Въпрос за 1800-кубиков цилиндров блок(81мм)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Съб 15 сеп 2007 3:38


vw_edition написа:никои не говори аз бутала от абф колега а за бутала за дизела специално и то български :wink:

Ясно,от размера се обърках нещо :oops:
Но на мен ми се струва малко невъзможно от 76,5 на 82,5 ..тоя блок няма ли маслени пътища,риза.То и на мен ми се иска от 81 да го докарам на 86 но това може да стане само ако имам блок от ц20не :?




Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Съб 15 сеп 2007 9:49


vlado_88 написа:колеги по принцип буталата са 76,5мм мисля 4е 81или 82мм ще се осети голяма разлика в варвежа вие какво ще кажете :roll:


А,по принцип хода на буталото на дизела същия ли е като на 81мм-те бутала(например GTI-ката) :?:
да :wink: и на 1.6 дизел и на 1.8 112к.с. хода им е еднакъв - 86.4 мм :wink:


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Съб 15 сеп 2007 19:33


Адашка,а бутала 81мм дали ще се саберат,а :?:


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Пон 17 сеп 2007 4:09


:?: :?: :?: :?:


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пон 17 сеп 2007 8:55


vlado_88 написа:Адашка,а бутала 81мм дали ще се саберат,а :?:
пич, те хубаво ще се съберат, ама как ще оправиш степента на сгъстяване :?: :!: горивната камера на бензиновите бутала е доста по- голяма :wink: с тези бутала няма да можеш да запалиш :wink: трябват ти дизелови бутала :wink:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 17 сеп 2007 9:02


E не мога да те оставя да счупиш един ТД ей така...

Чувал ли си или знаеш ли:
1. как се пали нафтата в цилиндъра?
2. Горивна камера какво е ?
3. степен на сгъстяване ?
4. ефекта от турбина с огромни размери?
5. ЛАГ ?
6. обогатяване в турбо режим.....

Има още поне 20 въпроса на които трябва да си отговориш преди да разтвориш мотора и да подредиш намерените железа......


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 17 сеп 2007 9:59


а за дизеловите бутала владко е прав.. ако се огледаш във форума имаше чисто нови такива :wink:


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Пон 17 сеп 2007 18:09


последен въпрос :?: има ли дизелови бутала например 3-4-5.... там ремонт и да са по големи4ки от 76,5мм :?:

А степента на сгастяване се оправа толко лесно 4е.........

Лаг по4ти няма ККК14 е турбото и колкото пове4е го натегам на Уастгеита толко по рано се вклу4ва,сега се вклу4ва на около 1500-1800 оборота

Обогатяването в турбо режим знам 4е си има заводско (от входящия колектор кам ГНП-то),освен ако знаеш некоя друга мацацка можеш да я споделиш

Ефект от голяма турбина сам сигурен 4е няма да има защто на един мои приател е с ККК24, еми права му ластик ,на него турбото имам 4увството (защото тои няма Дат4ик) 4е се вклу4ва на 3000 оборота


Потребителски аватар
alex929
Мнения: 311
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alex929 » Сря 19 сеп 2007 9:35


Имам блок RU в много добро състояние с фактура 0887388229


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Сря 19 сеп 2007 10:10


vlado_88 написа:последен въпрос :?: има ли дизелови бутала например 3-4-5.... там ремонт и да са по големи4ки от 76,5мм :?:

А степента на сгастяване се оправа толко лесно 4е.........

Лаг по4ти няма ККК14 е турбото и колкото пове4е го натегам на Уастгеита толко по рано се вклу4ва,сега се вклу4ва на около 1500-1800 оборота

Обогатяването в турбо режим знам 4е си има заводско (от входящия колектор кам ГНП-то),освен ако знаеш некоя друга мацацка можеш да я споделиш

Ефект от голяма турбина сам сигурен 4е няма да има защто на един мои приател е с ККК24, еми права му ластик ,на него турбото имам 4увството (защото тои няма Дат4ик) 4е се вклу4ва на 3000 оборота
адашка :lol: ти като гледам си с SB мотор :wink:(поне така си написал :lol: ) по-големи бутала могат да се сложат на твоя мотор именно от KY двигател :wink: пояснявам: това е двигател 1.7 дизел, монтира се на транспортерите :wink: буталото му е 1:1 с твойто, само че е на 79.5 мм (стандарт :wink: втори ремонт е на 80.5 :wink: ) компресионната височина му е същата, както и буталния болт :wink: дано съм ти бил полезен :lol:


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Сря 19 сеп 2007 19:37


Брато какъв е тоя блок RU :?:
От какъв голф е ,обясни за6тото така по кодове ги знам малко :wink:


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Сря 19 сеп 2007 19:41


Адашка благодаря мноого,ами 3 ремонт или 4 ремонт макс пове4е мм кажи колко ще събере от тия буталца :?: :?: :roll:


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Чет 20 сеп 2007 9:19


vlado_88 написа:Брато какъв е тоя блок RU :?:
От какъв голф е ,обясни за6тото така по кодове ги знам малко :wink:
RU е брок за 1.8 бензин :wink:


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Пет 21 сеп 2007 22:05


отказах се от бутала ,ще си взимам цял двигател 1.9 ТДИ :twisted:

Колеги ще сам ви мнооооого благодарен ако ми пратите снимки на двигателите 90к.с и 110кс.


Ако може и молко коментар за двата :wink: :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта