти маркуч, и ако е радиатора ми помогнете какво да правя?




Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пет 14 сеп 2007 20:39


провери дали не ти надува маркучите, ако клапана на капачката е запецнал и не изпуска налягането, системата намира най-слабото място и просълзява.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пет 14 сеп 2007 20:46


надува ли?


Nojicata
Мнения: 158
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nojicata » Пет 14 сеп 2007 20:46


А как да проверя тези неща ?


Nojicata
Мнения: 158
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nojicata » Пет 14 сеп 2007 20:50


Не знам как да проверя дали надува :oops:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пет 14 сеп 2007 20:50


големия маркуч като го стиснеш с палеца и показалеца и не потъне поне 1 см при загрял и работещ двигател, лошо...


Nojicata
Мнения: 158
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nojicata » Пет 14 сеп 2007 21:25


А ако потъне, значи радиатора ми е спукан ?


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пет 14 сеп 2007 21:45


Nojicata написа:А ако потъне, значи радиатора ми е спукан ?

Да, а и е възможно и спукана гума да имаш.


Nojicata
Мнения: 158
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nojicata » Пет 14 сеп 2007 23:19


Малко глупав въпрос, но като не разбирам :oops: Каква е тази гума, която може да е спукана ?


Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Съб 15 сеп 2007 11:47


Като отвориш разширителния съд, от споменатото маркуче трябва да излиза силна струя антифриз / при запален двигател /. Иначе има запушване което хич не е добре. :evil:


Nojicata
Мнения: 158
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nojicata » Съб 15 сеп 2007 12:01


Големия маркуч потъва като го стисна, а и като е запалена, от този маркуч също ж разширителния съд има силна струя вода, значи е радиатора... Да използвам ли някаква смес, да го запуша или да правя нещо друго ?


Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Съб 15 сеп 2007 12:13


При затворен разширителен съд и загрял двигател маркучите трябва да са твърди, защото системата работи под налягане около 1,5 атмосвери.
Значи, преди време аз използвах прибавка за промиване на системата и съм доволен. Доста гняз изтече, но след това се промива само с топла вода.
Промивката с прибавка си е и на риск, защото боклука като се движи из системата може да запуши на друго място.


Nojicata
Мнения: 158
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nojicata » Съб 15 сеп 2007 13:42


Значи по добре, да се хвана да оправя радиатора за по сигурно ...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 69 госта