Stefan написа:VR6 си е VR6, мечтата на всеки Голфаджия а това колко върви, зависи от това какво му е правено на мотора или в какво състояние е. Относно горенето и подръжката, това не е кола за всеки ден или по точно казано това не е кола за стандарта в България

Който иска да кара такава кола, не трябва да пита колко гори и какви са и данаците... а това дали е по-добра от АБФ-а мисля че ДА, а и почти всички VW-та по германските изложения и събори са VR6

Защо реши, че не кола за всеки ден, голф като голф, една идея по мощен има ги за 1500Евра в Германия, нищо особено не е VR6, да вярно, че не е толкова масов и ще струва малко повече подръжката и ще се намират по-трудно части, но толкова.
Ако го нямаше акциза щяха да се търкалят на път и под път такива голфчета.
Не виждам кво толкова ги превъзнасяте.
Даже е очудващо муден в ниските обороти, става хала след като мине 3500-4000об/мин, а и звукът му наистина е мн.добър.
От към вървене в сток вариант не е нищо особено както, но хубавото, е че има голям потенциал, които за да се изкара си трябват доста парици обаче.
А и на Голф 3 тоя супер тежък мотор му преебава адски много баланса и в никакъв случай не е най-добрата комбинация, ако трябва да се ката на писта или на път с много завой, там един лек КР ще си покаже зъбките и ще остави в точка VR6
